En in tegenstelling tot b.v. Wacken ligt deze locatie wel gewoon in de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kan me dan wel weer goed voorstellen dat ze liever hebben dat je blijft en drinkt en eet op het terrein. Ik zou het dan ook niet anders doen.
Zie je zo danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:32 schreef Tokus het volgende:
Zo. Onderweg naar de Buma Rocks conferentie in Nijmegen, waar het vast ook over FortaRock zal gaan.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het antwoord is nee. Je mag 1x naar binnen en 1x naar buiten.
4.7 Indien de klant na het betreden van de plaats waar het evenement plaatsvindt, deze plaats verlaat, verliest het toegangsbewijs zijn geldigheid.
Bron: http://www.fortarock.nl/festival/algemene-bepalingen
Wat een vage regel.quote:4.2 De klant dient in het bezit te zijn van een geldig en onbeschadigd toegangsbewijs zowel vóór aanvang als tijdens het evenement en zolang hij zich op de plaats waar het evenement wordt gehouden bevindt. Hij is verplicht om op verzoek van de exploitant van de plaats waar het evenement wordt gehouden, het ordepersoneel en andere bevoegden, zijn toegangsbewijs te tonen.
Doornroosje heeft hem op FB staan, maar kan idd ook zelfquote:
Ah cool.quote:
Gewoon PDF'jes op je telefoon zetten als je Smartphone hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
Wat een vage regel.
Eenmaal binnen hoef je toch niet met je kaartje te blijven rondzeulen vooral niet als het van die geprinte A4 frotjes zijn.
Waarschijnlijk een maatregel zodat ze je eruit kunnen zetten als ze je ervan verdenken geen geldig ticket te hebben (over een hek geklommen ofzo).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
Wat een vage regel.
Eenmaal binnen hoef je toch niet met je kaartje te blijven rondzeulen vooral niet als het van die geprinte A4 frotjes zijn.
Ja gisteren uiteindelijk geregeld. Lekker in het zonnetje zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ah cool.
Ik zag je niet op de deelnemerslijst staan.
Volgens mij heb ik die regel wel vaker gelezen, maar ik gooi dat ding altijd meteen weg en dat is nog nooit een probleem geweest. Heb ook nog nooit gehoord dat iemand van een festival verwijderd is omdat hij/zij geen ticket kon laten zien op het terrein.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een maatregel zodat ze je eruit kunnen zetten als ze je ervan verdenken geen geldig ticket te hebben (over een hek geklommen ofzo).
Dat doe ik sowieso sinds ik een keer zonder kaartje naar Fortarock ben gegaan. Gelukkig had ik 'm toen ook in mijn mail op mijn telefoon en kon ik zonder problemen naar binnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon PDF'jes op je telefoon zetten als je Smartphone hebt.
Algemene bepalingen zijn er natuurlijk altijd om speciale gevallen af te dekken. Inderdaad zoals iemand opmerkte bijvoorbeeld als er vermoedens zijn dat mensen zich op andere wijze toegang hebben verschaft tot het terrein.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
Wat een vage regel.
Ik denk niet dat het mensen heel veel interesseert of je in een "normaal" shirt loopt, of in Slayershirt zoals de rest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef Monsieursander het volgende:
Ik ben geen echte metalgast (ik ken alleen Rammstein), zou ik gewoon kleren aantrekken die ik ook naar andere festivals aandoe of val ik dan erg op?
Als je om 1 ding geen zorgen hoeft te maken op een metal feest dan is het de kledingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef Monsieursander het volgende:
Ik ben geen echte metalgast (ik ken alleen Rammstein), zou ik gewoon kleren aantrekken die ik ook naar andere festivals aandoe of val ik dan erg op?
Ben je in het normale leven pino van sesamstraat, dan zul je wel opvallen daar tussen de zwarte tshirts.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef Monsieursander het volgende:
Ik denk dat je wel wat scheve blikken krijgt als je daar in je corpskostuum rond gaat lopen hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je om 1 ding geen zorgen hoeft te maken op een metal feest dan is het de kleding.
Ik loop er normaal zo bij:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je in het normale leven pino van sesamstraat, dan zul je wel opvallen daar tussen de zwarte tshirts.
Dat zou niet opvallenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik loop er normaal zo bij:
[ afbeelding ]
Bonusvraag: zijn keytars toegestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |