Ik moet het wel goed zeggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 02:17 schreef Keselo het volgende:
Is Vilhena al beter dan Immers? Vind Immers wel fijn om in de ploeg te hebben moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:55 schreef jackson het volgende:
Ok, ik trek het niet meer en dat is jullie schuld. Ik ga hem nu kopen.
Besteld... Hadden hem niet meer liggen. Ergens deze week haal ik de game opquote:
Nee, ze worden de hele tijd weggepikt door topclubs. Dus ik zou er graag 10/12 willen, zodat ik ondertussen rustig voor een fatsoenlijke vervanger kan kijken. + die weer wat courses geven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
8 is toch wel genoeg? Ik mag er nu in het eerste seizoen 6 en dat is er eigenlijk eentje te weinig. 2 fitness coaches, 2 keeperstrainers, een assistent manager, een U19 manager, een hoofd jeugdopleidingen... Dat valt allemaal buiten het aantal coaches en je komt daar echt al een heel eind mij. Met die 6 coaches die ik nog mag heb ik er maar eentje die iets dubbel doet, dus 7 zou voor mij ideaal zijn.
ok, dat kan ook. Ik werk met een zo klein mogelijke staf. Als ik de melding krijg dat iemand mijn trainer een contract aanbiedt, doe ik ook een aanbieding. Gaat hij toch weg dan ga ik meteen een nieuwe zoeken en dan maar tijdelijk iemand die iets dubbel doet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee, ze worden de hele tijd weggepikt door topclubs. Dus ik zou er graag 10/12 willen, zodat ik ondertussen rustig voor een fatsoenlijke vervanger kan kijken. + die weer wat courses geven.
Nice! Heb net Singh verkocht voor 9,25M aan QPR en Wildschut (gratis gehaald) voor 5Mquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:24 schreef Sejt het volgende:
Clasie verkocht (zomer 2014) voor 20mln aan... Wolves
Ook netjes!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nice! Heb net Singh verkocht voor 9,25M aan QPR en Wildschut (gratis gehaald) voor 5M
Toch wel mooi, helemaal als je weet dat de uitslag voor de wedstrijd al vast staatquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme, die allerheerlijkste FM momentjes he. Eerste ronde FA Cup, 0-3 achter thuis na 30 minuten, donderpreek jasjes gooien alles in de rust, en dan nog 6-3 winnen na verlengingen. Hardop staan schreeuwen
Southampton prachtige club, ben er in maart nog geweest. Heerlijke sfeer, aardig stadion. Good luck!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:32 schreef bear87 het volgende:
Ik ben met southampton bezig. Erg leuke club met veel doorstroming vanuit de eigen jeugd! Aanradertje.
@ TJV
Succes met Telstar
Southampton staat in het echt ook bekend als de club met geweldige eigen jeugd. Bale, Oxlade-Chamberlain, Walcott en Wayne Bridge alleen al de laatste jaren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:49 schreef bear87 het volgende:
Dank! Leuk dat het echt een uitdaging is ook, en je kunt echt succes hebben met eigen jeugd. Ik heb Luke Shaw & Ward prowse in de basis staan en Chambers speelt ook regelmatig. Allemaal uit mijn -18 team opgepikt
Bovendien stond Walcott halverwege mijn 2e seizoen op de TL, die heb ik net gekocht voor 14 miljoen! Nu al een van de leukste games ooit in ruim die 12 jaar dat ik dit spel speel.
Ik heb Vilhena voor een seizoen gehuurd met Nottingham nu. Hij moet het vooral doen met invalbeurten, omdat een andere aankoop hem vooralsnog uit de basis houdt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:25 schreef Keselo het volgende:
Is er een mogelijkheid de kleuren van de wedstrijdbalk te veranderen? Als ik uit speel met Feyenoord en met mijn donkere tenue speel is de balk donkerblauw met zwarte letters en dat kan ik nauwelijks lezen
De Vilhena speelt echt des keizers trouwens7.5 gemiddelde wedstrijdbeoordeling en zet steeds vaker Immers op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |