Komende vrijdag, de 30equote:Op zaterdag 24 november 2012 23:02 schreef komrad het volgende:
wat is eigenlijk je ontslagdatum Rewimo ?
wat is de strekking van het verhaal eik?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:03 schreef Rewimo het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb 4 kaarten met elk een gedeelte van een doorlopende tekst gekregen. De eerste kaart van de serie zit daarbij, er ontbreekt in elk geval de tweede en de laatste met (hopelijk) de afzender is ook nog niet binnen
Ja, het gaat goed gelukkig. De artrosepijn is wegquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Gaat het allemaal wel goed met je heup?
Het komt neer op een zeer uitgebreide beterschapswensquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef komrad het volgende:
wat is de strekking van het verhaal eik?
Goed nieuwsquote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Jiehaa, dokter geweest, nu echt vrijdag naar huis
Super!quote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Jiehaa, dokter geweest, nu echt vrijdag naar huis
Nee, die is er nog nietquote:Op maandag 26 november 2012 13:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zie mijn kaartje er niet bij, jammer!
Dat vertekent nogalquote:Op maandag 26 november 2012 18:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, als ik dat megadunne matrasje zie op wat jouw Krankenhausbett moet voorstellen krijg ik ook spontaan rugpijn. Nog even doorbijten en dan weer heerlijk in je eigen nest
Het ging over slapen hè?quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ah, dank.
En die standjes komen wel weer
Ik kan wel van 4 terugtellen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef Katinkat het volgende:
Het lijkt wel een stretcher op die foto.....
Maar lekker aftellen nu, ben vergeten je een aftelkalender toe te sturen.
Chocolaquote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Katinkat het volgende:
Maar zo'n kalender maakt het toch heel veel leuker....zeker als het net als een advendskalender met chocolaatjes is...
De dichtstbijzijnde winkel is te ver om heen te lopenquote:Op maandag 26 november 2012 21:29 schreef Katinkat het volgende:
Tja te ver weg.....helaas pindakaas.....Zoek de dichtsbijzijnde winkel een ze hebben vast een adventskalender....
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn in elk geval nog 4 kaarten onderweg dus: eentje van Yska, twee van Adnap en eentje van Indaha.
* Rewimo gaat de Deutsche Post een beetje opzwepen![]()
Tot aan de edit begon ik te jubelen.. maar hij is er dus nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn in elk geval nog 4 kaarten onderweg dus: eentje van Yska, twee van Adnap en eentje van Indaha.
Edit: 5, die van Ireth ook nog!
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
Tot aan de edit begon ik te jubelen.. maar hij is er dus nog steeds niet
Heb je die van mij al? En die van mijn moeder? De post doet er wel heel erg lang over..quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Edit: 5, die van Ireth ook nog!
nog 7 kaarten dus spoorloosquote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Fratz het volgende:
[..]
Heb je die van mij al? En die van mijn moeder? De post doet er wel heel erg lang over..
O nee, dat is waar ook, die zijn ook nog vermistquote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Fratz het volgende:
Heb je die van mij al? En die van mijn moeder? De post doet er wel heel erg lang over..
Echt niet!quote:
Eh... kaart nummer 8 dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Barbaaf het volgende:
Die van mij zie ik er ook nog niet tussen staan
Döner?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga zo naar beneden om te eten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PostbodeHelemaal niks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]een hele berg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PostbodeHelemaal niks
stomme deutsche post
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Dat ga ik morgen even navragenquote:
Precies dat moetquote:Op woensdag 28 november 2012 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Er
moeten
gewoon
morgen
9
kaarten
in
mijn
vakje
liggen
Dat heb ik allemaal niet lieve schatquote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kut postbezorging![]()
Rewimo, kun je die lui daar niet omkopen met een zooi stroopwafels dan wel een fles jenever om de post door te sturen
Dat heb ik er idd ook niet onder! Ik heb het letterlijk van Adnap overgenomen en die eindigde met die woonplaats!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Barbaaf het volgende:
Nu ik er over nadenk vraag ik me wel af of ik 'Deutschland' onder het adres geschreven heb. Maar dat moet toch wel duidelijk zijn?
Nou dat is misschien het probleem, de eerste keer was ik dat vergeten en toen kwam de kaart gewoon aan en nu heb ik het wel gedaan en nu komt hij niet aan.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Barbaaf het volgende:
Nu ik er over nadenk vraag ik me wel af of ik 'Deutschland' onder het adres geschreven heb. Maar dat moet toch wel duidelijk zijn?
Nee, wel een zegel met zo'n blauw priority vakje.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan ook geen priorityzegel misschien? Dan kan het inderdaad weken duren
Er is nu een Post-NL-er heeeeeeeeeel hard aan het nadenken, denk ikquote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, wel een zegel met zo'n blauw priority vakje.
edit: en als het goed is wordt de postcode gewoon herkend als duits, toch?
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is nu een Post-NL-er heeeeeeeeeel hard aan het nadenken, denk ik![]()
Hij kwam tussen de middag, ik zal zo eens even gaan kijken of ie nu die 9 kaarten gebracht heeftquote:Op donderdag 29 november 2012 14:12 schreef Katinkat het volgende:
Hoe is het met de post, is ie al geweest?
Ik zat mijn spruitjes te etenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:14 schreef Katinkat het volgende:
Je hebt hem niet opgewacht om hem even te woord te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja, zouden die ze soms achtergehouden hebben?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:52 schreef Katinkat het volgende:
Nou, de receptie van de kliniek kan vast ook wel een behangetje gebruiken....van 8 mooie kaarten!
Nou, dat doen we maar nietquote:Op donderdag 29 november 2012 16:07 schreef Katinkat het volgende:
En morgenmiddag gaan ze ze ophangen....vast en zeker....Misschien moet je een nachtje bijboeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Ik heb er "Deutschland über alles" onder geschreven en hij kwam nog aanquote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Barbaaf het volgende:
Maar dan staat er wèl Deutschlandquote:Op donderdag 29 november 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er "Deutschland über alles" onder geschreven en hij kwam nog aan
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:33 schreef Rewimo het volgende:
Tadaaaaaaa er was post
*tromgeroffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben weer thuis
En ik ben in alle drukte dus vergeten te vragen hoe het zit met nagekomen post
Ja, ik weet hetquote:
Onslow: hee, wat doe jij hier? Aaien graag *kroel*quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:37 schreef indaha het volgende:
Geniet nu maar van de mannen en Onslow
Maandag weer. Hoezo?quote:
Om 4 uur sliep ik in elk gevalquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Re, ik werd vannacht om 4 uur wakker en serieus, ik dacht aan jou in de hoop dat je net zo lekker lag als ik, in je eigen bedje![]()
Wat heerlijk dat je zo lekker geslapen hebt, jij luiwammes![]()
Viel Glück voor jou en je mannen
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |