Wellicht kan die Marshall een dergelijke rol invullen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik mis de laatste seizoenen iemand als Stahl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Gemma dat dan echt gedaan, het lijkt erop, maar je ziet het niet letterlijk.
Wel mooi dat de eindshot weer ongeveer hetzelfde is als bij het laatste seizoen wat weer hetzelfde was als de foto van JT en Gemma.
Ik vraag me af wie dán. Chibs is al sgt at arms, happy zit zeer kort bij SAMCRO, Tig is ziek in zijn hoofd, Juice is rat en retarded, en die dikkerd hebben we nog nooit wat zien doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd wat er met Bobby gaat gebeuren nu hij geen VP meer is
Gemma heeft op zich het meest te winnen bij de arrestatie van Tara, maar Clay wist ook dat Tara het kruisje van Luann aan Otto had gegeven (heeft Gemma hem verteld).quote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Gemma dat dan echt gedaan, het lijkt erop, maar je ziet het niet letterlijk.
Wel mooi dat de eindshot weer ongeveer hetzelfde is als bij het laatste seizoen wat weer hetzelfde was als de foto van JT en Gemma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |