Ja, zo eentje waarbij je de temperatuur kunt vastzetten.quote:Op zondag 25 november 2012 09:13 schreef DroogDok het volgende:
Ligt aan de kraan dan lijkt me. Is het een thermostaatkraan?
Ja, dat zou best wel kunnen. Eh... de hoofdkraan, bedoel je waar je het water afsluit (zit hier in de meterkast)?quote:Op zondag 25 november 2012 09:14 schreef Coolmint het volgende:
De temperatuurinstelling van zo'n thermostaatkraan kan wel eens afwijken evt. door vervuiling met kalk enz. Hierdoor komt er niet genoeg heet water door de kraan. Het probleem moet eigenlijk wel in de kraan zitten omdat de kraan bij de wastafel dus wel heet water geeft.
Als je de handleiding van de douchekraan nog hebt kun je even kijken hoe je hem uit elkaar haalt (evt. eerst van de muur halen, waarbij je de hoofdkraan even dichtdraait). Als hem grotendeels uitelkaar hebt: nachtje in de azijn leggen en vaak is het dan weer helemaal goed! Zelfde geldt trouwens voor de douchekop
Nou, ik ga eens even kijken hoe ver ik kom.quote:Op zondag 25 november 2012 09:20 schreef Bastoenie het volgende:
Voordat je de optie van Coolmint probeert.. Je kan nog even kijken wat je kraan doet als je hem eerst een tijd laat lopen op de koudste instelling. En daarna op de heetste instelling, dat truukje heeft destijds bij mij gewerkt. Maar goed denk dat je uitkomt op de optie van Coolmint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |