Top!:)quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Portret van de familie beer
Ik ben benieuwd waar je die bomen, bloemen en struiken vandaan hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:20 schreef andreas612 het volgende:
Voor school recentelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Google maar eens op tree + png, png files hebben bijna altijd lege achtergrond, dus voorkomt gezeik met witte vierkante achtergrond e.d.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je die bomen, bloemen en struiken vandaan hebt.
Painter 12 en beetje SAIquote:
Gezien de tijd die ik erin heb gestoken, niet echt nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je lijkt er niet tevreden mee te zijn?
Opzich snap ik wat je bedoeld, maar toch zit er wel een goede sfeer inquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Samael het volgende:
[..]
Gezien de tijd die ik erin heb gestoken, niet echt nee.
Geen idee, mijn werk heeft namelijk helemaal niks met digital art te makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Opzich snap ik wat je bedoeld, maar toch zit er wel een goede sfeer inIk vraag me bij jouw werk in ieder geval vaak af wat er buiten de afbeelding gebeurd en in wat voor wereld het zich bevind(wat voor verhaal er achter zit zeg maar), en dat is zeker postief
Ik zie het plaatje nietquote:
En als je een account hebt kan je t meteen terug vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet
Je kan sowieso het beste imgur.com gebruiken, dat vind ik op dit moment een van de fijnste uploaders zonder gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |