Volgens mij heeft hij/zij een ban en zoals je weet mag je niet posten op fok onder een kloon accountquote:Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef michaelHD9 het volgende:
Kan Censuur-123 niet zelf komen spammen?
knoop dat inderdaad maar goed in de orenquote:Op maandag 26 november 2012 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij/zij een ban en zoals je weet mag je niet posten op fok onder een kloon account
Iedere oetlul kan een forum in 15 minuten online krijgen. En dat blijkt ook wel.quote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef ComplexConjugate het volgende:
Gewoon registeren en optimistisch blijven, tenslotte hebben we mensen zoals jij nodig om ons van repliek te dienen, houd de meeste narcisten en pessimisten scherp
ze letten daar wat beter op inhoudelijke argumenten. hier mag je in aex gewoon alle poep eruit laten spuiten zonder enige onderbouwing, waar jij een mooi voorbeeld van bent.quote:Op maandag 26 november 2012 23:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Iedere oetlul kan een forum in 15 minuten online krijgen. En dat blijkt ook wel.
En ik zou me best willen registreren, maar ik weet nu al dat als ik niet met de stroom mee lul, ik geband wordt. (Want zeepbel gedachte moet worden volgehouden...)
Dus allemaal veel succes daar, zonder tegengas kunnen jullie elkaar elke dag gelijk geven. Mooi man.
Hmmm... Xeno is het niet met je eens, die nodigde me net nog min of meer uit...quote:Op maandag 26 november 2012 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ze letten daar wat beter op inhoudelijke argumenten. hier mag je in aex gewoon alle poep eruit laten spuiten zonder enige onderbouwing, waar jij een mooi voorbeeld van bent.
ja, het is een samenzwering tegen jou, normaal overleggen we altijd, maar vandaag had ie hoofdpijn. sorryquote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hmmm... Xeno is het niet met je eens, die nodigde me net nog min of meer uit...
Is het een idee dat jullie samen even per dm of pm overleggen? Nu komt het totaal van jullie een beetje erg knullig over namelijk....
ik geloof niet dat Censuur-123 nou helemaal geband is vanwege zijn inhoudelijkheid, en neem aan dat het ook niet de bedoeling is dat hij hier klantjes laat werven.quote:Op maandag 26 november 2012 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze letten daar wat beter op inhoudelijke argumenten. hier mag je in aex gewoon alle poep eruit laten spuiten zonder enige onderbouwing, waar jij een mooi voorbeeld van bent.
Ehmmm... dat soort details wil ik nou juist NIET weten. Dat is tussen jullie,quote:Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
normaal overleggen we altijd, maar vandaag had ie hoofdpijn. sorry
Juist tegengas is heel belangrijk om te voorkomen dat je teveel in je eigen argumenten verzand raakt. Ik waardeer het juist dat jij mij iedere keer weer erop wijst dat ik een enorme huurschuld voor de boeg hebquote:Op maandag 26 november 2012 23:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Iedere oetlul kan een forum in 15 minuten online krijgen. En dat blijkt ook wel.
En ik zou me best willen registreren, maar ik weet nu al dat als ik niet met de stroom mee lul, ik geband wordt. (Want zeepbel gedachte moet worden volgehouden...)
Dus allemaal veel succes daar, zonder tegengas kunnen jullie elkaar elke dag gelijk geven. Mooi man.
ik denk ik verklaar het even, zodat je begrijpt waarom het wat knullig overkwam. ok? goedzo.quote:Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ehmmm... dat soort details wil ik nou juist NIET weten. Dat is tussen jullie,
Hoofdpijn is anders heel vervelend hoorquote:Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ehmmm... dat soort details wil ik nou juist NIET weten. Dat is tussen jullie,
Ieder zijn meug. Wat mij betreft leef je je maar volledig uit op/met/in Xeno.quote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk ik verklaar het even, zodat je begrijpt waarom het wat knullig overkwam. ok? goedzo.
Hij/zij laat niks werven, ik wijs jullie alleen maar even op de mogelijkheid van dit nieuwe discussieplatformquote:Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Censuur-123 nou helemaal geband is vanwege zijn inhoudelijkheid, en neem aan dat het ook niet de bedoeling is dat hij hier klantjes laat werven.
alles stond nog op 0 net. ik stap wel in als het eenmaal loopt. omdat die site natuurlijk goud isquote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Hij/zij laat niks werven, ik wijs jullie alleen maar even op de mogelijkheid van dit nieuwe discussieplatform
OW, had ik je al verteld hoe dramatisch die huurschuld gaat stijgen de komende jaren? Niet? Doe zelf eens rekenen dan... 5% + inflatie en dat 10 jaar lang...quote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef ComplexConjugate het volgende:
Juist tegengas is heel belangrijk om te voorkomen dat je teveel in je eigen argumenten verzand raakt. Ik waardeer het juist dat jij mij iedere keer weer erop wijst dat ik een enorme huurschuld voor de boeg heb
Nou... ik zie net dat de admin een subforum genaamd 'onderwaarde' heeft ingevoerdquote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles stond nog op 0 net. ik stap wel in als het eenmaal loopt. omdat die site natuurlijk goud is
De betaalbaarheid gaat inderdaad steeds verder omlaag.quote:Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ook de teneur. heerlijk. iedereen ziet gewoon inmiddels wel dat het alleen nog omlaag kan. alleen de downtjes zelf niet.
daardoor worden woningen goedkoper en is het juist betaalbaarder en leef je niet tot je 80e in een zeepbel.quote:Op maandag 26 november 2012 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De betaalbaarheid gaat inderdaad steeds verder omlaag.
Ja man...quote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Daardoor worden woningen goedkoper en is het juist betaalbaarder en leef je niet tot je 80e in een zeepbel.mensen die zeggen dat dit erg is voor jongeren die nog moeten kopen begrijpen het niet.
Ja, dat deed Censuur-123 ook iets te nadrukkelijk, met als gevolg aufwiedersehentotnooitweer.quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Hij/zij laat niks werven, ik wijs jullie alleen maar even op de mogelijkheid van dit nieuwe discussieplatform
Doe geen moeite...quote:Op maandag 26 november 2012 23:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik zal vragen aan de admin of hij/zij de nodige smileys wil installeren op het forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |