Jah, lukt wel, heb nu alleen geen zin. De laptop waar ik nu op zit is een spiegel ervan, dus ik mis niet zo veelquote:Op zondag 25 november 2012 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je hem maar weer draaiende krijgt!
quote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, lukt wel, heb nu alleen geen zin. De laptop waar ik nu op zit is een spiegel ervan, dus ik mis niet zo veel
Is dat een steek?quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
En voor de echte die hard fokkertjes met een realistisch zelfbeeld om 21.40 op net5 Forrest Gump
Opa leest hier mee, ik zou niet willen dat hij door jouw slordigheid verkeerd geïnformeerd raakt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
En schrijver, ik ben niet dom of zo, alleen slordig
Sorry Opaquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa leest hier mee, ik zou niet willen dat hij door jouw slordigheid verkeerd geïnformeerd raakt.
Ja daarom stelde ik die vraagquote:
Wanneer is Oop jarig dan?quote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil ons nu ook al uitnodigen voor het Sinterklaasfeest. Ik vind het een beetje teveel worden, dus ik bedank voor deze uitnodiging. Op 2e Kerstdag en zijn verjaardag ben ik natuurlijk wel van de partij
Ik bedank ook voor dat sinterklaasfeestje en spaar alles op om uit mijn plaat te gaan op opa's toffe kerstpartijtjequote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil ons nu ook al uitnodigen voor het Sinterklaasfeest. Ik vind het een beetje teveel worden, dus ik bedank voor deze uitnodiging. Op 2e Kerstdag en zijn verjaardag ben ik natuurlijk wel van de partij
Het hoogtepunt van het jaar, wat mij betreft.quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedank ook voor dat sinterklaasfeestje en spaar alles op om uit mijn plaat te gaan op opa's toffe kerstpartijtje
Nah, het is daar niet zo schoon hè? Ik doe iig niet m'n beste goed aan.quote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef Copycat het volgende:
Zal ik voor die gelegenheid dan toch nog maar iets nieuws kopen?
Zolang oma een slons is, zitten die katten wel goed.quote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Jian het volgende:
Die kat moet wel gaan opassen met z'n gemauw, hij weet niet hoe dicht ie bij de dierenwinkel is
Ik vind het soms echt een wonder dat die beesten het daar overleven. Maar inderdaad zullen ze voornamelijk hun eigen kostje bij elkaar scharrelen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang oma een slons is, zitten die katten wel goed.
En van Leo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
Top Gert !
Een beetje van oma en een beetje van Hak denk ik.
Uit de vriezer, die moet leeg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef Gert het volgende:
On topic: vanavond waren het dus vissticks met spinazie!
Was het vérse spinazie?
Laat PB er nou buiten joh.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Top!
De hamvraag is dus: was de spinazie vers of uit een blik of pot.
Ik gok pot.
10 punten voor Scrutinizerquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uit de vriezer, die moet leeg.
[ afbeelding ]
quote:
That's an ex-parrot.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Spontaan is na het heropenen van dit topic uit het niets een vredesduif geland op de hand van opa.
[ afbeelding ]
Wat zou er morgen op het menu staan?
Je kunt wel zien dat hij ons gemist heeft, hij ziet er slecht uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Opa is er gewoon ook nog steeds zie ik![]()
[ afbeelding ]
Die is vast de Rèdende Rechtâh aan het kijken. "Ze moete ze godvahdegodvah allemáál opsluìte!"quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Opa is er gewoon ook nog steeds zie ik![]()
[ afbeelding ]
Haha nee, dat zal-ie morgen waarschijnlijk via UG kijken. hij zit nu midden in een spannende film.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is vast de Rèdende Rechtâh aan het kijken. "Ze moete ze godvahdegodvah allemáál opsluìte!"
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Spontaan is na het heropenen van dit topic uit het niets een vredesduif geland op de hand van opa.
[ afbeelding ]
Wat zou er morgen op het menu staan?
Dat gun ik opa helemaal en dan mag oma de pepertjes deze keer achterwege laten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?
chili zonder pepertjes knettert een stuk minder...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gun ik opa helemaal en dan mag oma de pepertjes deze keer achterwege laten.
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?
Oh ja, dat was die magische kip uit een potjequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!
Eigenwijze man is het toch ook. Werken we aan zijn gezondheid maar nee, meneer wil aan de pot.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!
Ja, iedereen kan toveren met kipquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die magische kip uit een potje
Oma weet dankzij ons dat ze er zelf nog kip aan toe moet voegen. Opa zal het niet opvallen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die magische kip uit een potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |