quote:
huh maar niemand post toch iets XDquote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef Fopje het volgende:
Niet allemaal tegelijk jongens, kan het bijna niet bijhouden
hhahahaquote:Op zondag 25 november 2012 12:09 schreef Fopje het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon een klein mondje![]()
Toen ik bezig was, liep mijn vader langs.
"Wat ben jij nou aan het doen?"
"Kijken hoeveel er in mijn mond past"
"Moet ik me zorgen gaan maken?"
je mag het ook wel met iets anders proberen hoor hehehehequote:Op zondag 25 november 2012 21:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
hhahaha![]()
![]()
Ik ga het niet eens proberen heb maar een klein lief mondje
Huig open?quote:Op zondag 25 november 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
Even een vraag: Mag het ook in je keel terecht komen? Als je huig zeg maar nog open staat?
Als je kan atten weet je wat ik bedoel, anders niet of nauwelijksquote:
Nee geen idee eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je kan atten weet je wat ik bedoel, anders niet of nauwelijksdan wordt het namelijk een eenzijdige pot, denk ik.
Je keel openzetten om je glas in één keer achterover te kunnen slaan. Meestal lukt het ook wel om het er weer uit te krijgen en dan zit je zwaar over de 150mlquote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee geen idee eigenlijkDoe s proberen uit te leggen
Van mij mag t. Ik zeg doen dusquote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je keel openzetten om je glas in één keer achterover te kunnen slaan. Meestal lukt het ook wel om het er weer uit te krijgen en dan zit je zwaar over de 150ml
Dat lukt me ook soms jaquote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je keel openzetten om je glas in één keer achterover te kunnen slaan. Meestal lukt het ook wel om het er weer uit te krijgen en dan zit je zwaar over de 150ml
Dan waag ik morgen een poging zonder datquote:Op zondag 25 november 2012 22:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat lukt me ook soms jamaar nee, echt alleen mond inhoud
Vetquote:Op zondag 25 november 2012 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan waag ik morgen een poging zonder dat
Staat genoteerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |