Dat is Leila, en omdat Leila god is is dat gewoon zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:48 schreef j95 het volgende:
Waarom hebben die meisjes in de op kleren aan? of zijn ze nog geen 18..
begrepen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is Leila, en omdat Leila god is is dat gewoon zo.
nee nog niet, misschien dinsdagavondquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb je eindelijk august underground's mordum gezien?
kan nu nog, het is het leuks als het donker isquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee nog niet, misschien dinsdagavond
horrorfilm ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan nu nog, het is het leuks als het donker is
dinsdagavond is het ook donkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan nu nog, het is het leuks als het donker is
jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dinsdagavond is het ook donker
bof jij evenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het leven, maar ik raak maar niet vol
3232 (gemiddeld 246 per dag)quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Vanaf morgen is mijn telefoonabonnement verlengbaar
ja misschien welquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
Karla Homolka
[ afbeelding ]
wow shit
leuke dame toch?
Zegt niets over de persoon zelfquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze is een kinderverkrachter en moordenaar
oh dan inderdaad niet nee, ik ken haar nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze is een kinderverkrachter en moordenaar
uhh is alleen vanavondquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef j95 het volgende:
[..]
Jij bent best fascineren. Eerst sm en nu dit
nee niet doen straks gaat hij me ook zo noemenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Gaygay is sowieso fascinerend
oh sorry schatquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee niet doen straks gaat hij me ook zo noemen
rebelquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:22 schreef j95 het volgende:
Mijn moeder heeft me deze avond nog geen 1 keer gewhatsappd of de muziek zachter mag, een record
brood met pindakaas en aardappelsquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bestaat niet
wat zal ik eten; brood met pindakaas, rijst of aardappels?
waarom geen rijst?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
brood met pindakaas en aardappels
wat ben je weer aardig vanavondquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik had laatst een droom en daar was al het sneeuw, rijst.
dus ik kies rijst, lekker voor je
hoe kan ik je noemen, want je naam is nogal exotisch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ben je weer aardig vanavond
wat voor muziek luisteren jullie?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef j95 het volgende:
Gered tot 22.33, maar het moet zachter hoor
verzin eens wat leuksquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe kan ik je noemen, want je naam is nogal exotisch?
[..]
wat voor muziek luisteren jullie?
EDM vooral. Soms ook pop ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe kan ik je noemen, want je naam is nogal exotisch?
[..]
wat voor muziek luisteren jullie?
NEINquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja wat? dan kan hij.toch beter iets bedenken?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja dan begrijp ik wel waar je moeder last van heeft
niet slecht als je op een of ander feest of tent bent, maar zou het zelf niet luisterenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef j95 het volgende:
[..]luister dit nu http://www.livesets.at/20(...)new-york-14-11-2012/
Ieder zn ding.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niet slecht als je op een of ander feest of tent bent, maar zou het zelf niet luisteren
dat kan fijn zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb zin om een boswandeling te maken.... shit..
Waar woon je, misschien kan ik joinenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, ik wil nu, maar srtaks nemen de wolven mij mee
die kan je slaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, ik wil nu, maar srtaks nemen de wolven mij mee
wageningenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Waar woon je, misschien kan ik joinen
daarom ga ik het bos niet in als het donker isquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alleen als ik super saiyen word, maar is nooit op zaterdag
behalve voor een dealquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom ga ik het bos niet in als het donker is
alle bitchesquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wie krijgt de meeste views, jij of die bitches naast je?
Deze man snapt het.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
amsterdam is gewoon leuk
Dit is hoe het leven is
oke is goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niet te missen, volgende week kom ik je redden
dan haal ik je op op een vliegend tapijt en gaan we water op onbekende voorbijgangers gooien onder onsquote:
Ja wil ik best wel. Wat wil je graag weten? Op normale vragen geef ik zoveel mogelijk antwoord.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:09 schreef j95 het volgende:
Conflict, zou je eens wat over jezelf willen vertellen? Ik ben zeer benieuwd namelijk.
zo rappen als je al over de 16 bent...quote:
heb je nog haar?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja wil ik best wel. Wat wil je graag weten? Op normale vragen geef ik zoveel mogelijk antwoord.
Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat zijn je hobby's, school/werk? Muzieksmaak.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja wil ik best wel. Wat wil je graag weten? Op normale vragen geef ik zoveel mogelijk antwoord.
Ja, best veel hoor! Vroeger was ik blond en had ik best lang haar tot op mijn schouders. Tegenwoordig heb ik het best kort.quote:
HAHAHA.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan haal ik je op op een vliegend tapijt en gaan we water op onbekende voorbijgangers gooien onder ons
ben.je in het echt ook zo'n baas?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, best veel hoor! Vroeger was ik blond en had ik best lang haar tot op mijn schouders. Tegenwoordig heb ik het best kort.
Niet teveel in één keer hoor!quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:21 schreef j95 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat zijn je hobby's, school/werk? Muzieksmaak.
Nu snap ik waarom jij Jong mod, nee geintje. +1 voor je BBC Radio 1 show. Altijd goed. Maak je zelf muziek toevallig?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet teveel in één keer hoor!
Ik ben 35, Ik ben geboren in de buurt van Eindhoven en nu woon ik dicht in de buurt van Rotterdam. Ik speel graag race- en schietspellen op mijn Xbox360. Ik heb een eigen bedrijf.
Muzieksmaak is moeilijk uit te leggen. Maar ik luister het liefste naar muziek met zware bassen zoals dubstep, ook luister ik graag essentialmix van de BBC. En natuurlijk zero-7 en Portishead.
Trouwens, muziek is mijn allergrootste hobby, al is Biancavia daar niet altijd heel erg blij mee.
Nee, ik ben een internetheld. In het echt ben ik gewoon een saai mens dat ook gewoon boodschappen moet doen en iedere ochtend een kwartiertje op de plee doorbrengt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben.je in het echt ook zo'n baas?
Heb je seks gehad met biandecavia?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben 35, Ik ben geboren in de buurt van Eindhoven en nu woon ik dicht in de buurt van Rotterdam. Ik speel graag race- en schietspellen op mijn Xbox360. Ik heb een eigen bedrijf.
Muzieksmaak is moeilijk uit te leggen. Maar ik luister het liefste naar muziek met zware bassen zoals dubstep, ook luister ik graag essentialmix van de BBC. En natuurlijk zero-7 en Portishead.
Trouwens, muziek is mijn allergrootste hobby, al is Biancavia daar niet altijd heel erg blij mee.
Ik mod Jong! omdat PUB anders op slot zou gaan en toen heb ik yvonne aangeboden om het eens te proberen. Ik heb trouwens heel veel ervaring als mod op FOK! Verder heb ik enorm veel notes en was ik jaren geleden bekend als de grootste baggeraar van FOK!.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef j95 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij Jong mod, nee geintje. +1 voor je BBC Radio 1 show. Altijd goed. Maak je zelf muziek toevallig?
Het is Biancavia.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:28 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Heb je seks gehad met biandecavia?
Ja, oke. En die andere vragen? Muzak.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik mod Jong! omdat PUB anders op slot zou gaan en toen heb ik yvonne aangeboden om het eens te proberen. Ik heb trouwens heel veel ervaring als mod op FOK! Verder heb ik enorm veel notes en was ik jaren geleden bekend als de grootste baggeraar van FOK!.
ik.dacht serieus dat je 70 was, maar dat leek me al zo onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:34 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, oke. En die andere vragen? Muzak.
Ja, zou wel een stunt geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik.dacht serieus dat je 70 was, maar dat leek me al zo onwaarschijnlijk
Ik blijf proberen. Ik heb in verschillende concertzalen gewerkt jaren geleden. Maar ik vond lichttechniek altijd het mooistquote:
Baggerquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik blijf proberen. Ik heb in verschillende concertzalen gewerkt jaren geleden. Maar ik vond lichttechniek altijd het mooist
Ik zit er wel aan te denken om binnenkort eens zo'n electronisch drumstel te kopen. Verder kloot ik een beetje met muziek op de computer, maar dat mag geen naam hebben.
Machtsmisbruik dit, ik vind dat de machten van moderators gescheiden moeten worden en dat via usersvergaderingen de 'algemene wil' wordt uitgevoerd.quote:
haha, zit je in mijn postgeschiedenis te graven? Nee, nooit die cd's gekregen. Wel een boekje over kattenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je al je prijzen gekregen? KLB / Verdomme, eikels van 3fm
Tof.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik blijf proberen. Ik heb in verschillende concertzalen gewerkt jaren geleden. Maar ik vond lichttechniek altijd het mooist
Ik zit er wel aan te denken om binnenkort eens zo'n electronisch drumstel te kopen. Verder kloot ik een beetje met muziek op de computer, maar dat mag geen naam hebben.
Niet zo zeiken nerd en ga slapen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:39 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Machtsmisbruik dit, ik vind dat de machten van moderators gescheiden moeten worden en dat via usersvergaderingen de 'algemene wil' wordt uitgevoerd.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
haha, zit je in mijn postgeschiedenis te graven? Nee, nooit die cd's gekregen. Wel een boekje over katten
Maar had je niks te doen ofzo? Dat je drie (3) (!) prijzen wint in de nacht.. op 3fmquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
haha, zit je in mijn postgeschiedenis te graven? Nee, nooit die cd's gekregen. Wel een boekje over katten
Mama moet eerst nog kusje komen brengen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet zo zeiken nerd en ga slapen.
Ik wilde eerst van FOK! mijn beroep maken en dat is dus misluktquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar had je niks te doen ofzo? Dat je drie (3) (!) prijzen wint in de nacht.. op 3fm
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet zo zeiken nerd en ga slapen.
Nog 1 vraag: heb je al spijt van dit forum of vind je tieners echt leuk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wilde eerst van FOK! mijn beroep maken en dat is dus mislukt
Nee hoor, ik werkte altijd in 3 ploegen en had dus vaak veel tijd over op rare tijden.
Ik spijt? Nee tuurlijk niet! Ik vind het wel lachen. We kunnen het ook weer terugdraaien, maar dan gooien ze het op den duur wel op slot.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Nog 1 vraag: heb je al spijt van dit forum of vind je tieners echt leuk?
pedo pedo pedo lolita lolita lolitaquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik spijt? Nee tuurlijk niet! Ik vind het wel lachen. We kunnen het ook weer terugdraaien, maar dan gooien ze het op den duur wel op slot.
Of ik tieners leuk vind? Vage vraag, ik vind mensen wel leuk, of ze tien of tachtig zijn.
En wat vind jij ervan?
nu voelt het alsof je iemand bent die je eigenlijk niet bent.quote:
Doe normaal baby.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
pedo pedo pedo lolita lolita lolita
klopt, trek je maar terug inderdaadquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nu voelt het alsof je iemand bent die je eigenlijk niet bent.
nu trek ik me terug in de duisternis/
Ik kan mij er wel mee vermaken, zo'n forum. Bedankt dus. De naam doet me trouwens wel een beetje denken aan dit:quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik spijt? Nee tuurlijk niet! Ik vind het wel lachen. We kunnen het ook weer terugdraaien, maar dan gooien ze het op den duur wel op slot.
Of ik tieners leuk vind? Vage vraag, ik vind mensen wel leuk, of ze tien of tachtig zijn.
En wat vind jij ervan?
je hoort eigenlijk wat anders te zeggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, trek je maar terug inderdaad
ik zou niet weten watquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hoort eigenlijk wat anders te zeggen
Het is ook om iedereen te vermaken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik kan mij er wel mee vermaken, zo'n forum. Bedankt dus. De naam doet me trouwens wel een beetje denken aan dit:
Van vroegah (voor mij dan)
meh vind die niet heel chill, netalsof er zo'n hondenspeeltje verkracht wordt na die eerste dropquote:
heb je zelf kinderen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is ook om iedereen te vermaken.
Maar als mensen mij pedo gaan noemen dan word het toch een ander verhaal.
Het was niet serieusquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
quote:
Noemt iemand jou pedo? Puberaal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iets lichtelijk dramatisch of romantisch in een middeleeuwse trant
Nee en die wil ik ook niet en Biancavia ook niet. Wij vinden onszelf daar te onverantwoordelijk voorquote:
Zal ik wel verkeerd begrepen hebben.quote:
plzz blijf aan de lichte kant anders sterf ik eenzaam, zoiets? nu kun je lekker slapenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eigenlijk moet het nu, want ik wil met enig gevoel van voldoening het interwebz afsluten
Nee, notes zijn echt gewoon een van de stomste dingen die ik ooit gehoord heb. Iemand waarschuwen via een systeem dat diegene alleen kan gebruiken tegen betaling. Seriously?!quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zal ik wel verkeerd begrepen hebben.
O ja, ik doe niet aan notes, dat is een kutsysteem. Ik verwijder gewoon shit uit de serieuze topics. Ik hoop echt dat het echt wat wordt met Jong! Ik zal mijn best doen ervoor, maar uit alleen een slowchat zal het niet kunnen bestaan.
nee tering slecht, maar ik neem het maar voor liefquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
plzz blijf aan de lichte kant anders sterf ik eenzaam, zoiets? nu kun je lekker slapen
Ik vind andere nummers van Nero wel beter jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Deze dan, zo kut dat heel dat dubstepgebeuren nu al saai aan het worden. Ik zie weinig uitkomen wat echt goed is.
Eerst noem ik je een toffe gast en zou ik dan je een pedo noemen ( en het menen ) tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zal ik wel verkeerd begrepen hebben.
O ja, ik doe niet aan notes, dat is een kutsysteem. Ik verwijder gewoon shit uit de serieuze topics. Ik hoop echt dat het echt wat wordt met Jong! Ik zal mijn best doen ervoor, maar uit alleen een slowchat zal het niet kunnen bestaan.
sorry het is laatquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee tering slecht, maar ik neem het maar voor lief
Ik stuur mensen wel een DM om te zeiken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:57 schreef j95 het volgende:
[..]
Nee, notes zijn echt gewoon een van de stomste dingen die ik ooit gehoord heb. Iemand waarschuwen via een systeem dat diegene alleen kan gebruiken tegen betaling. Seriously?!
Enfin, succes met het forum. En met de jongeren.
Dan verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Eerst noem ik je een toffe gast en zou ik dan je een pedo noemen ( en het menen ) tuurlijk niet.
Nu vraag je om open sollicitaties..quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik stuur mensen wel een DM om te zeiken.
En jij veel plezier in het forum. Ik ga serieus op zoek naar een goede collega, val positief op, doe leuk mee!
Ja, oke.quote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een leuke collega. Iemand die leuk post en wat initiatief toont.
jong ( jeugd ) mod of gewone?quote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een leuke collega. Iemand die leuk post en wat initiatief toont.
Ik heb al in wat andere topics gepost. Mag ik nu een stickerquote:Op zondag 25 november 2012 00:06 schreef Conflict het volgende:
Maar eerst moet het forum leuk worden. Anders gooien ze het dicht en blijft er slechts een SC over.
quote:Op zondag 25 november 2012 00:07 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik heb al in wat andere topics gepost. Mag ik nu een sticker
het is sws niet betaaldquote:Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom zou je vrijwillig mod worden?
Ik zou best mod willen zijn maar ik kom denk ik niet in aanmerkingquote:Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat een mormel van een vraag zeg.quote:Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wel hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 00:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou best mod willen zijn maar ik kom denk ik niet in aanmerking
Dat heeft hij zelf gedaanquote:Op zondag 25 november 2012 00:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik heb je weggelokt van die turk
Jawel hoor, je het vrije tijd en kan bagger van kwaliteit onderscheiden.quote:Op zondag 25 november 2012 00:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou best mod willen zijn maar ik kom denk ik niet in aanmerking
Waarom? Je kan niet meer baggeren, moet overal op letten en er tijd voor over hebben. Wat voor voordelen beleef je eraan?quote:Op zondag 25 november 2012 00:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat een mormel van een vraag zeg.
vroeger was ik echr een baggeraar eerste klas, smegmanus kan dit bevestigenquote:Op zondag 25 november 2012 00:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel hoor, je het vrije tijd en kan bagger van kwaliteit onderscheiden.
Wie weet, als ze ooit open sollicitaties houden geef ik mij zeker opquote:Op zondag 25 november 2012 00:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel hoor, je het vrije tijd en kan bagger van kwaliteit onderscheiden.
Knopjes, man. Geil.quote:Op zondag 25 november 2012 00:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom? Je kan niet meer baggeren, moet overal op letten en er tijd voor over hebben. Wat voor voordelen beleef je eraan?
Ok, hier een verhaaltje voor voor het slapen gaan:quote:
quote:Op een klein eilandje midden in een groot meer, woonde eens een heks. Ze woonde daar al 600 jaar, helemaal alleen. In haar toverhuisje deed ze de was en kookte ze iedere dag een lekker heksenmaaltje. ´S middags dan liep ze een rondje over haar eilandje om te kijken of alles in orde was. Tsja en ´s avonds na het avondeten oefende ze haar toverspreuken. Eigenlijk van die dingen die iedere heks zo doet. Maar toch was er iets raars met dit heksje aan de hand.
100 Jaar geleden toen ze met haar bootje op de vijver visjes aan het vangen was, was het bootje gaan wiebelen en haar bezem uit het bootje gevallen. Ze had nog geprobeerd om de bezem uit het water te vissen maar ze kon hem niet meer te pakken krijgen. En vanaf die tijd kon ze dus niet meer vliegen en moest ze op haar eilandje blijven. Ze verveelde zich verschrikkelijk.
Op een dag zat het heksje op haar eilandje te kijken naar de sterren in de lucht. Ze zag er een heleboel. Wel 6 miljoen. Ze fonkelde als kleine lichtjes in de donkere lucht. Ze vond ze zo mooi dat ze eigenlijk zelf ook wel een paar sterren wilde hebben. Met haar handen probeerde ze de sterren te pakken. Maar wat ze ook probeerde en hoe hoog ze ook sprong, het lukt haar niet.
Toen bedacht ze dat ze de sterren misschien wel met een toverspreuk zou kunnen krijgen. Van haar moeder had ze heel vroeger eens het grote-toverspreuken-boek gekregen. Daarin stonden allemaal hele belangrijke toverspreuken. Zo kon je met die spreuken iemand in een kikker veranderen, een verschrikkelijk toverdrankje maken, of zelfs een olifant laten vliegen. Ze pakte het boek en ging op zoek naar een toverspreuk waarmee ze de sterren kon vangen.
Sterretje, sterretje,
jij fonkelt zo fijn maar,
pling, plong plang,
nu ben je van mijn
En je gelooft het niet, maar de toverspreuk werkte! Helemaal verbaasd was het heksje toen ze inderdaad een ster had gevangen. Ze was ongelofelijk trots op zichzelf, want dit was namelijk wel een hele ingewikkelde tovertruc. En iedere keer als het heksje zich verveelde op haar eilandje dan zei ze weer Sterretje, sterretje, jij fonkelt zo fijn maar, pling, plong plang, nu ben je van mijn Zo ving ze een heleboel sterren. Tot ze er wel vijftig had. Ze hing ze in de boom die op het eilandje stond. En ´s avonds ging ze bij de boom zitten en keek ze naar al die sterren die ze al gevangen had. Ze was er heel trots op. En omdat ze nu zoveel sterre-vriendjes had, voelde ze zich ook niet meer zo alleen.
Maar op een dag toen ze weer onder haar sterrenboom ging zitten gebeurde er iets heel raars. De sterren fonkelden namelijk niet meer. Het leek net alsof alle lichtjes waren uitgegaan. De heks schrok zich een toverhoedje. Hoe kon dat nu? Ze schudde aan de boom in de hoop dat de sterren weer zouden gaan fonkelen. Maar er gebeurde niets, helemaal niets. Wacht dacht het heksje. Ik zal de toverspreuk nog een keertje doen…
Sterretje, sterretje,
jij fonkelt zo fijn maar,
pling, plong, plang,
nu ben je van mijn
Maar zelfs dat hielp niet. Toen hoorde ze een stem; ‘Hier spreekt de sterrenkoning… Zeg klein heksje, wat ben je allemaal aan het doen? Zo blijven er straks geen sterren aan de hemel meer over! Weet jij niet dat het verboden is om sterren te vangen? De sterren zijn er namelijk voor iedereen. Voor jou en mij, maar ook voor alle andere mensen. Ze moeten fonkelen aan de donkere hemel en de weg wijzen aan mensen die verdwaald zijn. Zonder de sterren wordt het veel te donker ´s nachts. Dat kan echt niet hoor.’ Maar de Sterrenkoning begreep ook dat het heksje heel eenzaam was op haar eilandje. En dat zij zich heel erg verveelde, zeker nu haar sterrenvriendjes weer terug moesten naar de Hemel. Dus stapte de Sterrenkoning in zijn bootje en voer naar het eilandje van de heks.
‘Zeg heksje, ik weet het goed gemaakt. Ik neem de sterren weer mee zodat ik ze weer aan de hemel kan hangen. In ruil daarvoor krijg jij van mij een cadeautje.’ Dat leek het heksje wel wat, want ze was erg nieuwsgierig en dol op cadeautjes. Snel verzamelde ze de sterren zodat de Sterrenkoning ze weer mee kon nemen. Toen de Sterrenkoning bij het eilandje was aangekomen gaf hij haar het cadeautje.
Maar hè, wat was dat? Het leek wel…………….. ja ja, het was een echt waar. Het was een bezem! Niet zomaar een bezem hoor maar een echte toverbezem waarmee je kon vliegen. Nog nooit was het heksje zo blij! Nu hoefde ze niet altijd meer op haar eilandje te blijven. En wanneer ze zich verveelde, dan kon ze naar haar heksenvriendjes en -vriendinnetjes toe vliegen. Het heksje was heel gelukkig en hoefde nu geen sterren meer te vangen.
En weet je, als je soms naar buiten kijkt, heel goed kijkt… dan kan je het heksje zien vliegen, op de bezem die zij van de Sterrenkoning kreeg. En zo leefde het heksje nog wel drieduizend jaar lang en gelukkig.
waarom zou je willen baggeren? en dat kan gewoon nog hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 00:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom? Je kan niet meer baggeren, moet overal op letten en er tijd voor over hebben. Wat voor voordelen beleef je eraan?
jaja nestalgiequote:Op zondag 25 november 2012 00:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vroeger was ik echr een baggeraar eerste klas, smegmanus kan dit bevestigen
Krulletje de grote boze mod, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 25 november 2012 00:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wie weet, als ze ooit open sollicitaties houden geef ik mij zeker op
Dat wel ja.quote:
zoek maar bij zoeken.fok.nl topics geopend door Nestalgie, Vissenvoer en Eerste10uurVrijquote:Op zondag 25 november 2012 00:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jaja nestalgie
[..]
Krulletje de grote boze mod, moet er niet aan denken.
[..]
Dat wel ja.
Ik hoop dat dit forum met mijn tijd en moeite leuk wordt. Baggeren kan ik best hoor. Het voordeel is straks dat mensen zeggen dat ik het leuk mee opgezet heb. Net als de andere forums die ik opgezet heb vanaf het begin, zoals STA en K&W. Ik vind het geweldig om te zien dat dat drukke plaatsen op FOK! zijn waar mensen plezier hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 00:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zonder zo'n instelling moet je geen mod wordenquote:Op zondag 25 november 2012 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit forum met mijn tijd en moeite leuk wordt. Baggeren kan ik best hoor. Het voordeel is straks dat mensen zeggen dat ik het leuk mee opgezet heb. Net als de andere forums die ik opgezet heb vanaf het begin, zoals STA en K&W. Ik vind het geweldig om te zien dat dat drukke plaatsen op FOK! zijn waar mensen plezier hebben.
Thnxquote:
Mooi verhaal.quote:Op zondag 25 november 2012 00:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, hier een verhaaltje voor voor het slapen gaan:
[..]
Ja, als je zo denkt maak je wel een goede mod. Bij mij is die /care ieder geval niet zo aanwezig.quote:Op zondag 25 november 2012 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit forum met mijn tijd en moeite leuk wordt. Baggeren kan ik best hoor. Het voordeel is straks dat mensen zeggen dat ik het leuk mee opgezet heb. Net als de andere forums die ik opgezet heb vanaf het begin, zoals STA en K&W. Ik vind het geweldig om te zien dat dat drukke plaatsen op FOK! zijn waar mensen plezier hebben.
Dat zijn dus 2 functies, die van de gebande en die van de user?quote:Op zondag 25 november 2012 00:40 schreef j95 het volgende:
Ik heb elke functie op FOK! al eens bekleed, behalve die van mod.
Nee. Allemaal redactionele functies bij Sport, Weblog en de FP.quote:Op zondag 25 november 2012 00:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat zijn dus 2 functies, die van de gebande en die van de user?
Prachtig en like!quote:Op zondag 25 november 2012 00:32 schreef j95 het volgende:
Trouwens. Dit is best geinig: https://www.facebook.com/TheCraziestFights
Prachtig, ik ben gek op vechtenquote:Op zondag 25 november 2012 00:32 schreef j95 het volgende:
Trouwens. Dit is best geinig: https://www.facebook.com/TheCraziestFights
Oow, cool. Waarom nu niet meer?quote:Op zondag 25 november 2012 00:47 schreef j95 het volgende:
[..]
Nee. Allemaal redactionele functies bij Sport, Weblog en de FP.
quote:Op zondag 25 november 2012 00:51 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik loop stage bij een concurrent van de FP
FOK! had liever niet dat ik voor twee sites zou werken die concurrenten van elkaar zijn, ofzo. En stage ging toch echt voor. Maar waarschijnlijk ben ik in januari wel weer terug. Dan ben ik klaar met stage..quote:
Ja welke site vraag ik me dan af....quote:Op zondag 25 november 2012 00:54 schreef j95 het volgende:
[..]
FOK! had liever niet dat ik voor twee sites zou werken die concurrenten van elkaar zijn, ofzo. En stage ging toch echt voor. Maar waarschijnlijk ben ik in januari wel weer terug. Dan ben ik klaar met stage..
Spitsnieuws.nlquote:Op zondag 25 november 2012 00:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja welke site vraag ik me dan af....
Cool, boxen?quote:Op zondag 25 november 2012 01:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik luister Afrojak - Petsbud en typ deze post. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |