Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Mja, true as that may be... Ik zou het fijn vinden als ze voortaan gewoon een strop gebruiken. Ik denk dat behalve de machinist ook de politie/spoor agenten die de rotzooi na afloop kunnen opruimen daar blij mee zullen zijn. Nog liever zou ik hebben dat ze het gewoon helemaal niet doen. Ik denk dat alle vrienden, familie en overige nabestaande daar blij mee zullen zijn. Maar als je aan mij zou vragen of ik het zielig voor die lui vind? Nee, dus hoe jammer het ook is dat ze besluiten hun leven op die manier, of welke andere manier dan ook, te beëindig, ik ken ze niet, dus heb ik er geen emotie bij.
Dus iemand die gewoon weg wilt uit deze wereld, moet dat maar niet doen omdat familie en vrienden dat niet willen? Weer gooi je het op egoïsme ...
Ik heb je ook niet gevraagd om medelijden te hebben met onbekenden, maar een beetje meer empathie en begrip zou je sieren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Op vrijdag 23 november 2012 19:53 schreef Fera het volgende: Dus iemand die gewoon weg wilt uit deze wereld, moet dat maar niet doen omdat familie en vrienden dat niet willen? Weer gooi je het op egoïsme ...
Ik heb je ook niet gevraagd om medelijden te hebben met onbekenden, maar een beetje meer empathie en begrip zou je sieren.
Ja, daar heb je gelijk in, ik gooi het weer op egoïsme, maar zo vind ik het ook. Echter, ik zal jou tip in overweging nemen....
Ja, daar heb je gelijk in, ik gooi het weer op egoïsme, maar zo vind ik het ook. Echter, ik zal jou tip in overweging nemen....
Dat mag je vinden, daarin kan ik je niet tegenhouden. Maar ik hoop dat je iets verder nadenkt dan dat, want zelfmoord is echt geen egoïstische daad. Ze winnen er niks mee, ze verliezen nota bene hun leven. Maar hoe ver moet je zijn om compleet tegen je overlevingsinstinct in te gaan en je eigen leven te nemen? Ik denk dat je verdriet dan je verstand inmiddels heeft ingehaald.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.