abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127315366
Topfestival. Voor mij begon de dag met Hacktivist, die ik erg gaaf vond. Heerlijke muziek maken die. Daarna door naar Textures, ik had helemaal gemist dat 5FDP niet kwam, en die waren ook fantastisch. Geweldige sound en superstrak. Daarna even bijkomen en richting Airbourne. Mn pa vond het fantastisch, ik vond het maar mwah mwah, leuk showtje maar meer ook niet. Toen weg bij hoofdpodium omdat ik Motorhead niets vind, dus maar naar Amon Amarth. Dat was voor mij persoonlijk de verrassing van de dag. Na de eerste noot stond die hele tent al op zn kop. Echt geweldig! Dat toch moeten verlaten want dat werd me iets te warm en we wilden een beetje goede plekken voor Volbeat. Daar heb ik echter maar twee nummers van meegekregen want de rest van hun set onvermoeibaar in een onvermoeibare pit gestaan _O_
Als afsluiter Rammstein die ik al vaker heb gezien maar het blijft gewoon genieten, keer op keer weer. Fantastische afsluiter van een heel erg geslaagd festival. Dat ik vervolgens naar huis kon lopen was ook wel heel chill :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_127315407
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo ook weer geslagen en ben ook weer thuis. Moet toch tot de conclusie komen dat metal totaal niks is voor mij. Maar wel genoten van Airbourne, Volbeat en Rammstein.

Motörhead was inderdaad een behoorlijke tegenvaller. Geluid was erg slecht bij de main en ik had niet het idee of ze er zin in hadden.

Hacktivist kon ik overigens ook wel waarderen met die rapper erbij. Volbeat deed het ook leuk, ook leuk dat ze een stukje Reign Of Blood speelde.

Rammstein was toch wel voor mij de beste act van de dag. Mooie show natuurlijk, alleen jammer dat ze met zo'n zaadplaat (letterlijk en figuurlijk ;)) afsloten.

Maar toch een leuk dagje gehad. Festival was goed georganiseerd alleen het geluid op de main vond ik bij veel acts erg matig.
Het waaide nogal en dat kwam het geluid niet bepaald ten goede.
Bij Volbeat en Rammstein wat verder vooraan gestaan omdat ik met mensen was die enkel voor die twee bands kwamen en daar was het wel iets beter.
Volbeat speelt trouwens altijd een stukje Slayer. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 2 juni 2013 @ 10:33:19 #278
332671 crew  indiaantje89
pi_127315424
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het waaide nogal en dat kwam het geluid niet bepaald ten goede.
Bij Volbeat en Rammstein wat verder vooraan gestaan omdat ik met mensen was die enkel voor die twee bands kwamen en daar was het wel iets beter.
Volbeat speelt trouwens altijd een stukje Slayer. ;)
Bij Motorhead stond ik het voorste vak, en zelfs daar was het geluid zwak. Was bij Rammstein wel verbeterd had ik het idee.
pi_127315486
Overigens wel grappig die discussie op de vorige pagina over de kleding, aangezien ik gisteren een groepje van vijf gasten met hanenkam en in pak heb zien lopen :D en dan van die dikke schoenen er onder aan :D
  zondag 2 juni 2013 @ 10:50:03 #280
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_127315665
Ik vond het geluid van de jägerstage bij die bomen daar trouwens wel erg helder. En met die bloesemregen die we daar van tijd tot tijd hadden gaf ook wel een leuke extra dimensie aan de sfeer bij de optredens daar :)

Oj, bij Finntroll moest ik trouwens meer aan:

denken dan aan grote boze trollen met die oortjes van ze :P
  zondag 2 juni 2013 @ 11:20:34 #281
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_127316137
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens wel grappig die discussie op de vorige pagina over de kleding, aangezien ik gisteren een groepje van vijf gasten met hanenkam en in pak heb zien lopen :D en dan van die dikke schoenen er onder aan :D
Ik vond de topper die vent in dat kanariegele pak _O_

Verder eens met Trashcanman: Opeth vond ik erg sterk, naast Entombed. Eerlijk gezegd vond ik het mainstage het zwakste podium van de dag: Motorhead is Motorhead, dan hoef je geen verrassingen te verwachten. Volbeat vond ik het eerste half uur weinig indruk maken, dus gelukkig naar Opeth gegaan, en Rammstein: ook daar weinig verrassing met gelukkig wel genoeg ouder werk.

Volgend jaar koop ik zeker niet meer blind een kaartje.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_127316273
Geslaagd festival! Hoewel het geluid op de mainstage inderdaad soms wat zacht was door de wind.
Verder was de mainstage inderdaad soms redelijk zwak, weinig verrassingen. Ik vond het ook wel jammer dat ze op textures na, geen echte harde metalbands op het hoofdpodium hebben gezet. Hoe gaaf zou Amon Amarth op het hoofdpodium zijn geweest? Die tent was veel te klein!
  zondag 2 juni 2013 @ 11:34:04 #283
356891 Abed
hooggeleid
pi_127316361
Waarom was de friet zo kk duur
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_127317100
Damn, wat was t koud gister. Ik had niet koppig moeten zijn en denken dat een longsleeve en een lange rok warm genoeg zou zijn. Was ook wel te zien, rond een uur of 7 waren alle hoodies uitverkocht bij de merch stand. (Voor zover ik dat kon zien, was imo niet lekker geregeld.)

Verder een prima festival. Charlotte Wessels van Delain baalde van de tegenwind icm dr verkoudheid, haalde dr noten jammer genoeg niet - en t geluid op main was niet altijd even goed. Maar de manier waarop ze omgingen met de mensen die in t voorste vak wilden gaan met die sluisjes, prima. Én de show van Rammstein natuurlijk. Thanks voor de schuimregen Till. ^^/
pi_127318906
Amenra was geweldig, Opeth misschien nog beter (als dat kan), Enslaved was een beetje onsamenhangend, Amon Amarth was natuurlijk gezellig, Textures was een fijne invaller, Mastodon stond als een huis en Rammstein was een afsluiter vol entertainment :)
Prima dagje gehad, wel een beetje fris.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 2 juni 2013 @ 14:51:41 #286
39237 crew  H_T
2733
pi_127321298
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:34 schreef Abed het volgende:
Waarom was de friet zo kk duur
1,5 munt is op een festival niet overdreven duur
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 2 juni 2013 @ 15:05:58 #287
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_127321720
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

1,5 munt is op een festival niet overdreven duur
3,25 Euro voor een mager frietzakje? Die Australies Pie's waren net zo duur maar die vulden wel lekker. En die Chilli versie daarvan was lekker pittig.
Ik poep op AZ Alkmaar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 juni 2013 @ 15:07:07 #288
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_127321755
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:05 schreef Nood-kloon het volgende:

[..]

3,25 Euro voor een mager frietzakje?
rekenen is niet je beste kant.

en je bent blijkbaar nog niet vaak naar festivals geweest. Dit soort prijzen zijn helaas normaal, en om eerlijk te zijn, ik had het nog hoger verwacht.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_127322000
Tja, ik heb ¤7,50 voor een halve kip neergeteld, maar die smaakte wel prima :)
Als toetje nog wat drumsticks anders was het wat weinig.....
  zondag 2 juni 2013 @ 15:18:51 #290
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_127322096
Ik had 12,50 neergelegd voor een zakje friet, een broodje kroket en een taco met gehakt. Ik had nog steeds honger :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 2 juni 2013 @ 15:21:33 #291
39237 crew  H_T
2733
pi_127322178
quote:

[..]

3,25 Euro voor een mager frietzakje? Die Australies Pie's waren net zo duur maar die vulden wel lekker. En die Chilli versie daarvan was lekker pittig.
Daarom zeg ik er ook bij: voor een festival. Ja, het is duur voor wat stukjes gefrituurde aardappel met een kostprijs van een paar cent. Ja, het is aanmerkelijk duurder dan een zak friet bij een gewone snackbar. Maar voor op een groot festival is het niet overdreven duur.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 juni 2013 @ 17:19:43 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_127326023
Kibbeling :9 :~
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_127326168
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kibbeling :9 :~
die was wel lekker ja, voor 2.5 munt
Ik vispas als ik de vispas heb
pi_127327114
Ik heb veel slechter voer meegemaakt op festivals. Ik vond, wat ik had, wel goed te pruimen.

Goede actie trouwens dat de grote bier 1,5 munt was.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_127328222
quote:

[..]

Daarom moet je op festivals ook niet aan de friet gaan maar aan gerechten met deeg, zoals pannenkoeken of wraps, die vullen veel meer en is dus meer waar voor je geld :Y

Ik vond de prijzen overigens ook meevallen en de kwaliteit van het eten goed :Y
  zondag 2 juni 2013 @ 22:28:27 #296
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_127338858
Van mij mag het weer terug naar Park Brakkenstein,... gvd wat een kuteind lopen zeg:
Foto's: FortaRock XL 2013
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_127341405
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:15 schreef xibalba het volgende:
Tja, ik heb ¤7,50 voor een halve kip neergeteld, maar die smaakte wel prima :)
Als toetje nog wat drumsticks anders was het wat weinig.....
Dem ribs bij die bbq tent, die waren pas goed mals. Wel 15 euro.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127341830
Derde keer Rammstein, eerste keer eerste rij :D
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad zaterdag.. Ik kende alleen Rammstein en ging alleen.
Uiteindelijk met wat mensen die ook vrijwilligerswerk gingen naar een gruwelijke rukband gaan kijken, toen maar alleen bij het mainstage gaan staan.
Beste keuze die ik heb gemaakt. Vanaf 4 uur vooraan gestaan en daar blijven staan. Behalve Rammstein was ik erg verrast door Volbeat en Airbourne. En natuurlijk Mötorhead waar ik een plectrum heb kunnen vangen (het ligt ergens op een kastje.. maar waar?). Het publiek was gemixt vooraan.. Kutduitsers die stonden te schreeuwen in mijn oor om me weg te krijgen vooraan, mensen die zich vooraan proberen te duwen maar ook mensen die elkaar omhoog helpen, drinken voor elkaar halen en elkaar plek geven om even te zitten tussen de optredens door.
Rammstein speelde heerlijk. Er waren wat foutjes in Bück Dich (spoiler: richard en paul playbacken dan) maar dat is geen geen probleem, het was gewoon perfect.
Mijn moeheid was weg (ik had al vanaf vrijdagmorgen niet geslapen, was tot 5 uur uitgeweest en moest om 8 uur de trein hebben) en ik heb alleen maar genoten.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:25:48 #299
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_127349287
Leuke festivaldag gehad. Goede sfeer en terrein goed ingericht.
Enige echte minpunt vond ik dat het voorste vak niet werd afgesloten. Die liep echt veels te vol. Het was echt te druk tijdens Volbeat en vooral bij Rammstein.

Oh, en het geluid vond ik niet de hele dag even goed.

Oh ja, en t weer. Ik had het wel erg koud :(
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 09:26:04 #300
332671 crew  indiaantje89
pi_127349300
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:25 schreef Monsieursander het volgende:
Derde keer Rammstein, eerste keer eerste rij :D
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad zaterdag.. Ik kende alleen Rammstein en ging alleen.
Uiteindelijk met wat mensen die ook vrijwilligerswerk gingen naar een gruwelijke rukband gaan kijken, toen maar alleen bij het mainstage gaan staan.
Beste keuze die ik heb gemaakt. Vanaf 4 uur vooraan gestaan en daar blijven staan. Behalve Rammstein was ik erg verrast door Volbeat en Airbourne. En natuurlijk Mötorhead waar ik een plectrum heb kunnen vangen (het ligt ergens op een kastje.. maar waar?). Het publiek was gemixt vooraan.. Kutduitsers die stonden te schreeuwen in mijn oor om me weg te krijgen vooraan, mensen die zich vooraan proberen te duwen maar ook mensen die elkaar omhoog helpen, drinken voor elkaar halen en elkaar plek geven om even te zitten tussen de optredens door.
Rammstein speelde heerlijk. Er waren wat foutjes in Bück Dich (spoiler: richard en paul playbacken dan) maar dat is geen geen probleem, het was gewoon perfect.
Mijn moeheid was weg (ik had al vanaf vrijdagmorgen niet geslapen, was tot 5 uur uitgeweest en moest om 8 uur de trein hebben) en ik heb alleen maar genoten.
Dat geduw en getrek was bij ons ook verschrikkelijk (liep nog bijna uit tot knok partijen). Ook van die 40 jarige huisvrouwtjes die express het pad voor andere mensen gingen blokkeren, waarop de andere partij natuurlijk door ging duwen.

Ook kwam er een kerel gecrowdsurft, die lieten die mensen dan ook expres vallen :r. Kom dan niet naar een festival! Ze stonden ook continu te filmen met een telefoon uit 1995 ofzo. Verschrikkelijk dat soort lui.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')