PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Ik zat net bij mijn moeder in de auto en ze zei "sommige mensen letten echt niet op"quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat net bij mijn moeder in de auto en ze zei "sommige mensen letten echt niet op"
Heb je niks aan alleenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef baasvandemaffia het volgende:
gekke bank ofnie
[ afbeelding ]
Pacequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:29 schreef BDIL het volgende:
Ezekiel 2 x gescoord en nu is het rust bij StandardWellicht hattrick en een IF
Check mijnequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef baasvandemaffia het volgende:
gekke bank ofnie
[ afbeelding ]
quote:
Hoeveel betaald?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb IF Grabban gekocht omdat er 1 in de goede formatie stondNu ga ik hem uittesten. Voor iemand als Agbonlahor zou ik dus nooit zoveel betalen maar voor IF Grabban wel
Dan vraag ik me af, welke josti koopt dit?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zo om de hilarische dubbele betekenis van het woord bank te benadrukken.
Dat 2e team is wel tofquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
Nieuwe squad gemaakt
[ afbeelding ]
2e squad voor dat nieuwe toernooi
[ afbeelding ]
Ik verhoog met:quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zo om de hilarische dubbele betekenis van het woord bank te benadrukken.
quote:
Ach, voor je favo bronze mag dat wel tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
184kNu maar hopen dat hij niet tegenvalt.
Negers.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, welke josti koopt dit?
Die 2de is wel leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
Nieuwe squad gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hebben niet genoeg geld om zo'n bank te kopen.quote:
Die 2de is wel leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
Nieuwe squad gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb IF Grabban gekocht omdat er 1 in de goede formatie stondNu ga ik hem uittesten. Voor iemand als Agbonlahor zou ik dus nooit zoveel betalen maar voor IF Grabban wel
Ik wilde het net vragen.quote:
Ja idd, ik zat ook niet op te letten, maar dit zijn bepaald geen 11 competitiesquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die 2de is wel leuk!
Huh? Die is dus echt niet voor dat nieuwe toernooi?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen.Ik wil wel. Nog meer Dutchies online?
Door DS2 weet ik nu dat hij de beste colombiaanse RB isquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Ajacied7 het volgende:
In mijn watchlist, had 500 geboden:
[ afbeelding ]
Kent, op 3:50 zit een momentje voor jouquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
!
Die Belgische basketballer en die stofzuiger![]()
En die fake winkel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door DS2 handel ik in hem en ook in andere non-shiniesquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Door DS2 weet ik nu dat hij de beste colombiaanse RB is
Ik wil wel, Omni kan niet tho dus dan moet je wel anyenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wacht maar even.Als er nou niemand mee doet.
Niet alleen de beste maar ook de enigequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Door DS2 weet ik nu dat hij de beste colombiaanse RB is
Oké!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik wil wel, Omni kan niet tho dus dan moet je wel anyen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wacht maar even.Als er nou niemand mee doet.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik wil wel, Omni kan niet tho dus dan moet je wel anyen
Waarom is dat een momentje voor mij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kent, op 3:50 zit een momentje voor jou
Tennis-momentjequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom is dat een momentje voor mij?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kent, op 3:50 zit een momentje voor jou
De error als ik clubs in wil is er weerquote:
Groetjes van Thorquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk team, ben er nu al 10 wedstrijden op rij mee ongeslagen. Ik vind het alleen tegenvallen hoe weinig Tettey scoort, pas 2x. Tim heeft een vergelijkbaar team maar dan met Fransen aan de rechterkant. Hoe speelt dat?
Dat speelt prima, al heb ik er relatief weinig mee gespeeld. CDM's scoren echt megaveel though.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk team, ben er nu al 10 wedstrijden op rij mee ongeslagen. Ik vind het alleen tegenvallen hoe weinig Tettey scoort, pas 2x. Tim heeft een vergelijkbaar team maar dan met Fransen aan de rechterkant. Hoe speelt dat?
Holla heeft bij mij veel gescoord. Die loopt net niet 1 op 2. Hoe loopt Lacazette bij jou?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat speelt prima, al heb ik er relatief weinig mee gespeeld. CDM's scoren echt megaveel though.
32 uit23quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Holla heeft bij mij veel gescoord. Die loopt net niet 1 op 2. Hoe loopt Lacazette bij jou?
"Weinig wedstrijden"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
"Weinig wedstrijden"
[ afbeelding ]Ik heb dat team al best lang heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val stiekem toch steeds terug op mijn NL-Pro League team qua silvers..ook amper met Lukaku-Benteke gespeeld laatste tijd.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja dat is waar. Ik heb dat 352team dus alweer verkocht. Ben nu gewoon tussen mijn 2 silverteams aan het rouleren. Wil wel op korte termijn weer iets met Lacazette.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb dat team al best lang he
Val stiekem toch steeds terug op mijn NL-Pro League team qua silvers..ook amper met Lukaku-Benteke gespeeld laatste tijd.
Ik vind Duarte ook erg goed maar Bannan vind ik nog 10x beter. Niet eens zulke goede shootingstats maar de tering zijn schot in-game is zo ziekquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben ook wel echt Duarte fan geworden inmiddels en zijn linksbenigheid is nu meer een wapen dan een handicap..ben er nu wel aan gewend. Vind hem nu eigenlijk net zo fijn als Overtoom vorig jaar, al was die wel iets meer clutch voor mijn gevoel. Schot van Duarte van buiten de 16 is wel echt ziek.
En het is tijd voor een bosje bloemen vanwege zijn 100e goal voor Pollos Hermanos![]()
[ afbeelding ]
Vanaf rechts in 4222 is hij wat onzichtbaar. De keren dat ik met hem scoorde waren het wel zieke afstandsschoten met zijn linker though.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben ook wel echt Duarte fan geworden inmiddels en zijn linksbenigheid is nu meer een wapen dan een handicap..ben er nu wel aan gewend. Vind hem nu eigenlijk net zo fijn als Overtoom vorig jaar, al was die wel iets meer clutch voor mijn gevoel. Schot van Duarte van buiten de 16 is wel echt ziek.
En het is tijd voor een bosje bloemen vanwege zijn 100e goal voor Pollos Hermanos![]()
[ afbeelding ]
was jij niet degene die zei dat Jerome beter was?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
Jerome vind ik maar matig, ik ga denk ik Agbonlahor halen
Zijn stats jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was jij niet degene die zei dat Jerome beter was?
Neem dan IF Mertensquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om mijn Frankrijk-België team te verkopen. Mijn minst favoriete gouden team eigenlijk..allemaal net niet. Hazard is ook zo wasted op LM..
Heb je Hazard ook op LW gehad ? Heeft wel zieke statsquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om mijn Frankrijk-België team te verkopen. Mijn minst favoriete gouden team eigenlijk..allemaal net niet. Hazard is ook zo wasted op LM..
Nee, maar heb vorig jaar wel al zijn versies gehad..zowel wide CAM (de SIF) als LW in 4-3-2-1 en daar was hij echt mega goed. Op LM komt hij gewoon niet tot zijn recht en zijn fysiek is behoorlijk matig..dat kost me gewoon echt vaak goals/balbezit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je Hazard ook op LW gehad ? Heeft wel zieke stats
True Justice?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Steven Seagal film op Veronica, voor de liefhebber
Je weet vantevoren hoe de film gaat verlopen. Beetje het chuck norris idee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Steven Seagal film op Veronica, voor de liefhebber
Ja, True Justice: Legal Justicequote:
Lekker simpel een beetje schieten en vechten,wel leuk op z'n tijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet vantevoren hoe de film gaat verlopen. Beetje het chuck norris idee.
Niet als je weet dat meneer seagul nooit geraakt wordt en iedereen met een klap dood maakt. Ik vind het schijtfilms. Transformers is veel leuker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker simpel een beetje schieten en vechten,wel leuk op z'n tijd
dat is een seriequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, True Justice: Legal Justice
Ah, wist ik nietquote:
alsof ik alle steven seagal films kenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet
Vond die laatste film wel leuk van hem, met die drugsdealers geloof ik, dat 'ie hem handboeit aan z'n wagen, of is dat niet met Seagal?
Wat een serie man, die wijven slaan die kerels finaal in elkaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof ik alle steven seagal films kenvorige week brak ie 8 ledematen in een aflevering
Ja dat is hem die ik bedoelquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Exit Wounds was vet..Seagal + DMX
Exit Wounds (2001) - IMDb
geweldig tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een serie man, die wijven slaan die kerels finaal in elkaar
Vrouwelijke Seagalletjes
Miccoliquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Maver24 het volgende:
Weer een nieuwe held ontdekt, wat speelt deze gozer goed zeg, Spits, Klein, Snel en Italiaans, doe een gokje?
Ronaldoquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Maver24 het volgende:
Weer een nieuwe held ontdekt, wat speelt deze gozer goed zeg, Spits, Klein, Snel en Italiaans, doe een gokje?
Rossiquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel munten heb je nu????quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo, al mijn gold teams de deur uitmorgen maar eens iets gaan bedenken.
http://www.flabber.nl/lin(...)-jeremiah-harm-13349quote:Regisseur Timo Vuorensola wil zich na de vermakelijke Iron Sky en de Star Trek-spoof Star Wreck zich vastbijten in de verfilming van de obscure comic book Jeremiah Harm. Dit is de eerste testfootage en het heeft een Duke Nukem-achtige feel.
tweehonderdzevenentwintigduizendentweehonderdentwaalfquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
hoeveel munten heb je nu????
gr gr
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tweehonderdzevenentwintigduizendentweehonderdentwaalf
en nog een team op de TP, een pagina aan IFs en twee silver teams. Dus ik gok ongeveer 350 à 400k totaal.
post maar wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kev, jij houdt toch van kutteams? Ik heb misschien een leuk silverkutteam voor je voor ongeveer 100K. 433 of 4321 kan geloof ik beide. Moet ik posten?
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef MartijnTor het volgende:
Is er een programma waarmee je FUT kaartjes na kunt maken?
www.futcardmakerpro.comquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Weet je aar je het kunt downloaden?
Nee, ergens op mn harde schijf staanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Weet je aar je het kunt downloaden?
Relax, geef hem de kans en denk er vooral niet te veel aan dat het nu een dure IF isquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Datgene waar ik bang voor was gebeurt nu. Met IF Grabban loopt het niet meer. Ik kwam net 0-3 achter voor rust en ik kon echt helemaal niks. Na rust bracht ik Trundle in en ik kwam nog terug tot 2-3 maar dit is dus echt niet leuk
Hij is lang niet zo goed als zijn NIF tot nu toequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Relax, geef hem de kans en denk er vooral niet te veel aan dat het nu een dure IF is
godver wat een kutteam zeg. En ook nog eens 4321quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1460869/
Twee Marokkanen en een homo in de ploeg, dat gaat niet goedkomen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1460869/
Die homo had ik daarom ook uit de futhead link weg gelaten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Twee Marokkanen en een homo in de ploeg, dat gaat niet goedkomen.
Ooh zie ik nu pasquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die homo had ik daarom ook uit de futhead link weg gelaten.
IK ZEG TOCH DAT DIE OOK IN $## MOGELIJK IS!!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver wat een kutteam zeg. En ook nog eens 4321_____________!
dan is het nog steeds kut.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT DIE OOK IN $## (433) MOGELIJK IS!!!
Best knap dat je dat gemist hebtquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef Reemi het volgende:
Ik kende de stay connected meneer nog helemaal niet.Geniaal.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef Reemi het volgende:
Ik kende de stay connected meneer nog helemaal niet.Geniaal.
De dag dat de iPhone 5 uitkwam volgens mij.quote:
Begin oktober toen het weer tijd was voor een zoveelste Apple dingetje waarvoor de fanboys in de rij stonden. Daarna ben je wel redelijk doodgegooid met die kerel overal.quote:
rating*122quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:12 schreef quer het volgende:
voor hoeveel sellen gold informs quicksell?
Repost van je standaard BPL teamquote:
Hij was er nogal trots op in de party maar ik mocht geen kritiek hebben... nu is hij COD Zombies aan het doen met ThadCastle, Rijstbal en Jepperdepep!quote:
Je 2de team voldoet niet aan de eisen van dat toernooi.quote:
Hele dag Futten en traden: coins en een mooi vooruitzicht.quote:
Oxquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
iemand andere lv rv voorkeuren boven lennon en young?
Spelers die ik echt moet proberen?
Oke, zal ox dadelijk eens kopen. Wat is een redelijk prijs voor hem op xbox?quote:
Is die geen LM?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Met Nani is ook helemaal niks mis vond ik, goedkope CR7.
LM --> LW kaartjes bestaan ook hequote:
Jaaa maar je ken ook positie veranderen natuurlijk. Nani op LV vind ik beter dan op LM, maar ik speel nooit 4-3-3 of zoquote:
Ja ik speel 4-3-3 met ba of balo in de spits.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jaaa maar je ken ook positie veranderen natuurlijk. Nani op LV vind ik beter dan op LM, maar ik speel nooit 4-3-3 of zo
Ok, probeer dan Ben Arfa eens op RW. Lekkere speler waarom je goed naar binnen kunt komen, en 5 star skills.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja ik speel 4-3-3 met ba of balo in de spits.
Maar hou er ook wel eens van om naar binnen te komen en te doelen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ok, probeer dan Ben Arfa eens op RW. Lekkere speler waarmee je goed naar binnen kunt komen, en 5 star skills.
haha net toen je postte kocht ik valencia.quote:
Ik ga hem nu voor het eerst proberen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Balo als ST. Is prioriteit nummer 1 ABER naturlich ja ja
Ja wil ik wel hebben? Wanneer kun je geven.quote:
Hep ik ook maar je kunt er nog steeds shit opgooienquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nog iemand die last heeft van de bug die zegt dat de verkooplijst vol is. Terwijl er nog genoeg plaats is?
Ja heb ik ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nog iemand die last heeft van de bug die zegt dat de verkooplijst vol is. Terwijl er nog genoeg plaats is?
Kopen? DMquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja wil ik wel hebben? Wanneer kun je geven.
Nee niet kopenquote:
pacehaasquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga Balo maar verkopen en Podolski kopen ofzo, Balotelli is me iets te langzaam
trollolololquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga Balo maar verkopen en Podolski kopen ofzo, Balotelli is me iets te langzaam
Zei ik hetquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
haha na 7 minuten al rage quit.
Ben arfa![]()
![]()
Ik speelde laatst een potje 0-0 in seasons, na de wedstrijd kreeg ik een achievement van alle filmpjes gekekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Effe potje doen, hij wil de intro van de wedstrijd lekker bekijken kutzooi
Ik maak een grapje maar we hebben doorgespeeld tot half 4.quote:Op zaterdag 24 november 2012 03:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk jij, ik had je mooi vanavond hoor
Hahaha![]()
![]()
Xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Kan er 40 - 2 opzetten aangezien er nog steeds 2 oude kaarten op staanquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:17 schreef Maver24 het volgende:
Klote Tradepile die nog steeds vol is terwijl het niet zo is,
Nog meer mensen die het hebben ?
Agbonlahor - Lukaku, maar te duurquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan niet goed kiezen, dus wat vinden jullie de beste CF - SP combi in de PL? Maakt dus niet uit als een Tevez bijvoorbeeld op Cf speelt maar ik wil gewoon een goede combi weten. Ik heb 50-60k maximaal.
Haha, ook wil ook gold spelers. Ik kan wel eens kijken, Torres is niet mijn favo speler.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Agbonlahor - Lukaku, maar te duur
Misschien Suarez - Torres?
Lukaku is beter dan veel gold spelers.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Haha, ook wil ook gold spelers. Ik kan wel eens kijken, Torres is niet mijn favo speler.
Ja maar ik die gebruik ik al vies veel. Nouja, Podolski en Balo lijkt me dan wel weer wat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku is beter dan veel gold spelers.
Balotelli dan?
Als jij geen behoefte hebt aan een goede passer op CF is Podolski een prima optie natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar ik die gebruik ik al vies veel. Nouja, Podolski en Balo lijkt me dan wel weer wat.
Lukaku. Serieus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef forztwente het volgende:
Wie zal ik halen voor ST? Ik heb nog 50.000.. http://www.ea.com/uk/foot(...)off#ibVFglSVnIeri:pc
Andrew Johnson.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef forztwente het volgende:
Wie zal ik halen voor ST? Ik heb nog 50.000.. http://www.ea.com/uk/foot(...)off#ibVFglSVnIeri:pc
Via de console in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:02 schreef Thorb het volgende:
Kunnen jullie wel consumables toepassen?
Doen packs bij jou ook raar? Als ik 'send all to club' doe dan zegt ie dat de pile vol is. Als ik dan even naar TP ga en dan weer naar unassigned dan is het wel gewoon weg.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn bronze packs worden alweer iets beter, ik had net o.a. Forbes, Lines, Nestor en 2x de Charleroi kit. Gek genoeg geen 1 squad fitness. Ik heb gisteren die advanced shooting challenge bijna gehaald maar ik had net geen 40k
Misschien te maken met dit:quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doen packs bij jou ook raar? Als ik 'send all to club' doe dan zegt ie dat de pile vol is. Als ik dan even naar TP ga en dan weer naar unassigned dan is het wel gewoon weg.
Bizar, dat heb ik inderdaad ook!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doen packs bij jou ook raar? Als ik 'send all to club' doe dan zegt ie dat de pile vol is. Als ik dan even naar TP ga en dan weer naar unassigned dan is het wel gewoon weg.
Waarom 150 max. in de club dan?! Is dat nieuw?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien te maken met dit:
[ afbeelding ]
Geen idee. TP is ook ineens 70 staat er. Maar volgens mij las ik hier gister al iets dat je er nog steeds maar 40 op kan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waarom 150 max. in de club dan?! Is dat nieuw?
Heb ik ook ja. Niets werkt normaalquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kan tot 41quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee. TP is ook ineens 70 staat er. Maar volgens mij las ik hier gister al iets dat je er nog steeds maar 40 op kan.
Zozo. Zie net iemand op het EA forum die een TP van 270 heeftquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Niets werkt normaal
[..]
Je kan tot 41
Vage shit ja... De kans is dus redelijk aanwezig dat de webapp binnenkort weer even offline is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Niets werkt normaal
[..]
Je kan tot 41
Whajo, dan kun je wel veel spelers tegelijk op de TP zettenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zozo. Zie net iemand op het EA forum die een TP van 270 heeft
dan ken je snel winst makenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zozo. Zie net iemand op het EA forum die een TP van 270 heeft
Ik had laatst een non-shiny silver CB met 71 pace, 5k lolquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik had laats bronzen CB met pace van 71 of zo en hij was rare ik dacht dit is een goudmijnen is hij niet eens boven de 500c lol
Ik heb gelezen dat je TP elke keer dat je inlogt 10 meer wordt. Maar op de console kan ik niks naar mijn TP sturen nadat ik een pack heb geopendquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Net ff gecheckt en het klopt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je TP elke keer dat je inlogt 10 meer wordt.
Wat werkt er dan niet? Scrollen met je touchpad?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:38 schreef el-blanchito het volgende:
Ff offtopic:
Ik kan niet meer scrollen met m'n laptop
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat werkt er dan niet? Scrollen met je touchpad?
Bannanquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:10 schreef vandermar het volgende:
Ik kan geen consumable op een speler doen via de webapp
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zowiezo nog IF Cazorla halen, alleen al om hem gewoon te hebben en omdat Arsenal
Moet je niet zo vaak in- en uitloggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:17 schreef diedjuh het volgende:
Ik zit nu op 300 grootte tradepile.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef vandermar het volgende:
Mezelf binnen 13 seconden quoten #yolo
Mij maakt het niet uit. Maar ik ben echt nog geen 30x in en uitgelogd sinds gisteren, hooguit 10x.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je niet zo vaak in- en uitloggen
Bedoelde het ook niet zo hoor, heb zelf ook 300quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Maar ik ben echt nog geen 30x in en uitgelogd sinds gisteren, hooguit 10x.
Maar dan klopt het denk ik niet dat er telkens dat je inlogt 10 bij komt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet zo hoor, heb zelf ook 300
En club van 725
Heb ik ook al eens gehad, binnenkort maar weer eens proberen denk ik. Wie heb je achterin?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:26 schreef Dimac het volgende:
Falcao en Benzema in 4-4-2 spelen Goddelijk
Achterin is nog een absoluut dramaquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gehad, binnenkort maar weer eens proberen denk ik. Wie heb je achterin?
Neem dan Mirando die is goedkoop en heeft nog wat pacequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:36 schreef Dimac het volgende:
[..]
Achterin is nog een absoluut dramaGeld tekort.Dacht dat ik wat meer zou vangen voor m'n Serie A team.
Nu staat het zo:
Fabio Contrao - Rami - Raol Albiol - Joao Pereira
Spaar nu voor iig Marcelo en Pepe.
Coentrao is imo beter dan Marcelo, Pepe is wel prioriteit ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:36 schreef Dimac het volgende:
[..]
Achterin is nog een absoluut dramaGeld tekort.Dacht dat ik wat meer zou vangen voor m'n Serie A team.
Nu staat het zo:
Alba zou ook kunnen. Mij lijkt Alba Pepe --- pereira vet, probleem is dat ik niet weet wie de andere CV moet zijn. Ramos is veel te duur voor mij, en Piqué en Mascherano zijn dan weer niet goed genoeg. Jammer dat je weinig opties hebt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:36 schreef Dimac het volgende:
[..]
Nu staat het zo:
Eerst Miranda nemen totdat je Ramos kan betalen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Alba zou ook kunnen. Mij lijkt Alba Pepe --- pereira vet, probleem is dat ik niet weet wie de andere CV moet zijn. Ramos is veel te duur voor mij, en Piqué en Mascherano zijn dan weer niet goed genoeg. Jammer dat je weinig opties hebt.
Ja agreed. Ik vind vooral dat RB weinig opties heeft, pereira vind ik niet fantastisch spelen namelijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Alba zou ook kunnen. Mij lijkt Alba Pepe --- pereira vet, probleem is dat ik niet weet wie de andere CV moet zijn. Ramos is veel te duur voor mij, en Piqué en Mascherano zijn dan weer niet goed genoeg. Jammer dat je weinig opties hebt.
Martinez en Falcaoquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie als spitsenduo. Lewandowski en Reus dacht ik aan
Ik heb ook Reus en Lewandovski (en Huntelaar en Gomez), lekker rouleren tussen die boys, loopt goed hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie als spitsenduo. Lewandowski en Reus dacht ik aan
Trochowskiquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:49 schreef Cubewood. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee wie ik op Khedira ze plek kan zetten? Vind hem niet zo geweldig
Schweinsteiger staat daar bij mijquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:49 schreef Cubewood. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt maar die is ook niet geweldig, en als ik moet sparen tot ik Ramos betalen kan ik fifa 15 ook al uit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst Miranda nemen totdat je Ramos kan betalen.
Iemand die wel fatsoenlijke chem heeft lijkt me wel handig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:49 schreef Cubewood. het volgende:
[ afbeelding ]
Song?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand die wel fatsoenlijke chem heeft lijkt me wel handig.
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand die wel fatsoenlijke chem heeft lijkt me wel handig.
Ja ik denk dat ik die linkerkant even moet veranderen, Schweinsteiger lijkt me inderdaad wel een goede optie daar. Even kijken wat ik hieraan kan veranderenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Schweinsteiger staat daar bij mij
(past alleen niet echt bij jou qua chem of wel)
Lijkt me de beste optie ja. En anders Busquets.quote:
Weet niet, EA zegt dat het heel belangrijk is dus zal wel niet zo belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:58 schreef Cubewood. het volgende:
Oh ja met Song heb ik wel 9 chem overal, speel nog niet zo lang FUT maar merk je nou echt dat verschil?
Ja, die goede chemistry is wel echt de essentie van het spel zo'n beetje. Verder een prima teamquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:58 schreef Cubewood. het volgende:
Oh ja met Song heb ik wel 9 chem overal, speel nog niet zo lang FUT maar merk je nou echt dat verschil?
De formatie maakte voor mij een groter verschil dan die 9 chem.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:58 schreef Cubewood. het volgende:
Je moet spelers in de goede formatie hebben om 9 chem te krijgen. Oranje formatie kan je vaak nog wel compenseren met felle links though.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De formatie maakte voor mij een groter verschil dan die 9 chem.
Ik denk dat hij bedoelt of je 352 speelt of 5221 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet spelers in de goede formatie hebben om 9 chem te krijgen. Oranje formatie kan je vaak nog wel compenseren met felle links though.
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt of je 352 speelt of 5221 bijvoorbeeld.
oh op die fiets. Ja je moet wel een formatie hebben die je een beetje ligt en soms kost het je wat teams voor je hem gevonden hebt..Testen in h2h heeft imo ook weinig zin..vind 3-5-2 bijvoorbeeld echt een FUT-formatie..in h2h is hij minder effectief.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt of je 352 speelt of 5221 bijvoorbeeld.
Inderdaad ja, hiervoor al 4222 en 3412 geprobeerd maar dat ging voor geen meterquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad.
Had eerst een perfecte chem. 100% algemeen, 9 individueel en overal mooie groene lijntjes ertussen met allemaal landgenoten maar het liep voor geen meter in die formatie.
http://puush.me/ Ditzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef Johnbon het volgende:
Hoe heet dat foto upload wat jullie gebruiken en hoe werkt het? Heb me nieuwe laptop eindelijk dus wil t ook gaan gebruiken!
Jij hebt gewoon 8 en een half uur door gegamedquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gister was echt ongezond.. nooit meer begin ik om 19:00 met gamen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 8 en een half uur door gegamed
Heb je het ook geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Johnbon het volgende:
Heb een account aangemaakt, maar hoe nu verder. Of werkt het niet op windows 8
Nee, Even kijken waar dat staat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je het ook geïnstalleerd?
Welke laptop?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef Johnbon het volgende:
Hoe heet dat foto upload wat jullie gebruiken en hoe werkt het? Heb me nieuwe laptop eindelijk dus wil t ook gaan gebruiken!
Ja hoor, werkt prima.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] Weet niet of hij dus windows 8 ondersteunt.
Asusquote:
Netjes, ik heb ook een asus en bevalt me prima.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Asus
http://www.vergelijk.nl/notebook/asus/k55vd_sx047v/
Wou eigenlijk rond de 500 euro. Maar toch maar voor een goede gegaan.
Ja ,mij tot nu toe ook. Alleen wennen aan windows 8 gebruikte nog 97 op me vorige.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Netjes, ik heb ook een asus en bevalt me prima.
Win 97quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja ,mij tot nu toe ook. Alleen wennen aan windows 8 gebruikte nog 97 op me vorige.
Heb wel even iets geïnstalleerd dat ik me start menu knop weer terug heb.
ctrl + shift + 4quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:35 schreef Johnbon het volgende:
Push is me nog niet echt duidelijk.. Control + shift +? Slaat die hem dan op in me account ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |