De resten van mijn avondmaal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat er onder de slab verborgen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mee eens... niks tegen Rotterdam maar om er nou een TT van te maken..
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:05 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Welk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is toch niet te hopen
niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Jij haat alle twee de steden die Nederland groot maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tfoe, ik sta aan jouw kant.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij haat alle twee de steden die Nederland groot maken?
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:06 schreef Snowbells het volgende:
Ligt het aan mij of is fok supersloom?
Ik ben neger, kom vechten dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
Rotterdam allemaal vieze buitenlanders
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Rotterdam is een vieze stad, ik ben er een keer geweest en ik ga écht nooit meer terug.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent een vieze Hollander, zemmel.
wie stopt er dan melk in de vriezerquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Adames het volgende:
ah bagger, mijn melk is bevroren. nu moet ik gaan kauwen
nu nog duitsers hatenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,
Waar de hele dag van die platbodemsschuiten vol met moffen en amerikanen voorbij komen drijven,
Die je het vreten uit je bek zitten te kijken.
Ben je lekker mee ik ga liever gewoon dood.
Was die er dan? Kwam nooit in PUB. Maar kom nu eens even langs.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Totaal anders dan een slowchat voor pubers natuurlijk
Ik zit nu toevallig aan zo'n stinkgracht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,
Waar de hele dag van die platbodemsschuiten vol met moffen en amerikanen voorbij komen drijven,
Die je het vreten uit je bek zitten te kijken.
Jepquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was die er dan? Kwam nooit in PUB. Maar kom nu eens even langs.
Ik kom helemaal niet uit Holland.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent een vieze Hollander, zemmel.
Ben je lekker mee ik ga liever gewoon dood.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit nu toevallig aan zo'n stinkgracht.
Typisch met zijn overdreven en extra aangezette haat tegen Amsterdamquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
PUB> JONGquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja post over het algemeen alleen in VBL. Maar JONG is net nieuw dus?
ja, Pub was duf. Dan kan je beter onder een andere naam verder dan proberen om tegen het duffe karakter in te gaan. Doen bedrijven ook constantquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja post over het algemeen alleen in VBL. Maar JONG is net nieuw dus?
Het is dus gewoon hetzelfde maar dan een andere naam? Wat heeft die naamswijziging dan voor zinquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, Pub was duf. Dan kan je beter onder een andere naam verder dan proberen om tegen het duffe karakter in te gaan. Doen bedrijven ook constant
allesquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is dus gewoon hetzelfde maar dan een andere naam? Wat heeft die naamswijziging dan voor zin
Doe dan op zijn minst ratjetoe ervan maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:11 schreef Conflict het volgende:
Het is gewoon al twee topics goed gegaan. Houd die SC leuk en anders maak ik er een My Little Pony topic van
Ow ja jij bent Belgquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet uit Holland.
Ik ben ook geen Belg!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow ja jij bent Belg
Noem jij je agenda ook een ''zakklapper'' en een helikopter een ''wentelwiek''?
![]()
![]()
![]()
![]()
wat ik zeg, heb je een frisse start. En het heeft ook wel zin wat betreft de twintigers. Die posten zullen nu wat meer posten dan eerst, omdat ze zich niet met pubers willen identificeren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is dus gewoon hetzelfde maar dan een andere naam? Wat heeft die naamswijziging dan voor zin
Enlighten mequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij snapt het concept gewoon niet
Houdoe he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
Ik ga ervandoor later boelertjes en sletjes
Die is er al lang hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
Een belgische Justin Bieber look a like? Het wordt met de dag erger.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
Een belgische Justin Bieber look a like? Het wordt met de dag erger.
Naar aanleiding van mijn vraag of PUB nog doormoest zijn er 3 topics met handige tips gekomen.quote:
je hebt zeg maar ook nog iets buiten zuid- en noord-hollandquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow ja jij bent Belg
Noem jij je agenda ook een ''zakklapper'' en een helikopter een ''wentelwiek''?
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo nieren?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel is een Limburger in hart en nieren
dus gewoon een naamswijziging.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn vraag of PUB nog doormoest zijn er 3 topics met handige tips gekomen.
Topicreeks: Wat doen we met PUB? daarin is te lezen dat PUB zeker nog bestaansrecht heeft en dat jullie zeker bereid zijn mee te denken over leuke dingen.
Wij hebben de afgelopen dagen ook niet stil gezeten en hebben vast wat zaken geregeld.
Bedenk wel: we zijn er nog niet. Eerst moet alles op de rails en dat willen we graag samen met jullie.
De naam PUB ( voor tiener en puberpraat) is écht niet meer van deze tijd en gaan we veranderen.
Vanaf nu heet het: JONG!,
nu kunnen we wel een leeftijdslimiet gaan instellen maar dat is zo lame, jullie kunnen best zelf bepalen waar je wilt gaan posten.
We krijgen een nieuw stel regels, een stuk compacter en in het kort komt het hier op neer:'Doe normaal'
We hebben voor nu twee oude rotten in het vak gevraagd om de boel mee op de rails te krijgen:
Conflict en Biancavia.
Zij gaan samen met jullie JONG! beheren.
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.
Want het is wel de bedoeling dat jullie het straks zelf gaan doen.
Het meedenktopic blijft open en we staan open voor iedere tip of idee.
Limburg representquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang stuk tekst maar concreet is er dus alleen een naam wijziging.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn vraag of PUB nog doormoest zijn er 3 topics met handige tips gekomen.
Topicreeks: Wat doen we met PUB? daarin is te lezen dat PUB zeker nog bestaansrecht heeft en dat jullie zeker bereid zijn mee te denken over leuke dingen.
Wij hebben de afgelopen dagen ook niet stil gezeten en hebben vast wat zaken geregeld.
Bedenk wel: we zijn er nog niet. Eerst moet alles op de rails en dat willen we graag samen met jullie.
De naam PUB ( voor tiener en puberpraat) is écht niet meer van deze tijd en gaan we veranderen.
Vanaf nu heet het: JONG!,
nu kunnen we wel een leeftijdslimiet gaan instellen maar dat is zo lame, jullie kunnen best zelf bepalen waar je wilt gaan posten.
We krijgen een nieuw stel regels, een stuk compacter en in het kort komt het hier op neer:'Doe normaal'
We hebben voor nu twee oude rotten in het vak gevraagd om de boel mee op de rails te krijgen:
Conflict en Biancavia.
Zij gaan samen met jullie JONG! beheren.
Als de boel enigszins loopt zoeken we uit de JONG! usergroep iemand die geschikt is om op te leiden tot JONG!mod.
Want het is wel de bedoeling dat jullie het straks zelf gaan doen.
Het meedenktopic blijft open en we staan open voor iedere tip of idee.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Limburg represent
Baas omdat spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik heb geen mincrofoon.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
Appeel neem je stem eens op en zeg deze zin:
Hallo ik ben een justin bieber look a like.
Op deze stie: http://vocaroo.com/
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt zeg maar ook nog iets buiten zuid- en noord-holland
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zit nu niet op mijn laptop.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zit standaard in je laptop ingebouwd mongool.
ik snap het prima. het is een naamswijziging om het duffe karakter weg te krijgen. is toch ook niks mis mee. Nu heb je weer een nieuw hip forum en als dat actief wordt ondersteund is dat alleen prima. Maar het is niet dat de opzet of de doelgroep echt is gewijzigd. Hoogstens dat mensen van 18-23 wat meer worden toegelaten dan eerst. Al heb ik geen idee hoe dat eerst was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lees maar net zo lang tot je het snapt.
Ik ben de buurman van kees kankerkachelquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben de buurman van kees kankerkachelSerieus serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben de buurman van kees kankerkachelLul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Ik ga nog liever dood dankje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haha, nu mogen jullie niet meer bij ons komen schuilen voor het water.
dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haha, nu mogen jullie niet meer bij ons komen schuilen voor het water.
Ken je me dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
zijn heel veel huizen in deze buurt opgekocht voor studentenhuizen, buurt was slecht dus zijn de huizen goedkoopquote:
Hihi, haterin.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dankje.
Nee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit
Haha dus je woont tussen de tokkies en studenten? En tokkie-studenten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn heel veel huizen in deze buurt opgekocht voor studentenhuizen, buurt was slecht dus zijn de huizen goedkoop
Sturggles.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Oi ik heb na maandenlang gekloot nu dus eindelijk werk en met mn eerste loonstrookje net alle rekeningen die er nog lagen af kunnen betalen
Ik kan het bijna niet geloven
Kop van Overijssel jonguh kut! Kom eigenlijk uit Amsterdam en Zaandam maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat je Brabant uitkotst.
jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dus je woont tussen de tokkies en studenten? En tokkie-studenten?
ja nee maar waar in limburg. ik kom van een van de zuidelijkste dorpen daar. in de buurt van gulpen/vaalsquote:
Ik in de buurt van Maastricht en Valkenburg, een halfuurtje fietsen jwz.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ja nee maar waar in limburg. ik kom van een van de zuidelijkste dorpen daar. in de buurt van gulpen/vaals
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je een oudere broer?
Nee, wel een jongere.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je een oudere broer?
meerssenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik in de buurt van Maastricht en Valkenburg, een halfuurtje fietsen jwz.
gaat je toch niet lukkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe het dan wel in je slaap...
inderdaad, het kan ook gewoon leuk wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Komop, nieuw begin dus ook geen oud gezeik meer.
Mijn oom is 20, wil je hem wel doen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaat je toch niet lukken
Ik vind het nog wel hetzelfde eigenlijk, alleen alle haters zijn nu weg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Komop, nieuw begin dus ook geen oud gezeik meer.
Nee, ik doe niet aan notes, nooit gedaan eigenlijk. Ik heb meer een "klik-weg" instellingquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
hey je hebt me toch geen note gegeven voor mijn mening over rotterdam, dat verdiende typisch
ik weet niet eens of het bestaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat een naam.
Stuur eens een link in dm.
ik ben een vrouwmenschquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat ben je dan, moedige adelaar?
oh gelukkig, want dat zijn heftige dingen van wat ik heb gehoordquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan notes, nooit gedaan eigenlijk. Ik heb meer een "klik-weg" instelling
En als ik het echt zat word ga ik bij yvonne huilen, daar zijn geen notes voor nodig
een mens met vleesflapjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat issssssssssss datttttttttttttt?
49 slaat op ONZ en yard komt voort uit Baggeryardquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
waar slaat die naam op. football fans?
diep, heel diepquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
49 slaat op ONZ en yard komt voort uit Baggeryard
Kan je dat tussen 2 broodjes doen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een mens met vleesflapjes
nee, je kan het wel likkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan je dat tussen 2 broodjes doen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, je kan het wel likken
Niemand, het is kut daar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef plopkweker het volgende:
Wie post tegenwoordig nog in de B&H NB?
Kut vind ik een groot woord, ik post er al 100 nogwat delen niet meer terwijl ik een van de oprichters ben van die SCquote:
heb jij van die flapjes? bahquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een mens met vleesflapjes
Als het is ONZ stond ging het wel weer goed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Kut vind ik een groot woord, ik post er al 100 nogwat delen niet meer terwijl ik een van de oprichters ben van die SC
ah, gelukkig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ben geen uitgerekt mormel
Daarom hoop ik ook dat 49Yard doorgezet gaat worden, dan zal het hopelijk weer wat drukker worden in ONZquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als het is ONZ stond ging het wel weer goed.
Ik lik nooit aan vlees.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, je kan het wel likken
We nemen het mee naar achter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er is nog overleg.
ONZ / [49Yard] Het nieuwe ONZ slowchat topic
Ik vind de naam niks...quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
49Yarddie naam maakt me aan het lachen
Waarom niet?quote:
Hoe gaat het in de BenH NB?quote:
Kom eens met wat nieuws...quote:
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Waarom niet?
ONZ = 49, yard klinkt wel leuk erachteraan.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Waarom niet?
ONZ = 49, yard klinkt wel leuk erachteraan.
Vertel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh je weet niet wat je mist
Ik post er niet meer want ik blijf niet meer zo laat op. Maar iedere ochtend staan er wel weer een aantal NB topics in mijn MyAT.quote:
Ah okequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik post er niet meer want ik blijf niet meer zo laat op. Maar iedere ochtend staan er wel weer een aantal NB topics in mijn MyAT.
Welk vlees?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker vlees met ketchup en al
Dat is alleen de eerste maaltijd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker vlees met ketchup en al
Roaldquote:
nee ook een keer in de maandquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste maaltijd?
Baasquote:
Dat zou wel heul tof zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb yvonne gedm'ed en hopelijk komt 49yard er.
Hopelijk of waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef Nestalgie het volgende:
Dan voor mij toch geen gelebber.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ook een keer in de maand
Steek er eentje op om het te vieren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef Nestalgie het volgende:
PICS!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is klaar ben nu aan het chillen in mijn eigen kamer
logisch ook wel, zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan voor mij toch geen gelebber.
Maar jij eet wel knakworstjes?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
logisch ook wel, zou ik ook niet doen
nee, vanmiddag al gedaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Steek er eentje op om het te vieren.
Hoezo zou je knakworstjes wassen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan of ze goed gewassen zijn
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoezo zou je knakworstjes wassen?![]()
Als ze uit het blik komen zit er altijd nog wat op ja, maar doe jij er ook mayonaise bij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan of ze goed gewassen zijn
op een gegeven moment wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ze uit het blik komen zit er altijd nog wat op ja, maar doe jij er ook mayonaise bij?
blufquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:52 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik even mijn knakworstje in je stoppen?
Dat neem je voor lief?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op een gegeven moment wel ja
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij kan nooit als ik kan
Ik heb wel tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij kan nooit als ik kan
ik mis je nu alquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh komt wel goed schatjon![]()
Quagmirequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe heet de gast ookalweer?
Quagmirequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:
Glenn Quagmire.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet allemaal. Geloof me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou alle vrouwen hier wel doen mits 18+
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou alle mannen hier wel doen mits 18+
Dat komt gewoon omdat je een baas bent.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:02 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je een baas bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |