August Underground's Mordumquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is found footage. Dus het lijkt echt en is gewoon gore. Werkt psychologisch nogal op je in.
Beetje jammerquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
vergeten de TT in haakjes te doen in mij haast
JE SPEELT MET MIJN PRIVEquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
vergeten de TT in haakjes te doen in mij haast
#fokstrugglesquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
bijna lapo maar kreeg 2 berichten achter elkaar melding gvd ik neem maar weer een abo dat dit kan in nderland struggles
die naam ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
August Underground's Mordumals je dat afkijkt zonder te kokhalzen of weg te kijken ben je..
rockiej is bezig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:04 schreef Conflict het volgende:
Weer dat kutplaatje. En ik zit te wachten op zo'n fantastische nieuwe OP en dan dit
dit jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
#fokstruggles
#liefdagboek
#flipstwitter
Ben bezig. Rustig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:04 schreef Conflict het volgende:
Weer dat kutplaatje. En ik zit te wachten op zo'n fantastische nieuwe OP en dan dit
Jetje ongeduldquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:04 schreef Conflict het volgende:
Heb 3 jaar terug nog alle afleveringen op DVD gebrandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iDeal want je hebt ook een iPhone snapjequote:Op zaterdag 24 november 2012 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
abo via sms of ideal #dilemma
hahahha goeiequote:Op zaterdag 24 november 2012 00:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iDeal want je hebt ook een iPhone snapje
hi ha hoquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iDeal want je hebt ook een iPhone snapje
dat heb ik ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:06 schreef Oceanview het volgende:
Handig dat meldingslampje op telefoon.
Wit = whatsapp
groen = Facebookchat
Blauw = gemiste oproep/sms/facebook
en wenie.
iPhone.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil ook led lichtje op mijn iphone
dat heb ik niet #1stworldproblemsquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:06 schreef Oceanview het volgende:
Handig dat meldingslampje op telefoon.
Wit = whatsapp
groen = Facebookchat
Blauw = gemiste oproep/sms/facebook
en wenie.
ik nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil ook led lichtje op mijn iphone
'There is an app for that'quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:07 schreef Flippiee het volgende:
Wil het alleen nog ergens aan kunnen passen ofzo
I know that feel bro.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
abo via sms of ideal #dilemma
moet je ook bb kopen tog.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat heb ik niet #1stworldproblems
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
'There is an app for that'
© Steve Jobs alles inb haters alles
wat bellen ik haat bellenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
I know that feel bro.
Volgens mij is bellen goedkoper.
SORRY!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor!
Als ik er een wilde had ik er allang al een, maar ik zweer bij Android en bij elk ander open besturingssysteem.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je niet betalen, he? He? HE?!
binnenkort iphone 4quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
binnenkort iphone 5
haters gonna hate
Maar schatje..quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat bellen ik haat bellen
die heb ik nuquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
binnenkort iphone 4
haters gonna hate
Rockiejj komt dadelijk met een nieuwe OP. Wil jij die erin zetten want snowbells zit op mobiel.quote:
Volgend deeltje gewoon.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rockiejj komt dadelijk met een nieuwe OP. Wil jij die erin zetten want snowbells zit op mobiel.
ik moet mijn moeder zo ver krijgen 300 euro voor te schieten, dan kan ik mijn 4 verkopen > terugbetalen aan haarquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]vanaf maandag mag ik verlengen
tofquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik moet mijn moeder zo ver krijgen 300 euro voor te schieten, dan kan ik mijn 4 verkopen > terugbetalen aan haar
88 jaquote:
dankje, ik ga wel heel veel slijmenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tofgood luck! ik hoef maar 60 bij te betalen
Nope, ik ga Lawless kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rockiejj komt dadelijk met een nieuwe OP. Wil jij die erin zetten want snowbells zit op mobiel.
nee, niet doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu word ik nieuwsgierig
omdat behalve als je het niet erg vind dat een vrouw seks heeft met een afgesneden penis en de rest van het lichaam onder gaat kotsen terwijl er twee mannen bij aftrekken ik het niet zou kijken.quote:
?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat behalve als je het niet erg vind dat een vrouw seks heeft met een afgesneden penis en de rest van het lichaam onder gaat kotsen terwijl er twee mannen bij aftrekken ik het niet zou kijken.
gadver wat kijk jijquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat behalve als je het niet erg vind dat een vrouw seks heeft met een afgesneden penis en de rest van het lichaam onder gaat kotsen terwijl er twee mannen bij aftrekken ik het niet zou kijken.
ov seriouslyquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind het dol fijn als een dolfijn.
Ik kijk naar buiten ik zie wat een kut weerquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten ik zie wat een kut weer
Ik bel me schatje op ik zeg ik wil je kut weer
Mn kut weer?
Grapje ik kut weer.
WTFquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mn kut weer?
Grapje ik kut weer.
kijk je ogen uitquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch lijkt het me grappig om te kijken
dat is een andere marokkaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mn kut weer?
Grapje ik kut weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |