Haha mietje!quote:
in bed ook?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mag nog wel wat langer, zo lang ben ik ook op hakken
ik vind het gewoon repectoos sorry.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die post ofzo.
Wel!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Het deed er niet toe om die vraag, niet dat ik slap ben.
https://twitter.com/PantaSnitchquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Bestaat het account nog? Even kijken of er een paar roddels tussen staan van klasgenoten
hoezo? 2 de wereldoorlog is over. Bereid je voor op de 3de.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het gewoon repectoos sorry.
Ik vind dat ook...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het gewoon repectoos sorry.
Jammerquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
https://twitter.com/PantaSnitch
Maar de tweets zijn alweer verwijderd, waarschijnlijk door school of zo iets.
Hangt ervan af, volgens mij waarom de meeste over havo en mavo bovenbouw.
Vindt anne frank niet zo leuk. Die pa van haar wel, een sterke man, heel knap dat hij het uit heeft kunnen houden.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo? 2 de wereldoorlog is over. Bereid je voor op de 3de.
nog een maandje wachten dan bommen op iran en binnen 2 minuten is alles voorbijquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo? 2 de wereldoorlog is over. Bereid je voor op de 3de.
Ha! Je geeft toe!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar het had niets te maken met de vraag.
He P_zquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog een maandje wachten dan bommen op iran en binnen 2 minuten is alles voorbij
Ik moest lachen om het plaatje..quote:
Ze was mijn leeftijd toen ze haar dagboek schreef.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vindt anne frank niet zo leuk. Die pa van haar wel, een sterke man, heel knap dat hij het uit heeft kunnen houden.
maar als je iemand van 1,90 hebt is het zo groot als je eens geen hakken aan hebtquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]nee dan is het wel handig ja, maar een jongen moet wel langer zijn ook al sta ik op hakken
mijne ook want jammer genoeg ben ik ook 14quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het plaatje..
[..]
Ze was mijn leeftijd toen ze haar dagboek schreef.
Kom langs dan!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]nee dan is het wel handig ja, maar een jongen moet wel langer zijn ook al sta ik op hakken
hajajajajajahahajaahhahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat het in de vraag niet uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |