quote:Èn weer op het oude niveau!
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:11 schreef yvonne het volgende:
Omg, hij is terug
De omgeving is door maagdelijk witte sneeuw bedekt! Dat kan natuurlijk niet lang goed gaan. Of wel?
Dat zullen we volgende keer zien! Mis het niet!
quote:Dat zal nog even duren, MeneerTim! De spanning wordt eerst even flink opgevoerd. Maar vrees niet, de neger zal in al zijn zware glorie arriveren, en de boel aardig op stelten zetten.
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:29 schreef MeneerTim het volgende:
Wanneer komt de neger trouwens?
zei m'n opa ( -god hebbe z'n ziel- ) altijd
Ging het hier ook maar sneeuwen.
Jaren '30 ofzo?
edit: Nee, jaren 50 dus..
[Dit bericht is gewijzigd door Elevation op 25-08-2002 23:31]
quote:OMG! Kijk dan! Een neger! Daar!
Op dinsdag 27 augustus 2002 01:03 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
* Gellius loopt kraaiend weg.
Het zal toch niet zo zijn dat als er eindelijk zo'n veelbesproken neger te zien is in 't dorp dat ik 'm dan net moet missen zeker
*kijkt op..
"Oh ! Een neger! Een neger! Er komt zowaar een neger aangelopen !"
quote:Laat de fine-fleur van 'rechts' PSC het niet zien: terwijl onze neger er warmpjes bijloopt in zijn duffeltje, staan de jongens te bibberen in de korte broek!
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:07 schreef OllieA het volgende:
Het doet me deugd dat de neger lekker warm is ingepakt met ook een fijne sjaal, want het kan hier guur zijn, brrrr.
quote:Jee zo had ik het nog niet bekeken.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:12 schreef Gellius het volgende:[..]
Laat de fine-fleur van 'rechts' PSC het niet zien: terwijl onze neger er warmpjes bijloopt in zijn duffeltje, staan de jongens te bibberen in de korte broek!
quote:Uit Afrika natuurlijk. Pffft, dat is toch wel duidelijk.
Op donderdag 29 augustus 2002 17:50 schreef Gellius het volgende:
Waar zou de neger toch vandaan komen?
quote:Wat bevooroordeelt van je!
Op donderdag 29 augustus 2002 19:20 schreef Isabeau het volgende:[..]
Uit Afrika natuurlijk. Pffft, dat is toch wel duidelijk.
quote:flink negroide ja
Op donderdag 29 augustus 2002 20:59 schreef PatrickBateman het volgende:
Die kutnegers ook altijd
quote:nou, nou....dit is duidelijk een mannelijke neger hoor
Op donderdag 29 augustus 2002 20:59 schreef PatrickBateman het volgende:
Die kutnegers ook altijd
quote:LOL en dan te bedenken dat men vroeger echt zo reageerde. De manier waarop er benadrukt wordt hoe zwart ie wel niet is, treurig... Ben wel benieuwd wat ie nu eigenlijk gaat doen...
Op donderdag 29 augustus 2002 23:20 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
En daar is ie dan! De neger! Volgende keer meer.
quote:hij komt vast bananen brengen...
Op vrijdag 30 augustus 2002 01:52 schreef fatima het volgende:
Wat moet die neger in hun dorp?Hoe wreed en stupide
quote:U mist volledig the clou!
Op vrijdag 30 augustus 2002 01:54 schreef Mr.stardust het volgende:[..]
hij komt vast bananen brengen...
quote:Ja, schande.
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:24 schreef OllieA het volgende:
Hier stond een leuke post.
En mijn , Connie Palmen,
- topic is ook weg,
.
Maar goed. Het klinkt nu zo... anders. Zo leeg, zo after the fact. Het zal wel nooit helemaal meer zo worden als voor de crash. Dat stemt weemoedig. Zo weemoedig als witte sneeuw die zachtjes neerdwarrelt op de daken van een grijs dorp in de Hollandse polder.
(Ik kreeg zowaar een deja vu bij het lezen van fatima's woorden over een clou)
Hoe zal het hem in het Dorp vergaan?
Zullen de belhamels hem het leven zuur maken, of juist niet? Zullen ze in staat zijn over zijn intense zwartheid heen te stappen?
Gaat er misschien zelfs een samenwerking ontstaan tussen de Club en de Neger, waarbij men met vereende krachten het een en ander oplost?
Laat ons niet verder in spanning: scannen met die Neger!
De Neger.
Groot en lief of boos en klein.
Negeren mag, zolang hij zwart is.
Nooit 'n optie zijn.
Maar er is ook goed nieuws: MeneerTim is zo vriendelijk geweest om deze allochtoon op zijn webspace asiel te verlenen. Waarvoor hulde!
Ik heb erover gedacht om een nieuw topic te starten, maar bij nader inzien vind ik dat ik het de neger verplicht ben om in dit oorspronkelijke topic verder te gaan.
En dan nu! De terugkeer van DE NEGER!
Maar ik wil jullie de pagina's die al wel in mijn bezit zijn niet onthouden. Dus nu volgt dan toch het vervolg. Ontbrekende pagina's mogen vooralsnog naar eigen voorkeur ingevuld worden.
quote:Ik hoop wel dat ze op houden de Neger te pes-ten. Zo is het niet leuk. Gijs Braai doet erg akelig!
Tussen zijn dikke lippen blinken zijn tanden en zijn zwarte ogen rollen woest door zijn hoofd
quote:Ja, Ollie. Het leven van onze dappere neger gaat vooralsnog niet over rozen. Maar ik verwacht dat Gijs Braai nog wel een lesje geleerd zal worden!
Op zondag 22 september 2002 17:39 schreef OllieA het volgende:Ik hoop wel dat ze op houden de Neger te pes-ten. Zo is het niet leuk. Gijs Braai doet erg akelig!
quote:*snif*
"Maar er komt een lach om zijn mond, zijn blinkende witte tanden gaan vaneen. Er zijn immers ook andere blanken.
Er zijn blanken die hem geholpen hebben, die hem verteld hebben van Jezus, de Zoon van God.
Daaraan moet hij denken. En aan de boodschap van zijn Heiland aan de kinderen hier. En niet aan alles, wat die kinderen hem naroepen."
quote:
Op maandag 23 september 2002 11:28 schreef MeneerTim het volgende:
Kwam er bij ons maar eens een neger in het dorp!Vlens,
?
Ik voorzie geen enkel probleem bij de inburgering.
quote:dit is echt het spannendste boek dat ik tot nu toe gelezen
Op zondag 29 september 2002 01:04 schreef Gellius het volgende:
"De neger zingt mee met die stem als een torenklok"Ik voorzie geen enkel probleem bij de inburgering.
*gooit complete kameleonvezameling de deur uit*
IK WIL DAT BOEK!!!
quote:De onbaatzuchtige gastvrijheid van Nederlanders kent werkelijk geen tijd!
Toch vond Achmed Lamnadi het wel aangenaam en interessant in Nederland. Alles was groen en zo netjes onderhouden. En de beleefdheid, de vriendelijkheid, dat had hij ook niet verwacht. 'Mensen toonden belangstelling voor waar ik vandaan kwam en hoe ik in elkaar zat. En mensen waren blij dat wij dat vuile werk deden, dan hoefden zij dat niet te doen. Ik voelde me écht welkom!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |