SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correctie.. onderdanige SEXY bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
De een na laatste post, immer laat hij op zich wachten. Jullie zijn allemaal vuile jagers, bedank mij maar.![]()
![]()
Hier zijn hogere krachten aan te pas gekomenquote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wou de lapo pakken maar toen ineens kankerde m'n internet eruit!
![]()
Oja, net zo ziek. Hoe werkt dat dan? Zijn er kankercellen in je modem gespoten of zo?quote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wou de lapo pakken maar toen ineens kankerde m'n internet eruit!
If not now, then when.![]()
Witchcraft! Sorcery!quote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier zijn hogere krachten aan te pas gekomen
http://www.dumpert.nl/med(...)blijven_drijven.html
Moet je even kijken vanaf 3:00, geniaal, zowel Stephan Fry als die Britse humor, en stiekem nog interessant ook.
![]()
OCHOCINCOquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal van die nigga's
![]()
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelfquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal van die nigga's![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelf![]()
![]()
[..]
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelfromiger dan de paus deze sma
![]()
Wan switi Srefidensiquote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Aan hen die het vieren: gefeliciteerd met 37 jaar onafhankelijkheid vandaag.
full stops and exclamation marks![]()
je bent niet alleen rickoquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal van die nigga'sI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
[..]
Noem je mij een nigga? Bitch ik nog blanker dan jijzelf![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yuri'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
dWc'tje van vandaag.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
CB'tje van vandaag.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zíeke taille/ass-verhouding, zou geven.
![]()
Yuri'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
dWc'tje van vandaag.
[ afbeelding ]quote:Op zondag 25 november 2012 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB'tje van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zíeke taille/ass-verhouding, zou geven.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe. Krio'tje van vandaag
.
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Wanneer wordt het JB'tje van de dag ingevoerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
Wanneer wordt het JB'tje van de dag ingevoerd?Wil ik niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo hardekernquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
Wanneer wordt het JB'tje van de dag ingevoerd?Niet die in mn latex pak ok niet goed voor me e-pener.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Zoals het altijd gaat met die slutties die jullie erin zettenquote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als niemand er het hele topic iets over zou zeggen.
![]()
In de 1e spoiler in de OP bedoel je?quote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zoals het altijd gaat met die slutties die jullie erin zetten![]()
bewust niet aangepast. Krijg t er nog steeds warm vanquote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe. Krio'tje van vandaag
.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In de 1e spoiler in de OP bedoel je?![]()
![]()
Ricko'tje van vandaag.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ricko'tje van vandaag.
[ afbeelding ]Godver ik hoopte zo erg op geyle minderjarige meisje in spoiler maar niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whatcha doin' brahim!?
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ricko'tje van vandaag.
[ afbeelding ]JongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ongeveer 2.900.000 resultaten (0,33 seconden) @ "jailbait". Blijf me afvragen hoeveel wijven wereldwijd (half)naakt op Internet staanquote:Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godver ik hoopte zo erg op geyle minderjarige meisje in spoiler maar niet dus![]()
Whatcha doin' brahim!?
. Dat moet toch richting de 100 miljoen gaan?
![]()
Hij laadt niet maar zit al wel met één hand onder bureauquote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Legale ricko'tje vd dag:
[ afbeelding ]![]()
Oh. Nu wel geladen?quote:Op zondag 25 november 2012 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij laadt niet maar zit al wel met één hand onder bureau![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik geen huge tieten meer heb zeg.quote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef RickoKun het volgende:
DUO PENOTTI
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn geslachtsdeel staat geladen![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik geen huge tieten meer heb zeg.![]()
Maar nog wel een beetje vol toch? Zeg maar dat ze op mijn handpalm kunnen rusten als je verticaal staat
![]()
Die patricia heeft ook wel zin in een pompende fallusquote:![]()
In NL helemaal hard2get doen enzo, maar eenmaal daar de dorpsslet uithangenquote:. Ik moet er weer heen.
![]()
Als je grote handen hebt dan alsnog 1 goede hand vol jaquote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Maar nog wel een beetje vol toch? Zeg maar dat ze op mijn handpalm kunnen rusten als je verticaal staat
![]()
![]()
Ik vind Patricia een LEUKE dame! Hmm. Ey, hmm.quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die patricia heeft ook wel zin in een pompende fallusJa, wanneer gaan we.quote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In NL helemaal hard2get doen enzo, maar eenmaal daar de dorpsslet uithangen. Ik moet er weer heen.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je grote handen hebt dan alsnog 1 goede hand vol ja![]()
![]()
Mij leek dat altijd supervet om te kunnen, breakdancenen in mijn trampolinedays had ik daar vast ook genoeg kracht voor
Maarja ik durfde niet he![]()
Yes zonder wat dan ookquote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe ie dat zonder hulp van kabels enzo? Ziet er niet 100% 'kosjer' uitzal het filmpje voor je zoeken
![]()
zeggen ze ook altijd als k fapquote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe ie dat zonder hulp van kabels enzo? Ziet er niet 100% 'kosjer' uit
mjaDeathlift or Die.![]()
APquote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
mja ach naja
@ maisnon, dat is echt supersick. Kan ik nog wel een beetje van leren
Deathlift or Die.![]()
nostalgie!quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef RickoKun het volgende:
mja ach naja
@ maisnon, dat is echt supersick. Kan ik nog wel een beetje van leren
ook leuk toen ie bij 3FM wasI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet ik veel misschien was ze fattyquote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? dat ze ineens naar schrale tietjes zou gaan?![]()
je bent zelf een tijpberkquote:Op zondag 25 november 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
AP was echt schrale humor. Dat hele Penisbaard-tijpberk was gaar
.
Deathlift or Die.![]()
Als ze fatty was zou ze wel naar schrale tieten gaan :Squote:Op zondag 25 november 2012 20:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weet ik veel misschien was ze fatty![]()
ja er stond eerst tijdberk toch?quote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, ik verbeterde het naar iets nog skeerders.
vervelend soms dat ze in het snel reageren direct de wijzigingen updaten.
Deathlift or Die.![]()
Dit is een beter tijdperk?quote:Op zondag 25 november 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
AP was echt schrale humor. Dat hele Penisbaard-tijdperk was gaar
.
![]()
Ja zoiets, Halo 4 en FOK!ken kan niet samenquote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja er stond eerst tijdberk toch?vervelend soms dat ze in het snel reageren direct de wijzigingen updaten.
.
Ook, maar ik snap de lol niet van al die Man Bijt Hond figuren en korte pittige kapsels enzo. Sowieso was FOK! vroeger (2007 en verder terug ofzoquote:) véél grappiger, met o.a. kwaliteitstopics en paints in ONZ. Ik ben een FOK!-hipster
.
![]()
Ipie van Koefnoenquote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja zoiets, Halo 4 en FOK!ken kan niet samen.
[..]
Ook, maar ik snap de lol niet van al die Man Bijt Hond figuren en korte pittige kapsels enzo. Sowieso was FOK! vroeger (2007 en verder terug ofzo) véél grappiger, met o.a. kwaliteitstopics en paints in ONZ. Ik ben een FOK!-hipster
.
![]()
![]()
Hoe oud ben jij dan? In 2007 was ik 14, maar goed dat ik toen nog niet fokte. Had eerst in mijn fobo nog vakantiefoto's van toen er in staan, sjonge jongequote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja zoiets, Halo 4 en FOK!ken kan niet samen.
[..]
Ook, maar ik snap de lol niet van al die Man Bijt Hond figuren en korte pittige kapsels enzo. Sowieso was FOK! vroeger (2007 en verder terug ofzo) véél grappiger, met o.a. kwaliteitstopics en paints in ONZ. Ik ben een FOK!-hipster
.
![]()
![]()
Users als BrauN, Inxtauragga ofzo, Bupatihquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef RickoKun het volgende:
Vooral de painttopics waren laggn ja. Toen wilde ik nog wel moeite in topics steken.
23 Alweer, weet je toch wel ondertussenquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? In 2007 was ik 14, maar goed dat ik toen nog niet fokte. Had eerst in mijn fobo nog vakantiefoto's van toen er in staan, sjonge jonge. Zit sinds 2003 op FOK! (
_! ) en had daarvoor ook al jaren Internet
.
![]()
Ja maar dan zat je echt vet jong op FOK!quote:Op zondag 25 november 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Users als BrauN, Inxtauragga ofzo, Bupatih.
[..]
23 Alweer, weet je toch wel ondertussen. Zit sinds 2003 op FOK! (
_! ) en had daarvoor ook al jaren Internet
.
![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 25 november 2012 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dan zat je echt vet jong op FOK!. En daarvoor zat ik ook nog op een Xbox-forum, via een mattie van me uit de 1e klas. Was ik 12/13
.
![]()
Kijk mij eens vernieuwende technologieën gebruiken, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.quote:Op zondag 25 november 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit sinds 2003 op FOK! (_! ) en had daarvoor ook al jaren Internet
.
Ik ben op mijn 14de mod geweest op Insidegamerquote:Op zondag 25 november 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt. En daarvoor zat ik ook nog op een Xbox-forum, via een mattie van me uit de 1e klas. Was ik 12/13
.
Deathlift or Die.![]()
Kk nerdquote:Op zondag 25 november 2012 20:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 14de mod geweest op Insidegamer![]()
Ik zat vroeger op het hitkrant forum, maar dat was echt zo'n typisch forumforum, met allemaal van die irritante schijnheilen.
En bokt is ook zo.
Dus FOK! was echt een verademing.![]()
Ik zat op kindertentquote:Op zondag 25 november 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
Ik zat vroeger op het hitkrant forum, maar dat was echt zo'n typisch forumforum, met allemaal van die irritante schijnheilen.
En bokt is ook zo.
Dus FOK! was echt een verademing.![]()
![]()
quote:die eerste is meteen de beste ja
Jawel, je keek.![]()
Yuri'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
If not now, then when.![]()
Yuri plsquote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas tijdens Resist #2:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij eigenlijk dat ik daar was, of had ik dat gezegd hier?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: