Komende vrijdag, de 30equote:Op zaterdag 24 november 2012 23:02 schreef komrad het volgende:
wat is eigenlijk je ontslagdatum Rewimo ?
wat is de strekking van het verhaal eik?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:03 schreef Rewimo het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb 4 kaarten met elk een gedeelte van een doorlopende tekst gekregen. De eerste kaart van de serie zit daarbij, er ontbreekt in elk geval de tweede en de laatste met (hopelijk) de afzender is ook nog niet binnen
Ja, het gaat goed gelukkig. De artrosepijn is wegquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Gaat het allemaal wel goed met je heup?
Het komt neer op een zeer uitgebreide beterschapswensquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef komrad het volgende:
wat is de strekking van het verhaal eik?
Goed nieuwsquote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Jiehaa, dokter geweest, nu echt vrijdag naar huis
Super!quote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Jiehaa, dokter geweest, nu echt vrijdag naar huis
Nee, die is er nog nietquote:Op maandag 26 november 2012 13:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zie mijn kaartje er niet bij, jammer!
Dat vertekent nogalquote:Op maandag 26 november 2012 18:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, als ik dat megadunne matrasje zie op wat jouw Krankenhausbett moet voorstellen krijg ik ook spontaan rugpijn. Nog even doorbijten en dan weer heerlijk in je eigen nest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |