quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Meloewa, hoe krijg je jouw tanden zo wit?
Zulke witte tanden heb ik anders niet ze zijn niet geel... maar komt vast ook door licht inval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Meloewa, hoe krijg je jouw tanden zo wit?
Op de foto zijn ze echt focking wit, zo'n tandpastareclame witquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zulke witte tanden heb ik anders niet ze zijn niet geel... maar komt vast ook door licht inval.
Maar als ik die beugel heb gehad ga ik ze lekker whitenen
Ik denk dat jij wittere tanden hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op de foto zijn ze echt focking wit, zo'n tandpastareclame wit
Maar succes met jouw beugel
Ik probeer wel goed te poetsen ja, ze zijn wel oke, maar kan beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wittere tanden hebt![]()
ja thanks, heb jij er ook een gehad of niet?
Ja als ze maar niet frietgeel zijn dat is zo lelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik probeer wel goed te poetsen ja, ze zijn wel oke, maar kan beter
Ja, 1.5 jaar een beugel gehad, ben blij dat ik ze niet meer heb
Heb je geen spalkje gehad om dat te voorkomen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als ze maar niet frietgeel zijn dat is zo lelijk.
Ja ik ook 1,5 jaar tot 2 jaar, doet ook beetje pijn.. echt leuk is het niet nee.
Maar doordat ik dus mijn tong tegen mijn tanden aanhoud zijn ze terug gaan staan(naar voren).
jawel maar heeft niet zo geholpen dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je geen spalkje gehad om dat te voorkomen?
Jep heb ik ook aangeraden gekregen idd, moest ik ook doen !quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Teslynd het volgende:
Denk je er aan om bij (of vóór) de laatste beurt een verwijzing voor logopedie te vragen? Twee of drie keer kan misschien voldoende zijn. Dan leer je een betere mond/tonghouding én je leert je gezichtsspieren te gebruiken naar je nieuwe mondstand. Dat verkleind meteen het gevaar van tanden weer naar buiten drukken.
Dit inderdaad. Google anders eens op OMFTquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Teslynd het volgende:
Denk je er aan om bij (of vóór) de laatste beurt een verwijzing voor logopedie te vragen? Twee of drie keer kan misschien voldoende zijn. Dan leer je een betere mond/tonghouding én je leert je gezichtsspieren te gebruiken naar je nieuwe mondstand. Dat verkleind meteen het gevaar van tanden weer naar buiten drukken.
Mijn dochter moest eerst naar logopedie voordat haar beugel geplaatst werd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Teslynd het volgende:
En, heb je je beugel alquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wittere tanden hebt![]()
ja thanks, heb jij er ook een gehad of niet?
quote:
Het is maar 3 mm.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:39 schreef AwayTL het volgende:
Vind het wel vreemd dat ze zeggen dat een overbeet met een beugel op te lossen is.. Heb het hele topic niet bijster goed gelezen, wellicht dat het daar aan ligt dan?
Maar staan je tanden niet gewoon wat scheef naar voren?
Ik heb een kaakoperatie gehad op mijn 17e en mij hebben ze vertelt dat een beugel niets meer aan de beet zou kunnen doen, omdat ik niet meer groeide. Ze hebben uiteindelijk wel mijn kaak 1 cm naar voren gehaald.
Ja, daarom zal het ook wel anders zijn. Blijf het toch vreemd vinden. Hoe kan je ergens 3 mm op recht trekken zonder iets naar achteren te halen als je niet meer groeit.quote:
Jij gaat blijkbaar uit van overbeet door te grote kaakverschillen. Maar op de foto lijkt het mede door scheefstand te komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, daarom zal het ook wel anders zijn. Blijf het toch vreemd vinden. Hoe kan je ergens 3 mm op recht trekken zonder iets naar achteren te halen als je niet meer groeit.
Daarbij vind ik 3 mm bij je gebit best veel, ook al zou ik nooooooooit meer aan een beugel beginnen op mn 20e voor dat verschil. Vond het toen al drama, maarja toen was ik ook nog een puber..
Wanneer krijg je de beugel en hoe lang denken ze dat je die moet gaan dragen TS?
Ja volgensmij zei de orthodontist dat het, het meest gewoon door scheefstand(tong) komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef Teslynd het volgende:
Ji
[..]
Jij gaat blijkbaar uit van overbeet door te grote kaakverschillen. Maar op de foto lijkt het mede door scheefstand te komen.
Nou ooit na de eerste beugel was het hoogstens 1mm overbeet (natuurlijk zoals bijna iedereen het heeft dus) maar omdat ik dus mijn tong tegen mijn tanden aanduw zijn ze met de jaren weer scheef (naar voren) gaan staan dus heb ik weer een overbeet die niet echt minimaal is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, daarom zal het ook wel anders zijn. Blijf het toch vreemd vinden. Hoe kan je ergens 3 mm op recht trekken zonder iets naar achteren te halen als je niet meer groeit.
Daarbij vind ik 3 mm bij je gebit best veel, ook al zou ik nooooooooit meer aan een beugel beginnen op mn 20e voor dat verschil. Vond het toen al drama, maarja toen was ik ook nog een puber..
Wanneer krijg je de beugel en hoe lang denken ze dat je die moet gaan dragen TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |