hij zet gewoon de muziek wat harder, dat zal 'r lerenquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma ligt al te slapen maar opa praat nog steeds met haar.
Dan heeft Opa niets gegeven aan de Alzheimer collectebusquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma ligt al te slapen maar opa praat nog steeds met haar.
Ik denk ook dat als hij naar bed gaat hij haar in d'r zij port en zegt: "O ben je nog wakker? Schuif dan eens wat op."quote:Op zondag 25 november 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
hij zet gewoon de muziek wat harder, dat zal 'r leren
Hij is een slet, ik heb het al vaker gezegd.quote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
Eigenlijk is de stream van Opa een grote scam ! Hij wil gewoon gratis sex met chatters
Sjeezusquote:Op zondag 25 november 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
Eigenlijk is de stream van Opa een grote scam ! Hij wil gewoon gratis sex met chatters
I rest my case.quote:Op zondag 25 november 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is een slet, ik heb het al vaker gezegd.
ik heb 12u-18u vandaagquote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja het wordt nijd dat opa er een eind aan breit, er begint zo een film die ik wil zien.
Manderlay, ik ga ook effe kijken, laterquote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja het wordt nijd dat opa er een eind aan breit, er begint zo een film die ik wil zien.
Hij begint inderdaad wat laterquote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Manderlay, ik ga ook effe kijken, later
Zodra het zachter dan windkracht 8 gaat waaien?quote:Op zondag 25 november 2012 09:23 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Iemand enig idee wanneer het licht wordt, vandaag?
Toch zijn er mogelijkheden voor Roda, want ze spelen met 12 man. De wedstrijd wordt namelijk gefloten door Ajaxhater Vink en bovendien moet Ajax na deze week Europees te hebben gespeeld weer vroeg aantreden. Kortom: ze doen er weer alles aan om Ajax te naaien, aldus Oopquote:Op zondag 25 november 2012 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het zachter dan windkracht 8 gaat waaien?
Gok jij altijd op uitslagen Coos? Lijkt me toch stug dat Roda gaat winnen. En unibet ook: het levert ruim 7x je inleg op. Plus een pesthumeur bij oop.
Energie en opa dat gaat niet samenquote:Op zondag 25 november 2012 11:19 schreef BendeBielzen het volgende:
zon opa? loopt ie op zonne energie? vandaar!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |