abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6806619
Ik heb tot drie keer toe een prijs bij 3fm gewonnen en niks gekregen.
Het was alle drie de keren 's nachts.

1 cd bij Razende Roeland
1 cd bij een of ander eo programma
1 cd bij Giel Beelen

Nooit iets ontvangen.

3fm, jullie kunnen mijn rug op, ik ga uit protest naar 538 luisteren

pi_6806633
..en toch blijven bellen he!!
pi_6806909
Je moet nadat je een prijs hebt gewonnen ook niet meteen ophangen
pi_6807016
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:24 schreef Conflict het volgende:
Ik heb tot drie keer toe een prijs bij 3fm gewonnen en niks gekregen.
Het was alle drie de keren 's nachts.

1 cd bij Razende Roeland
1 cd bij een of ander eo programma
1 cd bij Giel Beelen

Nooit iets ontvangen.

3fm, jullie kunnen mijn rug op, ik ga uit protest naar 538 luisteren

Bij Giel kan het een paar maanden tot een jaar krijgen voor je het krijgt, en dan krijg je misschien het verkeerde, helemaal niets, of een prijs dubbel.
De EO, mja...
En Razende Roeland zit er niet meer, die werkt nu achter de schermen bij Isabelle. Maar misschien dat er met hem nog wel iets te regelen valt.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 november 2002 @ 21:03:23 #5
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_6807348
Heb 1x een prijs gewonnen in de Dik Voor Mekaar Show, en die was na 1.5 week binnen,.
pi_6809557
wat een lompe hufters! heb je de uitzendingen op bandje staan? begin dan een rechtzaak!!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_6812560
Iedereen kan zeggen dat ie wat gewonnen heeft,maar ik weet zeker dat veel CD's worden onderschept door post-sorteerders bij TPG (PTT) en die zien meteen dat zo'n envelop van 3FM afkomstig is.Die gasten jatten wel meer denk ik.Ik heb op internet T-shirts bestelt die ook nooit zijn aangekomen,dat voelen ze namelijk ook.
pi_6816424
3fm schijnt een radiozender te zijn voor jongeren. Ze schijnen muziek te draaien die nieuw is, ze schijnen toffe djs te hebben.
3fm draait de laatste tijd over het algemeen jaren 80 en 70 muziek, de djs maken continu irritante grappen die niet leuk zijn, moet je eens een uurtje luisteren en kijken hoevaak de djs zeggen: "IK VIND". Dat interreseerd mij geen ruk wat zij vinden, een dj mag best wat praten, meestal is dat ook ok, maar bij 3fm gaat het over het algemeen echt nergens over. En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoevaak een nummer per dag gedraaid kan worden, ik vond dat nummer van tatu 1 of 2 keer leuk (ik ben best anti commerciele muziek), keerjte per dag gaat ook nog wel, maar 2 keer per uur een hele dag lang vind ik

(henk westbroek mogen ze schieten)

pi_6816457
Toch knap lullig als je een taart bij Henk hebt gewonnen en die doet er 2 maanden over om te arriveren. Zal niet echt meer smaken.
  Moderator vrijdag 15 november 2002 @ 11:50:47 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_6816462
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:48 schreef Raynor het volgende:
3fm schijnt een radiozender te zijn voor jongeren. Ze schijnen muziek te draaien die nieuw is, ze schijnen toffe djs te hebben.
3fm draait de laatste tijd over het algemeen jaren 80 en 70 muziek, de djs maken continu irritante grappen die niet leuk zijn, moet je eens een uurtje luisteren en kijken hoevaak de djs zeggen: "IK VIND". Dat interreseerd mij geen ruk wat zij vinden, een dj mag best wat praten, meestal is dat ook ok, maar bij 3fm gaat het over het algemeen echt nergens over. En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoevaak een nummer per dag gedraaid kan worden, ik vond dat nummer van tatu 1 of 2 keer leuk (ik ben best anti commerciele muziek), keerjte per dag gaat ook nog wel, maar 2 keer per uur een hele dag lang vind ik

(henk westbroek mogen ze schieten)

huh ik heb nog nooit 2 keer tatu in 1 uur gehoord bij de vpro op 3fm
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:53:29 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6816509
* Jojogirl had laatst zomaar een CD in de bus liggen.

Duurde even voordat ik me herinnerde dat ik een paar maanden geleden een prijsvraag op de 3FM site had ingevuld.

pi_6816538
Bij giel beelen weet je van te voren dat je de cd niet krijgt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6817162
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iedereen kan zeggen dat ie wat gewonnen heeft,maar ik weet zeker dat veel CD's worden onderschept door post-sorteerders bij TPG (PTT) en die zien meteen dat zo'n envelop van 3FM afkomstig is.Die gasten jatten wel meer denk ik.Ik heb op internet T-shirts bestelt die ook nooit zijn aangekomen,dat voelen ze namelijk ook.
Dat valt nog wel mee, ik werk zelf bij een pakketdienst, ten eerste gaan die dingen razendsnel achter elkaar over de band, ik zie iig nooit waar het pakketje vandaan komt, en dan nog voor degene die zonodig wat willen jatten, denk ik dat die eerder iets duurders uitkiezen.. Zo moeten we tegenwoordig alle dozen van een bepaald TV-merk aan de kant zetten omdat ze anders gejat worden..

Maarja het zou natuurlijk altijd kunnen he

pi_6839511
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 12:36 schreef kiepauto het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee, ik werk zelf bij een pakketdienst, ten eerste gaan die dingen razendsnel achter elkaar over de band, ik zie iig nooit waar het pakketje vandaan komt, en dan nog voor degene die zonodig wat willen jatten, denk ik dat die eerder iets duurders uitkiezen.. Zo moeten we tegenwoordig alle dozen van een bepaald TV-merk aan de kant zetten omdat ze anders gejat worden..

Maarja het zou natuurlijk altijd kunnen he

ik heb een keer 10 consumptiebonnen gewonnen
ik kijk wel hoe ik me voel
pi_6839614
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:48 schreef Raynor het volgende:
maar 2 keer per uur een hele dag lang vind ik
dat is gewoon Bullshit, punt uit geen discussie over mogelijk. en als je het zo ervaart heb je toch echt lesje klokkijken nodig ofzo

en henk is

pi_6842334
Volgens mij is het gewoon het beleid dat ze die dingen niet opsturen en dat je er eerst om moet gaan zeiken ofzo, of ze worden inderdaad onderschept op het postkantoor. Misschien dat deze criminele postmannetjes minder last hebben van gewetenskwesties als het gaat om iets wat iemand "toch maar gewonnen heeft". Heb zelf ooit een buzzer gewonnen bij wat toen nog New Dance Radio heette, nooit gekregen dus. En een vriend van mij heeft ook wel eens wat bij 538 gewonnen en ook nooit in ontvangst mogen nemen.
pi_6842448
Wat raar. Ik heb bij mijn weten al mijn prijzen binnen gekregen. Zelfs mijn t-shirt van TMF.
pi_6846056
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:50 schreef sop het volgende:
Toch knap lullig als je een taart bij Henk hebt gewonnen en die doet er 2 maanden over om te arriveren. Zal niet echt meer smaken.
Als je die dan opvreet ga je net zo wazig lullen als Henk himself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')