dat is toch geen man of wel danquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik een foto van Nicki Minaj posten dan?
Jawel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is toch geen man of wel dan
Starships were meant to flyquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ook, heb jij een lekkere reet?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een gorilladus vandaag even niet.
uiteraardquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ook, heb jij een lekkere reet?
The Fear en Smile vind ik wel leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
When we go up to bed, you're just no good, it's such a shame
But you never make me scream, you never make me screamquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
The Fear en Smile vind ik wel leuk
Mja ik ken maar een paar nummers. Die je zei dus nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
But you never make me scream, you never make me scream.
Sowieso Lily AllenEveryone's at it of I could say of Kabul Shit zijn mooi
Gewoon uit interesse, want ik had een keer gelezen in een filosofie boek dat Plato de leerling van Socrates was.quote:
denk je dat het geld me op mijn rug groeit ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
houd ik je aan, betaal jij de hotelkamer
Dat zou beter zijn dan haar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk je dat het geld me op mijn rug groeit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |