1 cd bij Razende Roeland
1 cd bij een of ander eo programma
1 cd bij Giel Beelen
Nooit iets ontvangen.
3fm, jullie kunnen mijn rug op, ik ga uit protest naar 538 luisteren
quote:Bij Giel kan het een paar maanden tot een jaar krijgen voor je het krijgt, en dan krijg je misschien het verkeerde, helemaal niets, of een prijs dubbel.
Op donderdag 14 november 2002 20:24 schreef Conflict het volgende:
Ik heb tot drie keer toe een prijs bij 3fm gewonnen en niks gekregen.
Het was alle drie de keren 's nachts.1 cd bij Razende Roeland
1 cd bij een of ander eo programma
1 cd bij Giel BeelenNooit iets ontvangen.
3fm, jullie kunnen mijn rug op, ik ga uit protest naar 538 luisteren
(henk westbroek mogen ze schieten)
quote:huh ik heb nog nooit 2 keer tatu in 1 uur gehoord bij de vpro op 3fm
Op vrijdag 15 november 2002 11:48 schreef Raynor het volgende:
3fm schijnt een radiozender te zijn voor jongeren. Ze schijnen muziek te draaien die nieuw is, ze schijnen toffe djs te hebben.
3fm draait de laatste tijd over het algemeen jaren 80 en 70 muziek, de djs maken continu irritante grappen die niet leuk zijn, moet je eens een uurtje luisteren en kijken hoevaak de djs zeggen: "IK VIND". Dat interreseerd mij geen ruk wat zij vinden, een dj mag best wat praten, meestal is dat ook ok, maar bij 3fm gaat het over het algemeen echt nergens over. En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoevaak een nummer per dag gedraaid kan worden, ik vond dat nummer van tatu 1 of 2 keer leuk (ik ben best anti commerciele muziek), keerjte per dag gaat ook nog wel, maar 2 keer per uur een hele dag lang vind ik(henk westbroek mogen ze schieten)
Duurde even voordat ik me herinnerde dat ik een paar maanden geleden een prijsvraag op de 3FM site had ingevuld.
quote:Dat valt nog wel mee, ik werk zelf bij een pakketdienst, ten eerste gaan die dingen razendsnel achter elkaar over de band, ik zie iig nooit waar het pakketje vandaan komt, en dan nog voor degene die zonodig wat willen jatten, denk ik dat die eerder iets duurders uitkiezen.. Zo moeten we tegenwoordig alle dozen van een bepaald TV-merk aan de kant zetten omdat ze anders gejat worden..
Op vrijdag 15 november 2002 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iedereen kan zeggen dat ie wat gewonnen heeft,maar ik weet zeker dat veel CD's worden onderschept door post-sorteerders bij TPG (PTT) en die zien meteen dat zo'n envelop van 3FM afkomstig is.Die gasten jatten wel meer denk ik.Ik heb op internet T-shirts bestelt die ook nooit zijn aangekomen,dat voelen ze namelijk ook.
Maarja het zou natuurlijk altijd kunnen he
quote:ik heb een keer 10 consumptiebonnen gewonnen
Op vrijdag 15 november 2002 12:36 schreef kiepauto het volgende:[..]
Dat valt nog wel mee, ik werk zelf bij een pakketdienst, ten eerste gaan die dingen razendsnel achter elkaar over de band, ik zie iig nooit waar het pakketje vandaan komt, en dan nog voor degene die zonodig wat willen jatten, denk ik dat die eerder iets duurders uitkiezen.. Zo moeten we tegenwoordig alle dozen van een bepaald TV-merk aan de kant zetten omdat ze anders gejat worden..
Maarja het zou natuurlijk altijd kunnen he
quote:dat is gewoon Bullshit, punt uit geen discussie over mogelijk. en als je het zo ervaart heb je toch echt lesje klokkijken nodig ofzo
Op vrijdag 15 november 2002 11:48 schreef Raynor het volgende:
maar 2 keer per uur een hele dag lang vind ik
en henk is
quote:Als je die dan opvreet ga je net zo wazig lullen als Henk himself
Op vrijdag 15 november 2002 11:50 schreef sop het volgende:
Toch knap lullig als je een taart bij Henk hebt gewonnen en die doet er 2 maanden over om te arriveren. Zal niet echt meer smaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |