www.detelefoongids.nlquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef wichegory het volgende:
Hoi,
Sinds vorige winter krijgen we regelmatig geen warm water uit de kranen, dit geldt voor zowel de badkamer, wastafel als de kraan beneden in de keuken. De kranen in de badkamer zijn er 1 voor 1 weleens afgeweest en toen bleef het probleem. Toen is de CV wat afgesteld (branderdruk volgens mij) en de toevoer wat dicht gezet omdat er teveel water doorheen kwam (ruim 10L/minuut) en dit is teruggebracht naar 6. Maar nu doet het probleem zich weer voor. Eigenlijk is mijn vraag niet zozeer waar dit aan kan liggen, (dit zag ik op andere fora al, driewegklep, membraan, etc.) maar of iemand toevallig een hele goede CV monteur weet uit de regio west brabant die verstand heeft van mijn AWB Thermomaster 23.29WT ketel. Want wat het ook kan zijn, ik durf er zelf niet aan te beginnen eigenlijk.
Alvast bedankt!
Kan hier niet van toepassing zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef Deetch het volgende:
Mogelijk staat je ketel zo ingesteld dat verwarming altijd voor warm water gaat? Dan kan het idd gebeuren dat je geen warmwater krijgt omdat de ketel bezig is je huis te verwarmen.
Niet voor niets de bijnaam centenketel.quote:Jouw ketel is een vrij standaard ketel dus daar zal vrijwel elke CV boer wel mee overweg kunnen. Check de gouden gids zou ik zeggen. Bel de CV boer en vertel je ketel type en je probleem end an fixen zij het voor je.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Kan hier niet van toepassing zijn.
[..]
Niet voor niets de bijnaam centenketel.
Je hebt het over een eenhendel mengkraan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:59 schreef wichegory het volgende:
Ik heb vandaag die cent er tussen gelegd, zodat die sensor goed wordt ingedrukt, maar helaas is het niet opgelost. Het blijft willekeurig; als je de kraan in het midden zet zou het normaal gesproken lauw water worden, dit blijft redelijk koud, en als je de kraan op z'n heetst zet wordt het 'gewoon' warm.
En als je het daarna weer probeert wordt het wel heet.
Dus ik moet er alsnog iemand bij halen. Inderdaad naar die ventilator laten kijken. En ook die andere mogelijke oorzaken uit het andere forum, alhoewel dat niet klinkt als dit probleem.
godvertruffels, deze man weet het gewoonquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Kan hier niet van toepassing zijn.
[..]
Niet voor niets de bijnaam centenketel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |