PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Kunnen ze dat niet 's nachts doen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA heeft altijd excuses als iets te lang duurt maar in die 3 uur zullen ze wel niks belangrijks fixen
Dan heeft Amerika er last vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet 's nachts doen...
Welke?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef Introvert het volgende:
[..]
Gisteravond nieuw team gemaakt, wil spelen.
Nog meer ruimte voor als ik bronze packs koop en voor als ik deals oppikquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:05 schreef eQuaL het volgende:
App doet het weer! Heb nu 50 verkoopplaatsen & 100 plekken voor clubitems![]()
Rare is dat ze daar in Vancouver dus deze werkzaamheden doen 'terwijl het voor hun nacht (hele vroege ochtend) is, terwijl ze het ook gewoon overdag kunnen doen als Europa (toch de grootste markt voor Fifa lijkt me) er geen last van heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan heeft Amerika er last van
Dat is ALTIJD zo nadat er maintenaince is geweestquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:10 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal weer eens niet
Nerd, je was toch gekapt. Forever een nerdquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:10 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal weer eens niet
Ja ik ben verslaaft kan niet stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nerd, je was toch gekapt. Forever een nerd
RIJST! hoiquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nerd, je was toch gekapt. Forever een nerd
Sta 300 rood, maar het komt eraanquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
yoo man. Je moet BO2 gaan spelen. Manne chille spel
Meer uitgeven dan dat je hebt.quote:
foutje in de berekeningenquote:
ok mooi man.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
foutje in de berekeningen. Nee ik heb 300 geleend van mijn ouders om toch nog wat leuks van Londen te maken. Heb een hele tijd geen werk kunnen vinden. Gelukkig nu wel
Joden dus goud.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax home kit in een bronze pack
inb4 Ajax kits moeten bronze zijn ipv silver
Nou en, verreweg de meeste spelers zitten in onze tijdzone plus of min 2 uur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan heeft Amerika er last van
Mooi pakje. Die zijn toch wel wat waard?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax home kit in een bronze pack
inb4 Ajax kits moeten bronze zijn ipv silver
Bijna 3k. De away kit want is nog steeds erg duur (7k) maar dit is ook mooi. Voor de rest kreeg ik nog niet veel, en dat van die 50 plaatsen in de TP werkt nog niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mooi pakje. Die zijn toch wel wat waard?
Iemand zei dat gister tegen mij in de party. Ik noem geen namen maar hij zy: Rijst ik dacht vroeger altijd toen ik je post las dat je een lul was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
meer een pussy
garpje.
Ik niet in ieder geval
Welnee. Soms kun je wel iets subtieler zijn, maar dat heb ik zelf ook.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iemand zei dat gister tegen mij in de party. Ik noem geen namen maar hij zy: Rijst ik dacht vroeger altijd toen ik je post las dat je een lul was.
WEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
Hartquote:
netjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Uit verveling in seasons maar even promotie gemaakt naar Div1
Me2quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
maar ben niet echt een handelaar haha
via FC points?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik kan nog steeds niet meer dan 40. Moet je het misschien extra kopen?
soms ben je echt een koeienpenis Lindquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee. Soms kun je wel iets subtieler zijn, maar dat heb ik zelf ook.
Gewoon Cazorla én Gotzequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:36 schreef Maver24 het volgende:
goedemiddag allemaal
Ik zit met een behoorlijk dilemma, Het gaat om het volgende in mijn team, Ik twijfel of ik IF Cazorla of IF Gotze moet halen maar ik wil wel mijn Italiaanse gedeelte gebruiken, Weet nu dus niet wat ik moet doen en op welke Positie Cazorla beter uit de voeten komt
[ afbeelding ]
deze spelers wil ik erin blijven houden maar twijfel dus of ik nu voor Cazorla of voor Gotze moet gaan en dan ook nog op welke positie
oh wow, das wel vet om te makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Cazorla én Gotze
[ afbeelding ]
Yolo
Ja, vooral met Mertesacker in je team..quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
soms ben je echt een koeienpenis Lind
Alleen het labeltje staat op 60 (bij mij), maar ik kan nog steeds niet meer dan 40 kaarten op de trade pile gooien, het is dus alleen een visueel probleem.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Wtf, trade pile kan nu 90 items hebbenVolgens mij gaat het niet helemaal goed daar bij EA
Ik kan er ook niet overheen, maar maat van mij wel (zegt ie)quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen het labeltje staat op 60 (bij mij), maar ik kan nog steeds niet meer dan 40 kaarten op de trade pile gooien, het is dus alleen een visueel probleem.
I call BSquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet overheen, maar maat van mij wel (zegt ie)
Mertesackerquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Cazorla én Gotze
[ afbeelding ]
Yolo
Gewoon op blazen toch nigguuquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef Fuszy het volgende:
Mijn ps3 pakt af en toe mijn hdmi aansluiting niet of het is mijn tv. Zeer vervelend. Vanochtend deed hij het nog en nu gaat mijn ps3 wel aan, samen met mijn tv alleen heb ik geen signaal als ik hdmi selecteer.
kut ps3
en xbox
en tv
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon op blazen toch nigguu
Ligt het niet aan je HDMI kabel ? 9/10 wel namelijk, is met alles zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef Fuszy het volgende:
Mijn ps3 pakt af en toe mijn hdmi aansluiting niet of het is mijn tv. Zeer vervelend. Vanochtend deed hij het nog en nu gaat mijn ps3 wel aan, samen met mijn tv alleen heb ik geen signaal als ik hdmi selecteer.
kut ps3
en xbox
en tv
Blaas die aansluitingen gewoon eens lekker uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hij doet het weer. Na zes keer opstarten
Kan ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je HDMI kabel ? 9/10 wel namelijk, is met alles zo
no bubbles , plain whhhhhaaaatttaaaaaarrrrrquote:
Na 3 postsquote:
Heb ik meestal welquote:
in h2h?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
bij elke wedstrijd die ik speel is de bal onzichtbaar
Ja klopt en in FUT seasonsquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
in h2h?
want daarbij heb ik het ook
Krijg je ook echt niet, of je moet 200 keer mailen of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:47 schreef diedjuh het volgende:
EA
Wat waardeloos weer. Ik heb na bijna een dag nog steeds geen antwoord gekregen van ze.
Samsung? Dat heb ik ook weleens met mijn pc. Dat valt het beeld ineens weg en staat er no signal. Irritant is datquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef Fuszy het volgende:
kut ps3
en xbox
en tv
Rustig, check deze hahaquote:
Is net als UEFA CUP?quote:
Tsja, ik kan het proberen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Krijg je ook echt niet, of je moet 200 keer mailen of zo.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH IK GING DOOD HAHAHAHAHHAHAHquote:
Nee een Philipsquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Samsung? Dat heb ik ook weleens met mijn pc. Dat valt het beeld ineens weg en staat er no signal. Irritant is dat
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
ik hoop dat dit echt is.
http://www.facebook.com/photo.php?v=302401826530580
Nepquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
ik hoop dat dit echt is.
sokken aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
ik hoop dat dit echt is.
Deze is wel zeker weten echt maar dit zijn 13 jarige amerikanenquote:
Vidic? David Luiz?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef BDIL het volgende:
Wat is de beste CB duo in BPL ? Kompany en ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, daar krijg je ten minste goede reacties.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:54 schreef DuTank het volgende:
wacht, ik maak er ook maar even een topic over in ONZ
bug uiteraard.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef Der_Rudi het volgende:
Is die verhoging van de CP blijvend of een mooie bug?
Valentin Stockerquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dit dan?Hij heeft wel veel coins.
Als je een team aanmaakt moet je in het begin een aanvoerder kiezen waarmee je een wedstrijd speelt.quote:
heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Als je een team aanmaakt moet je in het begin een aanvoerder kiezen waarmee je een wedstrijd speelt.
RRRAAAAAAAAAAAAAARquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik dat wel, en had al een team uit eerdere FIFA spellen.
Hoefde niet als je van te voren in de webapp had gehandeld. Ik had het ook nietquote:
Dat zou kunnen, ik kwam niet in de web app.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoefde niet als je van te voren in de webapp had gehandeld. Ik had het ook niet
Kut levenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Van de daily gift van 2.5K 10 shiney silver contracten gekocht, kan mijn elftal er weer een tijdje tegen aan. Eigenlijk is het allemaal te gemakkelijk zo..
Agbonlahor/ Lukaku / 9 willekeurige silver spelersquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef forztwente het volgende:
Ik ben een beetje inspiratieloos voor een nieuw team.. iemand een goed team voor ongeveer 350.000?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Agbonlahor/ Lukaku / 9 willekeurige silver spelers
Kratje pils als je van 30+ meter scoort met die RCBquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
Dit lijkt me een prima achterhoede voor 4k
[ afbeelding ]
Zal even een potje tegen Iwan spelen dan lukt het welquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kratje pils als je van 30+ meter scoort met die RCB.
Vroeger had je bij "Wedden Dat?" van die mensen die geblinddoekt op een WC bril gingen zitten en precies wisten welke het was, of aan de eerste noot van een nummer wisten welk nummer het was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was in FUT10 nog bronze en toen had hij ook een IF.
Baasquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
10k cup gewonnen met dit team
[ afbeelding ]
7 potjes gespeeld, eerste keer in de semi eruit, 2e keer gewonnen. Niveau valt me mee. Paar kutteams qua chem en de rest allemaal Brazilianen..uiteraard ook veel wissels bij de aftrap
Dat valt best mee, van FUT10 weet ik niet zo heel veel meer en die Stocker kreeg in 1 van de laatste weken een IF.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vroeger had je bij "Wedden Dat?" van die mensen die geblinddoekt op een WC bril gingen zitten en precies wisten welke het was, of aan de eerste noot van een nummer wisten welk nummer het was.
Jij had mee kunnen doen met voetballers, wie was wanneer brons en kreeg een IF en hoeveel pace hadden ze
Ik heb met Pearce een finesse shot gemaakt van buiten de 16 en zijn shooting is 26 ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kratje pils als je van 30+ meter scoort met die RCB.
Wat een held. In welke context?quote:
Hij maakt 100 woordgrappen in een uurtje dus het was iets van: Het is immers, nee niet Tim Immers, zo dat...quote:
Ah, is het zo'n "hippe, coole leraar"quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij maakt 100 woordgrappen in een uurtje dus het was iets van: Het is immers, nee niet Tim Immers, zo dat...
Leuk team wel! Even maken en wat wedstrijden spelen in die cup.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
10k cup gewonnen met dit team
[ afbeelding ]
7 potjes gespeeld, eerste keer in de semi eruit, 2e keer gewonnen. Niveau valt me mee. Paar kutteams qua chem en de rest allemaal Brazilianen..uiteraard ook veel wissels bij de aftrap
Zo'n leraar hebben wij ook. Dan zegt hij iets als 'al die dingen, sorry voor de reclame' Veel mensen vinden hem irritant maar ik vind hem geniaalquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij maakt 100 woordgrappen in een uurtje dus het was iets van: Het is immers, nee niet Tim Immers, zo dat...
Hij is 55 plus denk ik maar echt een briljante gozer. Allemaal grappen en opmerkingen en verder ook echt goed in uitleggen. Altijd goede sfeer, maakt AK leukste lessen van de weekquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, is het zo'n "hippe, coole leraar"
Mijn leraar Duits vroeger.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, is het zo'n "hippe, coole leraar"
AKquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is 55 plus denk ik maar echt een briljante gozer. Allemaal grappen en opmerkingen en verder ook echt goed in uitleggen. Altijd goede sfeer, maakt AK leukste lessen van de week
Blij dat ik daar vanaf ben johquote:
Nee, je bent gewoon het FUT equivalent van die vent die alle WC brillen met zijn aars kon herkennen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat valt best mee, van FUT10 weet ik niet zo heel veel meer en die Stocker kreeg in 1 van de laatste weken een IF.
[..]
Ik heb met Pearce een finesse shot gemaakt van buiten de 16 en zijn shooting is 26 ofzo
Dit zou mijn sig worden als ik DS2 was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon het FUT equivalent van die vent die alle WC brillen met zijn aars kon herkennen.
Wtf?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon het FUT equivalent van die vent die alle WC brillen met zijn aars kon herkennen.
M&O, AK, EC en Duits allemaal prima. GS gaat ook wel en Wi kan ik wel maar gewoon niet echt leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar vanaf ben joh
Altijd randje 6 op eindrapport. Mijn favo vak is M&O
Maar die ik nu heb is al heel goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit zou mijn sig worden als ik DS2 was.![]()
Hij kan eronder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar die ik nu heb is al heel goed
Duits heb ik echt een kuthoer voor.. Kickt erop om lage cijfers te gevenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
M&O, AK, EC en Duits allemaal prima. GS gaat ook wel en Wi kan ik wel maar gewoon niet echt leuk.
Engels en Nederlands
Diarraquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
Hoe noem je een man met een donkere huidskleur die vaak naar het toilet gaat?
Ik wil hem misschien in dit team vervangen voor Lukaku:quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
19 goals uit 12 wedstrijden bij mij
In welk team heb je hem?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
19 goals uit 12 wedstrijden bij mij
Je hebt mijn team gekopjeerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil hem misschien in dit team vervangen voor Lukaku:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn leraar Duits vroeger.
"Hoe kun je een kat laten blaffen? [ afbeelding ] "
"Gewoon een beetje benzine eroverheen, lucifertje erbij: WOEF."
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
En een hond laten mauwen? Gooi 'm in een vriezer, haal 'm eruit en zaag 'm door met een cirkelzaag: "maaaaaaaaaaaaaaaaauw"![]()
Ik had dat team al heel lang in gedachte maar zat eerst te kloten met die linkerkant. Maar toen bleek dat ik daar gewoon prima die stokbroden kwijtkon. Maar het speelt tot nu toe kut, dus misschien hou ik het team niet lang...quote:
die werd ook al bij ons in de groeps whatsapp gestuurdquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb vandaag toch een filmpje gezien![]()
Wijf dat een kerel afzuigt, die kerel komt in d'r mond, maar die houdt ze dicht. Schiet al het sperma uit haar neus
Ziek hèquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
die werd ook al bij ons in de groeps whatsapp gestuurd
2 minuten lang dikke pisstraalquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die man die nog nooit gerukt had? Met die giga ballen.
ik kijk nooit naar rukkende mannenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die man die nog nooit gerukt had? Met die giga ballen.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar rukkende mannen
Ik vind de combi 1 sterke, en 1 snelle spits best prettig (al is Benteke ook best snel, en Agbonlahor best sterk)quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil hem misschien in dit team vervangen voor Lukaku:
[ afbeelding ]
Of dat filmpje van die man die onthoofd wordt met een kettingzaag.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ja die combo is idd wel prettig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de combi 1 sterke, en 1 snelle spits best prettig (al is Benteke ook best snel, en Agbonlahor best sterk)
Of dat filmpje van dat meisje op de massage tafelquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of dat filmpje van die man die onthoofd wordt met een kettingzaag.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of dat filmpje van dat meisje op de massage tafel![]()
(dat is meer mijn smaak)
van dat soort filmpjes heb ik meer gezienquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of dat filmpje van die man die onthoofd wordt met een kettingzaag.
Post hem danquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha ja, die is ook leuk inderdaad.
Je speelde tegen Rijst?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
Potje 54-5 bij black ops
Tijd om te stoppen ... stoppen op je hoogtepunt
Ja klopt, gewoon een afrekening. Als je goed luistert hoor je die man nog adem halen, terwijl z'n hoofd er al af is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
van dat soort filmpjes heb ik meer gezien
dit waren van die drugskartels
Zombies vnv, die obey the voices achievement?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
Potje 54-5 bij black ops
Tijd om te stoppen ... stoppen op je hoogtepunt
Is toen vliegensvlug in een dm verspreid in een vroege nacht op dit forum. Toen hebben we een collectieve fap-sessie gehoudenquote:
Hmm wat is die achievement?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zombies vnv, die obey the voices achievement?
Je moet dan doen wat die stemmen zeggen. Obelisk table maken, stroom aanzetten en als hij aangeeft weer uitzetten. Vervolgens moet je naar die table en twee turbines neerzetten, komt die electric dude en die moet je dan killen met een emp grenade. Vervolgens moeten 2 mensen turbines neerzeten bij de diner en town..:P Zoiets hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hmm wat is die achievement?
En als ik thuis ben doe ik wel mee hoor
http://www.powned.tv/nieu(...)_prinselijk_hoo.html![]()
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog... (van het filmpje natuurlijk).quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is toen vliegensvlug in een dm verspreid in een vroege nacht op dit forum. Toen hebben we een collectieve fap-sessie gehouden
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je moet dan doen wat die stemmen zeggen. Obelisk table maken, stroom aanzetten en als hij aangeeft weer uitzetten. Vervolgens moet je naar die table en twee turbines neerzetten, komt die electric dude en die moet je dan killen met een emp grenade. Vervolgens moeten 2 mensen turbines neerzeten bij de diner en town..:P Zoiets haha
dit
Dat is obey the voicesquote:
Als eerste klaar!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
Iedereen is nu dat filmpje aan het opzoeken...
Fap fap fapquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
Iedereen is nu dat filmpje aan het opzoeken...
haha je bnt kk slegtquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:17 schreef detennismaster het volgende:
En mijn 352 team flikker ik weer de tradepile op. 5 gespeeld 5 verloren
Leuk hequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:17 schreef detennismaster het volgende:
En mijn 352 team flikker ik weer de tradepile op. 5 gespeeld 5 verloren
Afgewisseld met mijn 2 andere silverteams. 15 wedstrijden dus gespeeld en daarvan 5 verloren, alle met dat 352 team..quote:
Jouw spel is vervloekt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef diedjuh het volgende:
GVD! Win ik met 4-1, quit mijn tegenstander en krijg ik een loss
KUTspel
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Afgewisseld met mijn 2 andere silverteams. 15 wedstrijden dus gespeeld en daarvan 5 verloren, alle met dat 352 team..
Jij reageert tochquote:
Ja dat weet ik. Maar als hij iets heeft is het de belangrijkste zaak van de wereldquote:
Zeker die Rijstlulquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:45 schreef detennismaster het volgende:
Ik baal van de degene die topic 404 heeft geopend.
nee jij stinkt en hebt luizenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef ThadCastle het volgende:
Wil er iemand zombies met mij doen?
Wanneer koop jij is black ops?quote:
We kunnen wel samen online, maar moet wel zo eten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef ThadCastle het volgende:
Wil er iemand zombies met mij doen?
Niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wanneer koop jij is black ops?
[..]
We kunnen wel samen online, maar moet wel zo eten.
Wat is je gamertag?
Kan ik clubs meedoen? I'm boredquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even iets afmaken voor Pascal, 2minuutjes
Is goed. Ik ben geen manager meer maar Smookz/jepperdepep kan je wel toevoegen. Drop je GT hier even en voeg Smookz/jepperdepep (zal wel in op staan?) even toenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan ik clubs meedoen? I'm bored
Waarom poes?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:45 schreef detennismaster het volgende:
Ik baal van de degene die topic 404 heeft geopend.
404 not found was de bedoeling denk ikquote:
???quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT SC] #404: TOPIC NOT FOUND
Als dat met die (veel) grotere trade piles trouwens echt waar is, weet ik een bazenmanier om coins te farmen.
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is me eerste team trouwens, keiharde porno gewoon
Er staat bij mij 40/140 maar ik kan er niets meer bij doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT SC] #404: TOPIC NOT FOUND
Als dat met die (veel) grotere trade piles trouwens echt waar is, weet ik een bazenmanier om coins te farmen.
Doe je meeclubben met gtaboii?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Er staat bij mij 40/140 maar ik kan er niets meer bij doen
Haha wow, die is ziek nicequote:
Cassanoquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga Cassano eens even testen, hij mag wel traag zijn maar hij heeft wel bazen stats
Dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |