daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het leuk in het nieuwe forum! Handjes in de lucht mensen!
[ afbeelding ]
Dank je wel manquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou ja, juist iets om trots op te zijn!
Dat was best hip getekend ook allemaal, zelfs voor die tijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar geleden mog alle batman animated series DVD's gebrand en moet ze eigenlijk allemaal nog echt kijken zeg maar
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
Zo dan heb ik ook even eerlijk gezegd dat ik begeleid woon
Dit trouwens. Je bent ook nog haske jong, dus gewoon tof, niets mis mee!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou ja, juist iets om trots op te zijn!
Graag gedaan. Laten we morgen samen ff overleggen over een leuk topic, kan zoveel meer mensen helpen!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was best hip getekend ook allemaal, zelfs voor die tijdwel tof om terug te zien, ik kijk af en toe wat op youtube en dan krijg ik tranen in m'n ogen
Terechte klacht wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
Jetix en catroon network zenden nu eigenlijk alleen nog dingen uit in het Nederlands. Tegenwoordig leren kinderen niet meer zo snel Engels
Ja is goed ik stuur je morgen wel een dmquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Graag gedaan. Laten we morgen samen ff overleggen over een leuk topic, kan zoveel meer mensen helpen!
ik las yoghurtquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was best hip getekend ook allemaal, zelfs voor die tijdwel tof om terug te zien, ik kijk af en toe wat op youtube en dan krijg ik tranen in m'n ogen
quote:
"Wees de verandering die je in de wereld wilt zien" vind ik altijd wel een mooiequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:06 schreef Conflict het volgende:
Ik woonde op mijn 15e al op mezelf. Was bij mij wel redelijk dramatisch hoor. Maar ik zeg altijd: "Als je iets echt wil, moet je net zolang blijven proberen totdat het gelukt is".
Dat laatste stuk wanneer ie op het gebouw staat en dus de bliksem inslaat. ik krijg gewoon plaatsvervangende kracht erdoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]briljant! Ik let voornamelijk op muziek in dat soort dingen, maar die intro blijft me ook gewoon echt bij
Dan voel je je een soort van he-man?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat laatste stuk wanneer ie op het gebouw staat en dus de bliksem inslaat. ik krijg gewoon plaatsvervangende kracht erdoor.
Ik ken he-man wel alleen keek dat nooitquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan voel je je een soort van he-man?of is dat dan weer te oud?
Dat keek ik ook altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |