SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel even in de juiste context plaatsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:04 schreef Arcadia het volgende:
Gaat failliet? Zelfmoord? Wat lees ik nu allemaal.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:05 schreef Arcadia het volgende:
Je pleegt zelfmoord omdat je geen werk hebt.
Is er nog meer context of ben je gewoon gek?
Notities uit boeken, hersenspinsel, andere notities, rekensommen, toekomst plannen, vooruitgang, feedback, etc.quote:
Dat jij een monniken bestaan in verband brengt met kindermisbruik zegt al iets over jou. Ooit het leven van boeddhistische monniken bestudeerd ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:33 schreef xminator het volgende:
Inclusief kindermisbruik?
Klinkt best wel iets voor bejaarden, maar als dat jou vrolijk maakt
Mashallah, nooit gedacht dat ik ooit een compliment van jou zou krijgen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze man weet.![]()
Ik slaap echt al weken lang nog maar 5-6 uur per dag
Dikke mensen slapen meestal wat langerquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nu pas wakker. 10 uur geslapen
mensen die 6 lange dagen maken, slapen graag op de zevende dag even door wanneer ze de vorige nacht tot 2u nog aan het werk waren. Just sayin'.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Dikke mensen slapen meestal wat langer
Hahaha, maakte maar een grapje horr. Just super saiyan'.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mensen die 6 lange dagen maken, slapen graag op de zevende dag even door wanneer ze de vorige nacht tot 2u nog aan het werk waren. Just sayin'.
Can I get a takbir?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah, nooit gedacht dat ik ooit een compliment van jou zou krijgen.
Wat doe jij TM?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke studie doe je, Arcadia? Als ik vragen mag natuurlijk.
Je mag vragen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke studie doe je, Arcadia? Als ik vragen mag natuurlijk.
Ik zou zeggen dat je stand-up comedian moet worden, maar jij ligt natuurlijk liever.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat doe jij TM?
En ik ben helemaaaal niet lui.
moet jij niet bidden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je stand-up comedian moet worden, maar jij ligt natuurlijk liever.
Ik zou zeggen dat je mag meedoen, maar ben bang dat je in slaap valt bij sujood en ik je niet wakker mag schuddenquote:
Lief is dat je jezelf op de eerste plaats zet, maar wel meedenkt en denkt aan de ander. Zo bedoelde ik het ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:14 schreef Bilge het volgende:
Ik moet terugkomen op mijn oordeel over liefheid. Liefheid kan ook een mooie eigenschap zijn. Stel je zit in een kamer met een ander, met op tafel 1 appel. Als de ander de appel opeist zonder aan jou te denken, terwijl jij er ook wel trek in hebt, maar uit angst voor represailles in jullie relatie daar niets van zegt en de lieve engel uithangt is er sprake van slechte liefheid. Maar het kan ook voorkomen dat jij de appel helemaal niet wilt omdat je geen appels lust. Als je hem dan de appel toereikt omdat je weet dat hij wel appels lust, ben je goed lief. Of misschien lust je wel appels, maar zit je vol. Het allerliefst ben je als je zelf honger hebt, maar desalniettemin de appel aan een ander gunt. Je kunt een appel door midden delen en allebei gelukkig worden, maar dat was maar een voorbeeld. Het gaat om het idee.
Lief blijft wel voorspelbaar en saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |