En van Leo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
Top Gert !
Een beetje van oma en een beetje van Hak denk ik.
Uit de vriezer, die moet leeg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef Gert het volgende:
On topic: vanavond waren het dus vissticks met spinazie!
Was het vérse spinazie?
Laat PB er nou buiten joh.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Top!
De hamvraag is dus: was de spinazie vers of uit een blik of pot.
Ik gok pot.
10 punten voor Scrutinizerquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uit de vriezer, die moet leeg.
[ afbeelding ]
quote:
That's an ex-parrot.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Spontaan is na het heropenen van dit topic uit het niets een vredesduif geland op de hand van opa.
[ afbeelding ]
Wat zou er morgen op het menu staan?
Je kunt wel zien dat hij ons gemist heeft, hij ziet er slecht uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Opa is er gewoon ook nog steeds zie ik![]()
[ afbeelding ]
Die is vast de Rèdende Rechtâh aan het kijken. "Ze moete ze godvahdegodvah allemáál opsluìte!"quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Opa is er gewoon ook nog steeds zie ik![]()
[ afbeelding ]
Haha nee, dat zal-ie morgen waarschijnlijk via UG kijken. hij zit nu midden in een spannende film.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is vast de Rèdende Rechtâh aan het kijken. "Ze moete ze godvahdegodvah allemáál opsluìte!"
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Spontaan is na het heropenen van dit topic uit het niets een vredesduif geland op de hand van opa.
[ afbeelding ]
Wat zou er morgen op het menu staan?
Dat gun ik opa helemaal en dan mag oma de pepertjes deze keer achterwege laten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?
chili zonder pepertjes knettert een stuk minder...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gun ik opa helemaal en dan mag oma de pepertjes deze keer achterwege laten.
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen is het woensdag dus: chili! Dat hebben wij als welstandscommissie toch besloten?
Oh ja, dat was die magische kip uit een potjequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!
Eigenwijze man is het toch ook. Werken we aan zijn gezondheid maar nee, meneer wil aan de pot.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, morgen wordt het Chicken Tonight!
Ja, iedereen kan toveren met kipquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die magische kip uit een potje
Oma weet dankzij ons dat ze er zelf nog kip aan toe moet voegen. Opa zal het niet opvallen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die magische kip uit een potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |