abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2012 @ 23:17:48 #126
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_119659973
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef michaelHD9 het volgende:
Kan Censuur-123 niet zelf komen spammen?
Volgens mij heeft hij/zij een ban en zoals je weet mag je niet posten op fok onder een kloon account :+
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_119660268
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:17 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij/zij een ban en zoals je weet mag je niet posten op fok onder een kloon account :+
knoop dat inderdaad maar goed in de oren :W
pi_119660296
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef ComplexConjugate het volgende:
Gewoon registeren en optimistisch blijven, tenslotte hebben we mensen zoals jij nodig om ons van repliek te dienen, houd de meeste narcisten en pessimisten scherp :P
Iedere oetlul kan een forum in 15 minuten online krijgen. En dat blijkt ook wel.

En ik zou me best willen registreren, maar ik weet nu al dat als ik niet met de stroom mee lul, ik geband wordt. (Want zeepbel gedachte moet worden volgehouden...)

Dus allemaal veel succes daar, zonder tegengas kunnen jullie elkaar elke dag gelijk geven. Mooi man. ^O^
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_119660370
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Iedere oetlul kan een forum in 15 minuten online krijgen. En dat blijkt ook wel.

En ik zou me best willen registreren, maar ik weet nu al dat als ik niet met de stroom mee lul, ik geband wordt. (Want zeepbel gedachte moet worden volgehouden...)

Dus allemaal veel succes daar, zonder tegengas kunnen jullie elkaar elke dag gelijk geven. Mooi man. ^O^
ze letten daar wat beter op inhoudelijke argumenten. hier mag je in aex gewoon alle poep eruit laten spuiten zonder enige onderbouwing, waar jij een mooi voorbeeld van bent. :*
pi_119660470
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ze letten daar wat beter op inhoudelijke argumenten. hier mag je in aex gewoon alle poep eruit laten spuiten zonder enige onderbouwing, waar jij een mooi voorbeeld van bent. :*
Hmmm... Xeno is het niet met je eens, die nodigde me net nog min of meer uit...

Is het een idee dat jullie samen even per dm of pm overleggen? Nu komt het totaal van jullie een beetje erg knullig over namelijk.... :D
pi_119660535
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Hmmm... Xeno is het niet met je eens, die nodigde me net nog min of meer uit...

Is het een idee dat jullie samen even per dm of pm overleggen? Nu komt het totaal van jullie een beetje erg knullig over namelijk.... :D
ja, het is een samenzwering tegen jou, normaal overleggen we altijd, maar vandaag had ie hoofdpijn. sorry -O-
pi_119660591
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik geloof niet dat Censuur-123 nou helemaal geband is vanwege zijn inhoudelijkheid, en neem aan dat het ook niet de bedoeling is dat hij hier klantjes laat werven.
pi_119660597
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
normaal overleggen we altijd, maar vandaag had ie hoofdpijn. sorry
Ehmmm... dat soort details wil ik nou juist NIET weten. Dat is tussen jullie,
  maandag 26 november 2012 @ 23:31:00 #134
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_119660642
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Juist tegengas is heel belangrijk om te voorkomen dat je teveel in je eigen argumenten verzand raakt. Ik waardeer het juist dat jij mij iedere keer weer erop wijst dat ik een enorme huurschuld voor de boeg heb ;)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_119660653
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

ik denk ik verklaar het even, zodat je begrijpt waarom het wat knullig overkwam. ok? goedzo. O+
  maandag 26 november 2012 @ 23:32:27 #136
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_119660715
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Hoofdpijn is anders heel vervelend hoor :7
pi_119660722
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk ik verklaar het even, zodat je begrijpt waarom het wat knullig overkwam. ok? goedzo. O+
Ieder zijn meug. Wat mij betreft leef je je maar volledig uit op/met/in Xeno.
  maandag 26 november 2012 @ 23:33:33 #138
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_119660763
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

ik geloof niet dat Censuur-123 nou helemaal geband is vanwege zijn inhoudelijkheid, en neem aan dat het ook niet de bedoeling is dat hij hier klantjes laat werven.
Hij/zij laat niks werven, ik wijs jullie alleen maar even op de mogelijkheid van dit nieuwe discussieplatform :)
pi_119660807
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Hij/zij laat niks werven, ik wijs jullie alleen maar even op de mogelijkheid van dit nieuwe discussieplatform :)
alles stond nog op 0 net. ik stap wel in als het eenmaal loopt. omdat die site natuurlijk goud is O+
pi_119660829
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef ComplexConjugate het volgende:
Juist tegengas is heel belangrijk om te voorkomen dat je teveel in je eigen argumenten verzand raakt. Ik waardeer het juist dat jij mij iedere keer weer erop wijst dat ik een enorme huurschuld voor de boeg heb ;)
OW, had ik je al verteld hoe dramatisch die huurschuld gaat stijgen de komende jaren? Niet? Doe zelf eens rekenen dan... 5% + inflatie en dat 10 jaar lang...

Je zult maar naar die zeeperd geluisterd hebben de afgelopen 9 jaar... :X
pi_119660838
ook de teneur. heerlijk. iedereen ziet gewoon inmiddels wel dat het alleen nog omlaag kan. alleen de downtjes zelf niet.
pi_119660865
die was niet op jou persoonlijk bedoeld bijvlagenzinvol, ik zag je post niet toen ik met mijn post begon :@
  maandag 26 november 2012 @ 23:35:57 #143
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_119660867
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

alles stond nog op 0 net. ik stap wel in als het eenmaal loopt. omdat die site natuurlijk goud is O+
Nou... ik zie net dat de admin een subforum genaamd 'onderwaarde' heeft ingevoerd :D

Misschien moet ik even wat gaan 'spammen' op het viva forum, ik klop mijn bidmatje alvast maar even uit :P
pi_119660889
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ook de teneur. heerlijk. iedereen ziet gewoon inmiddels wel dat het alleen nog omlaag kan. alleen de downtjes zelf niet.
De betaalbaarheid gaat inderdaad steeds verder omlaag.
pi_119660938
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

De betaalbaarheid gaat inderdaad steeds verder omlaag.
daardoor worden woningen goedkoper en is het juist betaalbaarder en leef je niet tot je 80e in een zeepbel. ^O^ mensen die zeggen dat dit erg is voor jongeren die nog moeten kopen begrijpen het niet.
pi_119660991
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Daardoor worden woningen goedkoper en is het juist betaalbaarder en leef je niet tot je 80e in een zeepbel. ^O^ mensen die zeggen dat dit erg is voor jongeren die nog moeten kopen begrijpen het niet.
Ja man... ^O^ ^O^ ^O^

:D _O- _O-

:')
  maandag 26 november 2012 @ 23:41:54 #147
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_119661131
Ik zal vragen aan de admin of hij/zij de nodige smileys wil installeren op het forum ;)
pi_119661164
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ja, dat deed Censuur-123 ook iets te nadrukkelijk, met als gevolg aufwiedersehentotnooitweer.

Wel bijzonder dat het topic meteen draait met posts waarbij iedereen voor downtjes uitmaakt. Maar da's niet persoonlijk hoor, want als je maar generaliseert is dat heel normaal.
pi_119661224
censuur was van die site. wij niet. sterker nog, geen enkel contact met de eigenaar van die site behalve dat ik er wel eens post.
pi_119661233
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik zal vragen aan de admin of hij/zij de nodige smileys wil installeren op het forum ;)
Doe geen moeite...

Net als op de weblog, zal vast elke reactie op het forum minimaal een forse smile uitlokken. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')