Over het huishouden: manlief stofzuigt eigenlijk altijd het hele huis, doet ie al een tijd gezien ik weinig kon vanwege mn zwangerschap (al vroeg harde buiken en later last van mn bekken). En dat doet ie eigenlijk nog. Heb laatst sinds lange tijd beneden eens stofgezogen
Verder doet hij tegenwoordig altijd boodschappen en verdelen we de dingen van badkamer/keuken/wc etc.. Soms ik, soms hij. Strijken doe ik meestal maar heb idd ook zoiets van; als het een keer blijft liggen, boeiend.. Als hij iets nodig heeft van een shirt of trui dan hoor ik het wel

Wat dat betreft valt het me aan de ene kant ook wel mee hoe zwaar het is; ik heb soms gewoon tijd om te douchen etc maar soms ook helemaal niet omdat zij bij me wil zijn dan. Tja, dan is het jammer.
Wat betreft mijn eigen energie en met de bv is het me wel tegengevallen, dat vind ik echt jammer. Nachtrust valt me ook alles mee maar dat komt ook omdat ze al heel snel 3 uur en later zelfs 4 of 5 uur tussen voedingen liet. Tegenwoordig maakt ze standaard zowat 1 rukje van 5-6 uur en daarna zit ze weer op de 3-4 uur. Heerlijk
Ik had in mn zwangerschap heel veel extra gekookt dus onze vriezer puilde uit met pastasauzen en andere dingen, dat was echt heerlijk in het begin. Nu is bijna alles op, moet weer wat gaan aanleggen

maar we koken gewoon wat simpeler nu en dat is prima te doen.
Dat mijn wereld zo klein is, is nog waar ik het 't moeilijkste mee heb. Ben een soort jaloers op mn man dat hij doordeweeks naar zijn werk kan, niet dat ik zou willen ruilen, maar wat ik dan wel wil weet ik ook niet..
We gaan al regelmatig gewoon even ergens heen, al is het maar naar de stad of naar vrienden ofzo, gewoon even uit ons huis weg

dat voelt al goed.
Mineola wat een goeie scores!

en wat een schatje

Kwisted wat tof

Behalve de lektetten dan

hihi.
Ik vond dat ook heel gek hoor, toen ze ineens langer sliep

werd dan zelf wakker van de stuwing en idd even kijken of ze nog wel ademde ja

hihi..
Bitterend gefeliciteeerd!!

Tinu jeutje, dat is schrikken zeg

bah!
Onze mini slaapt nu alweer een week of 2 in haar ledikant.. zo schattig, zo'n mini onderin dat grote bed

gaat prima!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥