Ik stuur m'n harde schijf op!quote:
Mooiste van dit alles is trouwens dat ik het niet eens uit eigen overweging ben geworden, maar meer door toeval (Dank u Kano).quote:
Voor zover ik weet is die er niet.quote:Op zondag 25 november 2012 16:01 schreef Iwanius het volgende:
Wat is de uiterste datum van aanmelding?
Of gewoon een heel verslagquote:Op zondag 25 november 2012 14:29 schreef Chell het volgende:
Als fotograaf lever je in principe alleen foto's aan, maar een paar woorden over het evenement (klein sfeerbeeld of iets opmerkelijks wat gebeurde) er bij leveren wordt wel méér dan op prijs gesteldAls het even kan, gaat er ook een reviewer mee.
Beginners zijn ook welkom, zie mijn eerdere opmerkingquote:Op zondag 25 november 2012 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jammer ik heb zeëen van tijd maar ben pas een beginner.
Waarom niet, je hebt het materiaal. Gewoon doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Crientj het volgende:
Hm. Verleidelijk. Zal ik?
Nog even twijfelen.
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom niet, je hebt het materiaal. Gewoon doen.
En je woont op een plek waar niet zoveel fotografen zitten en waar ongetwijfeld wel het een en ander te doen is.quote:
Ja ho maar, ik ga al een berichtje typen xD.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En je woont op een plek waar niet zoveel fotografen zitten en waar ongetwijfeld wel het een en ander te doen is.
Goedquote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja ho maar, ik ga al een berichtje typen xD.
Bedankt en ik heb eens gekeken naar mij agenda voor 2013 maar ik zal mij moeten terugtrekkenquote:Op zondag 25 november 2012 17:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die er niet.
Gewoon aanmelden. Het kan echt van alles zijn en, kijkend naar mijzelf, is er geen verplichting. Ik ben dit jaar 2x op pad geweest voor Fok! (okee, totaal wel 4 dagen, maar toch). Van volle dagen tot een avondje werk, het zit er allemaal tussen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:25 schreef Iwanius het volgende:
Bedankt en ik heb eens gekeken naar mij agenda voor 2013 maar ik zal mij moeten terugtrekken
daar er gewoon te weinig tijd en ruimte gedurende het hele jaar is voor dit soort extra werkzaamheden.
Als je kijkt wat er tussen staat is het inderdaad vooral het willen en je kan het zelf plannen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden. Het kan echt van alles zijn en, kijkend naar mijzelf, is er geen verplichting. Ik ben dit jaar 2x op pad geweest voor Fok! (okee, totaal wel 4 dagen, maar toch). Van volle dagen tot een avondje werk, het zit er allemaal tussen.
Het gaat er vooral ook om dat je het zelf leuk vindt hoor! Maar alles dat er gebeurt is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef spreading het volgende:
[..]
Als je kijkt wat er tussen staat is het inderdaad vooral het willen en je kan het zelf plannen.
Ik weet niet of er een minimum is, maar ik denk dat FOK al geholpen is als je een ding kan doen, of heb ik het nou helemaal mis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |