Same here, maar welke rom gooi je er dan op ?quote:Op maandag 26 november 2012 17:58 schreef Ireyon het volgende:
Ik zit dat rooten al 2 maanden uit te stellen omdat HTC telkens met "binnenkort.." komt aanzetten. Naja, m'n Desire destijds ook na een half jaar gedaan dus nu HTC de One X in de steek heeft gelaten wordt het hier ook maar weer tijd voor.
Heb me er nog niet echt in verdiept, maar waarschijnlijk dat wat het dichtst bij stock Android ligt. Eindelijk eens genieten van multitasken zoals het bedoeld isquote:Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Same here, maar welke rom gooi je er dan op ?
Volumeknopjes aan de zijkant?quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Anosmos het volgende:
Weet iemand zeer toevallig hoe je de stem van degene die je belt harder kan zetten? Ik versta d'r nooit wat van. Is btw voor One V, maar het systeem is min of meer hetzelfde.
Dit probleem heb ik ook, met de One X.quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Anosmos het volgende:
Weet iemand zeer toevallig hoe je de stem van degene die je belt harder kan zetten? Ik versta d'r nooit wat van. Is btw voor One V, maar het systeem is min of meer hetzelfde.
Staat maximaal bij mij.quote:Op maandag 26 november 2012 18:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volumeknopjes aan de zijkant?
Hehehehe, ik hier?quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
David, jij hier?!
hoe bevalt de One X verder?
zoals hierboven gezegd, telefoon lijkt nu wat betaalbaarder te worden met verlengen (2 jaar) bij Hiquote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, ik hier?
Ja, bevalt super hoor. Snel, degelijk en je kunt er werkelijk alles mee.
Ik kan 'm zeker aanradenquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals hierboven gezegd, telefoon lijkt nu wat betaalbaarder te worden met verlengen (2 jaar) bij Hi
Ook een erg fijne telefoon hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
zat alleen nog te twijfelen over de SIII, maar die is echt > ¤ 40 per maand bij Hi
Fuck Hiquote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
zat alleen nog te twijfelen over de SIII, maar die is echt > ¤ 40 per maand bij Hi
Ga eens ergens anders huilen met je toestelleasegejammer.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fuck HiToestellease in een ripoff en overstappen is een stuk voordeliger
toestellease in een ripoff?quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fuck HiToestellease in een ripoff en overstappen is een stuk voordeliger
Hij heeft iets tegen toestellease en zal dat tot in het onredelijke gaan verdedigen omdat ie te autistisch is om veranderingen te kunnen accepteren.quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toestellease in een ripoff?
en ik kan nog weinig abo's goedkoper per maand vinden dan bij Hi!
Oeps... *isquote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toestellease in een ripoff?
en ik kan nog weinig abo's goedkoper per maand vinden dan bij Hi!
Ik zal m'n (blijkbaar onredelijke) vooroordelen herzien, als jij iets vriendelijker doetquote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen toestellease en zal dat tot in het onredelijke gaan verdedigen omdat ie te autistisch is om veranderingen te kunnen accepteren.
edit: dat heeft ie al eerder bewezen.
met 500MB + 125-150 minuten vind ik weinig verschil, nog een keer goed induiken omdat de One X mij erg aanspreektquote:
Lijkt me een redelijke deal. Boks ouwe.quote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zal m'n (blijkbaar onredelijke) vooroordelen herzien, als jij iets vriendelijker doet
Kijk zo horen discussies op het internet te gaanquote:Op maandag 26 november 2012 21:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijke deal. Boks ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |