quote:wur·gen (werkwoord; wurgde, heeft gewurgd), wor·gen (werkwoord; worgde, heeft geworgd)
door dichtknijpen van de keel doden
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=wurgen&lang=nn
Je bent nog steeds IT-er?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:46 schreef Zeitgeist het volgende:
Ik ooit ook op mijn werk. Werkte op een psychiatrische instelling als ITer. Patient vloog me out of nowhere naar de keel en begeleiders trokken hem van me af.
Was een bizarre ervaring maar heb er niets aan over gehouden.
Kinderen kunnen echt vreemd zijn. Ik ben eens bedreigd met een zakmes omdat ik per ongeluk iets van een meisje kapot maakte. Ook geen trauma hier.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:45 schreef Kola het volgende:
Ik ben vroeger ook wel eens bijna "voor de grap" verdronken door mijn buurjongetje. Later heb ik hem ook nog per ongeluk een gat in zijn hoofd geslagen. Wij hebben het overleefd, jij hebt het overleefd. Zo gaat dat soms met kinderen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:21 schreef Staal het volgende:
Als ik iets anders zeg dan krijg ik op mijn flikker van een mod.
Geloof me.. Ik was toch echt even een halve meter van de grond ofzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Moogwai10 het volgende:
Euhhh ....ik lees hier van meerdere mensen dat ze omhoog worden gedrukt tegen de muur ... Lijkt me meer iets voor een (teken)film, dus met van die bungelende beentjes eronder ...![]()
In het echhie zal je opponent daar nooit voldoende kracht voor hebben hoor ...
Ik ben maar een kleintje hoor,quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:08 schreef Moogwai10 het volgende:
Hahah ...dat geloof ik dus niet ...
Kan ik allerlei wiskundige berekeningen op los laten met krachten, vectoren, wrijvingsweerstand muur e.d. ...maar geloof mij, die vriendin van jou al je nooit een halve meter hebben opgetild!
Hier heb ik gewoon hard om gelachen, bedankt Nicsonquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:31 schreef Nicson het volgende:
Ik ben toen ik 3 was wel eens gestruikeld terwijl ik aan het hinkelen was, had toen zelfs een schaafwond op mijn knie. Ik word er nog wel eens zwetend van wakker, heeft natuurlijk toch een diepe indruk op me achter gelaten. Denk dat je er rekening mee moet houden dat je je leven lang erge psychische problemen krijgt TS sterkte ermee gr gr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |