Het waaide nogal en dat kwam het geluid niet bepaald ten goede.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo ook weer geslagen en ben ook weer thuis. Moet toch tot de conclusie komen dat metal totaal niks is voor mij. Maar wel genoten van Airbourne, Volbeat en Rammstein.
Motörhead was inderdaad een behoorlijke tegenvaller. Geluid was erg slecht bij de main en ik had niet het idee of ze er zin in hadden.
Hacktivist kon ik overigens ook wel waarderen met die rapper erbij. Volbeat deed het ook leuk, ook leuk dat ze een stukje Reign Of Blood speelde.
Rammstein was toch wel voor mij de beste act van de dag. Mooie show natuurlijk, alleen jammer dat ze met zo'n zaadplaat (letterlijk en figuurlijk) afsloten.
Maar toch een leuk dagje gehad. Festival was goed georganiseerd alleen het geluid op de main vond ik bij veel acts erg matig.
Bij Motorhead stond ik het voorste vak, en zelfs daar was het geluid zwak. Was bij Rammstein wel verbeterd had ik het idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het waaide nogal en dat kwam het geluid niet bepaald ten goede.
Bij Volbeat en Rammstein wat verder vooraan gestaan omdat ik met mensen was die enkel voor die twee bands kwamen en daar was het wel iets beter.
Volbeat speelt trouwens altijd een stukje Slayer.
Ik vond de topper die vent in dat kanariegele pakquote:Op zondag 2 juni 2013 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens wel grappig die discussie op de vorige pagina over de kleding, aangezien ik gisteren een groepje van vijf gasten met hanenkam en in pak heb zien lopenen dan van die dikke schoenen er onder aan
1,5 munt is op een festival niet overdreven duurquote:
3,25 Euro voor een mager frietzakje? Die Australies Pie's waren net zo duur maar die vulden wel lekker. En die Chilli versie daarvan was lekker pittig.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1,5 munt is op een festival niet overdreven duur
rekenen is niet je beste kant.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:05 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
3,25 Euro voor een mager frietzakje?
Daarom zeg ik er ook bij: voor een festival. Ja, het is duur voor wat stukjes gefrituurde aardappel met een kostprijs van een paar cent. Ja, het is aanmerkelijk duurder dan een zak friet bij een gewone snackbar. Maar voor op een groot festival is het niet overdreven duur.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:05 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
3,25 Euro voor een mager frietzakje? Die Australies Pie's waren net zo duur maar die vulden wel lekker. En die Chilli versie daarvan was lekker pittig.
Daarom moet je op festivals ook niet aan de friet gaan maar aan gerechten met deeg, zoals pannenkoeken of wraps, die vullen veel meer en is dus meer waar voor je geldquote:Op zondag 2 juni 2013 15:05 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
3,25 Euro voor een mager frietzakje? Die Australies Pie's waren net zo duur maar die vulden wel lekker. En die Chilli versie daarvan was lekker pittig.
Dem ribs bij die bbq tent, die waren pas goed mals. Wel 15 euro.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:15 schreef xibalba het volgende:
Tja, ik heb ¤7,50 voor een halve kip neergeteld, maar die smaakte wel prima
Als toetje nog wat drumsticks anders was het wat weinig.....
Dat geduw en getrek was bij ons ook verschrikkelijk (liep nog bijna uit tot knok partijen). Ook van die 40 jarige huisvrouwtjes die express het pad voor andere mensen gingen blokkeren, waarop de andere partij natuurlijk door ging duwen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:25 schreef Monsieursander het volgende:
Derde keer Rammstein, eerste keer eerste rij
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad zaterdag.. Ik kende alleen Rammstein en ging alleen.
Uiteindelijk met wat mensen die ook vrijwilligerswerk gingen naar een gruwelijke rukband gaan kijken, toen maar alleen bij het mainstage gaan staan.
Beste keuze die ik heb gemaakt. Vanaf 4 uur vooraan gestaan en daar blijven staan. Behalve Rammstein was ik erg verrast door Volbeat en Airbourne. En natuurlijk Mötorhead waar ik een plectrum heb kunnen vangen (het ligt ergens op een kastje.. maar waar?). Het publiek was gemixt vooraan.. Kutduitsers die stonden te schreeuwen in mijn oor om me weg te krijgen vooraan, mensen die zich vooraan proberen te duwen maar ook mensen die elkaar omhoog helpen, drinken voor elkaar halen en elkaar plek geven om even te zitten tussen de optredens door.
Rammstein speelde heerlijk. Er waren wat foutjes in Bück Dich (spoiler: richard en paul playbacken dan) maar dat is geen geen probleem, het was gewoon perfect.
Mijn moeheid was weg (ik had al vanaf vrijdagmorgen niet geslapen, was tot 5 uur uitgeweest en moest om 8 uur de trein hebben) en ik heb alleen maar genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |