SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zit ook te twijfelen, denk dat ik ook voor AZ ga.quote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat dat meer schaken wordt, AZ - Feyenoord verwacht ik wat meer van qua aantrekkelijkheid![]()
PSV - Vitesse of Feyenoord - AZ kijken?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
PSV - Feyenoordquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
PSV - Vitesse of Feyenoord - AZ kijken?![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
![]()
Zal het doorgeven.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik ben inderdaad Limburger,dus ik heb automatisch een zachte g,stem PVV en haat alles wat niet-Limburgs is.Klopt helemaalquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgers zijn echt het meest zwakzinnige volk wat er is he![]()
![]()
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Toen kwam ik er achter dat Feyenoord en AZ beide niet zoveel voorstellen. Keuze gemaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
Eerste voor de spanning. Tweede voor de doelpuntenquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef donroyco het volgende:
![]()
Waarom mag jij in Nederland stemmen?quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad Limburger,dus ik heb automatisch een zachte g,stem PVV en haat alles wat niet-Limburgs is.Klopt helemaalIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dan maar voor de spanning gaanquote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerste voor de spanning. Tweede voor de doelpuntenThanks.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik stem niet.quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom mag jij in Nederland stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |