Wist je dat alles wat zintuiglijke waarneembaar is eigenlijk niet het volledige beeld is van wat er echt is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
and not a single fuck was given that day
ALANquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Conflict het volgende:
Ik ben serieus vorig jaar met Biancavia bij een concert van Lily Alan in de HMH geweest
nee wist ik niet, maar nu wel dus dankjewel voor het laten weten zodat ik het weet dat jij het weet dat ik het weetquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wist je dat alles wat zintuiglijke waarneembaar is eigenlijk niet het volledige beeld is van wat er echt is?
Snelle ninjaedit is snel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Allen. Je hoeft niet meteen boos te worden
Weten is wat anders dan geloven of begrijpen. De mens weet veel, maar wat kan ie daar eigenlijk mee?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee wist ik niet, maar nu wel dus dankjewel voor het laten weten zodat ik het weet dat jij het weet dat ik het weet
Hoe oud bende gij eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja nou, ik probeer ook maar een beetje hip te doen op mijn oude dag
zoveelquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Weten is wat anders dan geloven of begrijpen. De mens weet veel, maar wat kan ie daar eigenlijk mee?
Chinese of I could sayquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
SNow kabul shit vond ik niet speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |