abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119564873

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2013 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base

PC
OS - Windows XP/Vista/W7
Processor - XP : 1.6GHz or Faster, Vista/W7/W8 : 2.2GHz or Faster
Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
Memory - XP/Vista/W7/W8 : 1.0GB RAM
Video Card - 128MB
DirectX: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_119564906
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 02:17 schreef Keselo het volgende:
Is Vilhena al beter dan Immers? Vind Immers wel fijn om in de ploeg te hebben moet ik zeggen.
Ik moet het wel goed zeggen :P Tegen de kleinere teasm zet ik Vilhena op 10 en Immers op MC, tegen de grotere ploegen en in Europa zet ik Immers op 10 en op MC iemand met wat meer verdedigende kwaliteiten (meestal Vormer). Want Immers en Clasie (die speelt gewoon altijd op MC) zijn allebei geen sterren op het verdedigende vlak.
pi_119565086
Aah op die fiets. Ik moet zeggen dat ik op de CM positie Singh beter vind dan Immers (zeker met het oog op de toekomst). Maar ik denk dat ik Vilhena er ook wat vaker in ga zetten dan.

Drenthe is trouwens ook een prima aankoop gebleken, heeft na 3 wedstrijden al 5 goals waarvan een hattrick in de huidige wedstrijd.
pi_119566019
Is 8 Coaches het absolute maximum? Ik kan zo lang ik al bij Feyenoord zit, 6 seizoenen, niet om meer coaches vragen?
pi_119567791
8 is toch wel genoeg? Ik mag er nu in het eerste seizoen 6 en dat is er eigenlijk eentje te weinig. 2 fitness coaches, 2 keeperstrainers, een assistent manager, een U19 manager, een hoofd jeugdopleidingen... Dat valt allemaal buiten het aantal coaches en je komt daar echt al een heel eind mij. Met die 6 coaches die ik nog mag heb ik er maar eentje die iets dubbel doet, dus 7 zou voor mij ideaal zijn.
  zaterdag 24 november 2012 @ 11:55:19 #6
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119568141
Ok, ik trek het niet meer en dat is jullie schuld. Ik ga hem nu kopen.
8-)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119568877
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:55 schreef jackson het volgende:
Ok, ik trek het niet meer en dat is jullie schuld. Ik ga hem nu kopen.
8-)
*O*
I love my mispoken words.
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:42:14 #8
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119569266
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:25 schreef Sejt het volgende:

[..]

*O*
Besteld... Hadden hem niet meer liggen. Ergens deze week haal ik de game op :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119569358
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
8 is toch wel genoeg? Ik mag er nu in het eerste seizoen 6 en dat is er eigenlijk eentje te weinig. 2 fitness coaches, 2 keeperstrainers, een assistent manager, een U19 manager, een hoofd jeugdopleidingen... Dat valt allemaal buiten het aantal coaches en je komt daar echt al een heel eind mij. Met die 6 coaches die ik nog mag heb ik er maar eentje die iets dubbel doet, dus 7 zou voor mij ideaal zijn.
Nee, ze worden de hele tijd weggepikt door topclubs. Dus ik zou er graag 10/12 willen, zodat ik ondertussen rustig voor een fatsoenlijke vervanger kan kijken. + die weer wat courses geven.
pi_119570896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Nee, ze worden de hele tijd weggepikt door topclubs. Dus ik zou er graag 10/12 willen, zodat ik ondertussen rustig voor een fatsoenlijke vervanger kan kijken. + die weer wat courses geven.
ok, dat kan ook. Ik werk met een zo klein mogelijke staf. Als ik de melding krijg dat iemand mijn trainer een contract aanbiedt, doe ik ook een aanbieding. Gaat hij toch weg dan ga ik meteen een nieuwe zoeken en dan maar tijdelijk iemand die iets dubbel doet.
met die courses heb ik eigenlijk nog niks gedaan, is dat écht nuttig of staat er alleen een hoger diploma in hun profiel?
pi_119571101
Ik haat bondscoach zijn, Nederland is echt belachelijk underrated :(
pi_119574294
Clasie verkocht (zomer 2014) voor 20mln aan... Wolves :)
pi_119574820
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:24 schreef Sejt het volgende:
Clasie verkocht (zomer 2014) voor 20mln aan... Wolves :)
Nice! Heb net Singh verkocht voor 9,25M aan QPR en Wildschut (gratis gehaald) voor 5M :)
pi_119575228
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nice! Heb net Singh verkocht voor 9,25M aan QPR en Wildschut (gratis gehaald) voor 5M :)
Ook netjes!
Ik heb ook BMI verkocht voor 9,5mln naar Schalke. Drenthe verkocht voor 9,25mln en probeer Goossens nog te verkopen.
Daarentegen heb ik deze speler voor 4,4mln bijna binnen:

En Kadrii voor 1,2mln:

Beide zijn beter dan Drenthe / Goossens en ik draai miljoenen winst :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sejt op 24-11-2012 17:26:05 ]
pi_119575652
Eerste seizoen kampioen met Telstar.. nu moet ik me gaan haasten met versterkingen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_119577306
FM13 eindelijk ook eens op de mat gevallen, nu maar installeren. Nog geen idee of ik mijn heerlijke game bij FM12 zal stopzetten, maar eerst eens dit uitproberen.
pi_119577957
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme, die allerheerlijkste FM momentjes he. Eerste ronde FA Cup, 0-3 achter thuis na 30 minuten, donderpreek jasjes gooien alles in de rust, en dan nog 6-3 winnen na verlengingen. Hardop staan schreeuwen _O_
Toch wel mooi, helemaal als je weet dat de uitslag voor de wedstrijd al vast staat :D _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_119577965
Ik ben met southampton bezig. Erg leuke club met veel doorstroming vanuit de eigen jeugd! Aanradertje.

@ TJV
Succes met Telstar
pi_119578052
Anders verlies ik thuis met 0-3 van GVVV :') :')
pi_119578331
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:32 schreef bear87 het volgende:
Ik ben met southampton bezig. Erg leuke club met veel doorstroming vanuit de eigen jeugd! Aanradertje.

@ TJV
Succes met Telstar
Southampton prachtige club, ben er in maart nog geweest. Heerlijke sfeer, aardig stadion. Good luck!
pi_119578418
Dank! Leuk dat het echt een uitdaging is ook, en je kunt echt succes hebben met eigen jeugd. Ik heb Luke Shaw & Ward prowse in de basis staan en Chambers speelt ook regelmatig. Allemaal uit mijn -18 team opgepikt :)

Bovendien stond Walcott halverwege mijn 2e seizoen op de TL, die heb ik net gekocht voor 14 miljoen! Nu al een van de leukste games ooit in ruim die 12 jaar dat ik dit spel speel.
pi_119579760
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:49 schreef bear87 het volgende:
Dank! Leuk dat het echt een uitdaging is ook, en je kunt echt succes hebben met eigen jeugd. Ik heb Luke Shaw & Ward prowse in de basis staan en Chambers speelt ook regelmatig. Allemaal uit mijn -18 team opgepikt :)

Bovendien stond Walcott halverwege mijn 2e seizoen op de TL, die heb ik net gekocht voor 14 miljoen! Nu al een van de leukste games ooit in ruim die 12 jaar dat ik dit spel speel.
Southampton staat in het echt ook bekend als de club met geweldige eigen jeugd. Bale, Oxlade-Chamberlain, Walcott en Wayne Bridge alleen al de laatste jaren.

Altijd maar afwachten hoe zoiets natuurlijk doorwerkt in het spel zelf.
pi_119583231
Is er een mogelijkheid de kleuren van de wedstrijdbalk te veranderen? Als ik uit speel met Feyenoord en met mijn donkere tenue speel is de balk donkerblauw met zwarte letters en dat kan ik nauwelijks lezen :')

De Vilhena speelt echt des keizers trouwens _O_ 7.5 gemiddelde wedstrijdbeoordeling en zet steeds vaker Immers op de bank.

[ Bericht 14% gewijzigd door Keselo op 24-11-2012 21:42:34 ]
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 22:52:29 #24
42184 crew  DaMart
pi_119585929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:25 schreef Keselo het volgende:
Is er een mogelijkheid de kleuren van de wedstrijdbalk te veranderen? Als ik uit speel met Feyenoord en met mijn donkere tenue speel is de balk donkerblauw met zwarte letters en dat kan ik nauwelijks lezen :')

De Vilhena speelt echt des keizers trouwens _O_ 7.5 gemiddelde wedstrijdbeoordeling en zet steeds vaker Immers op de bank.
Ik heb Vilhena voor een seizoen gehuurd met Nottingham nu. Hij moet het vooral doen met invalbeurten, omdat een andere aankoop hem vooralsnog uit de basis houdt.

Na een slechte thuisreeks, hebben de laatste 3 thuiswedstrijden 7 punten opgeleverd. De laatste speelronde die ik heb gespeeld vandaag leverde wat verrassende resultaten op bij clubs uit de top, waardoor ik nu op doelsaldo bovenaan sta. Hopelijk kunnen we die plek nu vasthouden de rest van het seizoen :D.
pi_119587194
Feyenoord speelt bij mij echt heel wisselvallig. Na een winreeks van 7 wedstrijden kansloos ten onder gegaan bij de hekkensluiter van de competitie, NEC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')