quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die niet bewust 9/11 hebben meegemaakt
he. ik wel hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zag live het tweede vliegtuig de toren in gaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar je maakte het niet bewust mee, je herinnert je waarschijnlijk wel de beelden omdat je ze natuurlijk veel vaker hebt teruggezien laterquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zag live het tweede vliegtuig de toren in gaan
wat bedoel je nu weerquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:22 schreef AppelCake het volgende:
Hiep Hiep Hoer-A! Miley Cyrus mag vandaag weer kaarsjes uitblazen en dat vieren wij natuurlijk mee. Ze krijgt nu 20 kaarsjes op haar lekkere appeltaart!
Appelpenistaartquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:22 schreef AppelCake het volgende:
Hiep Hiep Hoer-A! Miley Cyrus mag vandaag weer kaarsjes uitblazen en dat vieren wij natuurlijk mee. Ze krijgt nu 20 kaarsjes op haar lekkere appeltaart!
Nobody gives a fuckquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:22 schreef AppelCake het volgende:
Ja okequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je maakte het niet bewust mee, je herinnert je waarschijnlijk wel de beelden omdat je ze natuurlijk veel vaker hebt teruggezien later
a human's brain is a wonderous thing
pijp haar als cadeauquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is vandaag 20 geworden!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |