Tofffquote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
Ik zit dus op kamers. De foto's heb ik nu even niet bij de hand, maar dit zijn de foto's van vorig jaar juli. Het ziet er nog vrijwel zelfde uit, behalve dat de tv op het zwarte kastje staat nu.En de stofzuiger op andere plek.
Nu zit het vol met dozen en rommel, binnenkort weer verhuizen. Dus binnenkort weer foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kamer :-) netjes opgeruimd, haha!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef Osuchi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tv zie ik dus vanaf mijn bed, en mijn kleding ligt in die laden onder mijn bed en nog een beetje in dat andere kastje.
ja is echt heel handig, heel veel plek voor je boeken en voor al je andere spullen. en je troep kan je in van die opberg tassen doen zodat het er niet zo rommelig uit zietquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Is die boekenkast fijn voor je schoolboeken etc? Van de ikea ofnie?
Zit erover te denken om ook een boekenkast te halen want ik gooi mn boeken nu allemaal onderin mn kledingkast wat een ontiegelijke bende word.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef 123eend het volgende:
[..]
ja is echt heel handig, heel veel plek voor je boeken en voor al je andere spullen. en je troep kan je in van die opberg tassen doen zodat het er niet zo rommelig uit ziet![]()
en idd van de ikea
Dankjewel, doet mijn moeder elke ochtend als ik naar school benquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Mooie kamer :-) netjes opgeruimd, haha!
haha, heb je goed voor elkaar dus!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dankjewel, doet mijn moeder elke ochtend als ik naar school benVerwend, I know
Die heb ikquote:Op zondag 12 mei 2013 00:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm de Dell Ultrasharp U2312HM schijnt ook een juweeltje te zijn met goeie reactiesnelheid voor gaming
Omg die slingerspiegel heeft mijn zusje ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef Osuchi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tv zie ik dus vanaf mijn bed, en mijn kleding ligt in die laden onder mijn bed en nog een beetje in dat andere kastje.
Pics van je zusjequote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die heb ik
[..]
Omg die slingerspiegel heeft mijn zusje ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |