abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2012 @ 01:17:36 #276
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119831390
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 01:15 schreef AlexanderC het volgende:
Ik word binnenkort 25 (over 9 maanden :P).

Zijn er nog mensen in Rotterdam die een keer wat gezelligs willen doen, zoals naar de kroeg, film, ofzo? :)
Misschien kan je even in de OP kijken ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 2 december 2012 @ 01:19:36 #277
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_119831432
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 01:15 schreef AlexanderC het volgende:
Ik word binnenkort 25 (over 9 maanden :P).

Zijn er nog mensen in Rotterdam die een keer wat gezelligs willen doen, zoals naar de kroeg, film, ofzo? :)
Ook jij bent de 15de van harte welkom op de meet. (zoals Auto al zegt zie de OP)
  zondag 2 december 2012 @ 01:20:05 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119831442
En niemand prikt dan door het flinterdunne laagje internet?

Wat zijn jullie toch kleinzerige watjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119831463
Ik zit trouwens ook bij de -25 clubje en daarmee ook wel aan meets meegedaan en georganiseerd.

De meet op de 15e zou ik wel willen bijwonen, gezellig :P
Nosce te ipsum.
pi_119831470
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 00:56 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Even los van wie gelijk heeft en wat ook. Dit soort opmerkingen, dit nodigt mij en ik denk een aantal anderen, nou niet echt uit om naar meets te gaan.

Ik heb dit soort opmerkingen vaker voorbij zien komen en dat werkt nou niet echt uitnodigend.

Ik ken niemand uit deze reeks, maar heb eerder al een keer opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen een tijd terug, terwijl ik op een normale manier iets zei.

Een aantal mensen hier, hoe goed hun bedoelingen ook mogen zijn, komen gewoon elitair over alsof dit hun reeks is en dat nieuwkomers maar in hun handjes mogen knijpen om bij een meet te mogen zijn.

En dit gaat dan niet eens over een paar dagen geleden, maar al een paar weken geleden toen ik hier net kwam kijken.

Het doel van dit topic was volgens mij nieuwe mensen leren kennen, maar de vaste kern die al wat langer meedraait, geven mensen hier nou niet echt een warm welkom van goh leuk nieuwe gezichten gezellig.

Erg jammer.
Omdat de post van Comp_Lex een complete verdraaiing van de gang der zaken weergeeft, en daar kan ik dan met mijn pet niet bij. En dat mag hard overkomen, maar een tikje relativeringsvermogen kan hier natuurlijk ook geen kwaad.

Het is en blijft fok, en nogmaals, eenieder is welkom. Zowel hier als in de fb-groep. Dat je mensen hebt die hier al wat langer aanwezig zijn binnen de reeks en als gevolg daarvan ook wat vaker posten zie je in iedere reeks wel terug denk ik. Maar dat heeft an sich niet zoveel met ''elitair'' zijn te maken, hooguit dat mensen zich wat meer betrokken voelen.

quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik was al kwaad, anders had ik de hulp van Weissman wel aanvaard. Sekhmets statement geeft aan dat het puur aan mij ligt, terwijl ik weet dat dat niet zo is. Het is Weissmans houding richting anderen dat de boel loopt te verprutsen.
Als hij zegt dat ik al mijn problemen verzin, dat ik onzin uitkraam en letterlijk tegen me zegt dat ik op moet donderen uit topics, dan is het natuurlijk gedaan met de pret. Daarnaast loopt hij ook wat te trollen en moet er weer een paar keer ingegrepen worden door Re. Dat trollen vind ik het minst erg trouwens. Jullie mogen mij vertellen wat er onzettend grappig is aan deze "grapjes" van Weissman. Persoonlijk ben ik bloedserieus wanneer het over mijn problemen gaat. Ik probeer me tegenwoordig wat in te houden, maar ik wil wel eens een ervaring, een beschrijving of een idee posten.
Maar goed, ik was op dit punt natuurlijk al kwaad en als er dan verder gezegd wordt dat ik "mijn hoogdravende toontje moet verlagen" (oftewel mijn muil moet houden) en er verder dingen gezegd worden waarbij ik het idee krijgt dat ik het allemaal veroorzaakt heb, dan vertrek ik.
Ik wil heel graag gezellig, sociaal en makkelijk benaderbaar zijn. Ik heb misschien wat issues, maar ik ben graag onder de mensen en ik sta absoluut open voor nieuwe contacten.
Ik ken je achtergrond met Weissman amper, dus dat is verder niet zo heel relevant voor me. En neem van mij aan dat datgene wat verder werd gezegd goedbedoeld was. En dan kun je heel je geschiedenis met hem aanhalen, op dat punt doet het niet ter zake. Dat je kwaad was is me duidelijk, maar met je vinger richting een complete groep wijzen vanwege je beef met één user lijkt me wat overtrokken.

Dat over dat hoogdravende toontje was ik trouwens. En dat was ook gemeend. Maar je kunt ook doorschieten in het dingen op jezelf betrekken lijkt me.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_119831533
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 01:20 schreef Re het volgende:
En niemand prikt dan door het flinterdunne laagje internet?

Wat zijn jullie toch kleinzerige watjes
Heb jij je eigenlijk al voorgesteld hier, Re?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 2 december 2012 @ 01:38:44 #282
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_119831918
Hé ik haat de complete mensheid, maar wil ze dat graag persoonlijk vertellen. Zit ik hier dan goed?
  zondag 2 december 2012 @ 01:42:21 #283
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_119832014
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2012 01:38 schreef MsMessy het volgende:
Hé ik haat de complete mensheid, maar wil ze dat graag persoonlijk vertellen. Zit ik hier dan goed?
blijkbaar :')
na na na na na na na Badjasman!
pi_119832022
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 01:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat de post van Comp_Lex een complete verdraaiing van de gang der zaken weergeeft, en daar kan ik dan met mijn pet niet bij. En dat mag hard overkomen, maar een tikje relativeringsvermogen kan hier natuurlijk ook geen kwaad.

Het is en blijft fok, en nogmaals, eenieder is welkom. Zowel hier als in de fb-groep. Dat je mensen hebt die hier al wat langer aanwezig zijn binnen de reeks en als gevolg daarvan ook wat vaker posten zie je in iedere reeks wel terug denk ik. Maar dat heeft an sich niet zoveel met ''elitair'' zijn te maken, hooguit dat mensen zich wat meer betrokken voelen.

[..]

Ik ken je achtergrond met Weissman amper, dus dat is verder niet zo heel relevant voor me. En neem van mij aan dat datgene wat verder werd gezegd goedbedoeld was. En dan kun je heel je geschiedenis met hem aanhalen, op dat punt doet het niet ter zake. Dat je kwaad was is me duidelijk, maar met je vinger richting een complete groep wijzen vanwege je beef met één user lijkt me wat overtrokken.

Dat over dat hoogdravende toontje was ik trouwens. En dat was ook gemeend. Maar je kunt ook doorschieten in het dingen op jezelf betrekken lijkt me.
Okee, het is niet relevant voor jullie en daarom houd ik me nu stil.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 2 december 2012 @ 01:54:04 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119832287
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2012 01:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb jij je eigenlijk al voorgesteld hier, Re?
ik ben hier te oud voor joh :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119833213
quote:
Lets group up & conquer the world! :')
pi_119833769
quote:
pi_119834623
I love the smell of anger in the morning.
pi_119834743
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2012 06:40 schreef Weissman het volgende:
I love the smell of anger in the morning.
:') _O-

Moet je je hier voorstellen tegenwoordig trouwens? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 2 december 2012 @ 08:13:16 #290
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119834748
Jezus, kan het nu eens klaar zijn? Bespreek jullie problemen maar via dm ofzo. En dan maar zeggen dat sommige niet bij de groep mogen omdat ze te jong zijn, hier is het niveau anders ook bedroevend laag..
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_119834752
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 08:13 schreef zwartedoos het volgende:
Jezus, kan het nu eens klaar zijn? Bespreek jullie problemen maar via dm ofzo. En dan maar zeggen dat sommige niet bij de groep mogen omdat ze te jong zijn, hier is het niveau anders ook bedroevend laag..
Goedemorgen :* Koffie en croissantje?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 2 december 2012 @ 08:22:01 #292
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119834790
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 08:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goedemorgen :* Koffie en croissantje?
Koffie :r Croissantje :9~
pi_119834823
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 08:22 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Koffie :r Croissantje :9~
-O-

Sapje dan?

zondag 2 december 2012 @ 08:36:09 #294
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119834855
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 08:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-O-

Sapje dan?

[ afbeelding ]
Doe maar:
pi_119834870
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 08:36 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Doe maar:
[ afbeelding ]
Ik serveer alleen kwaliteit:

zondag 2 december 2012 @ 08:47:54 #296
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119834919
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2012 08:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik serveer alleen kwaliteit:

[ afbeelding ]
Mwa, too much voor in de vroege ochtend :P
pi_119834931
Zeg, ik probeer hier aardig te doen hoor!
  zondag 2 december 2012 @ 08:52:02 #298
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119834943
quote:
18s.gif Op zondag 2 december 2012 08:49 schreef Barbusse het volgende:
Zeg, ik probeer hier aardig te doen hoor!
Snap ik, ben gewoon snel tevreden :Y)
pi_119834959
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 08:52 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Snap ik, ben gewoon snel tevreden :Y)
Nou, dat valt best tegen zo op de zondagochtend :')
  zondag 2 december 2012 @ 08:56:01 #300
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119834964
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 08:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, dat valt best tegen zo op de zondagochtend :')
Haha, lekker makkelijk toch :P Op een koud terras in de middag is hij wel welkom hoor :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')