Niks, maar ik heb gewoon een rijke fantasie.quote:
net geen novemberquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
nou de update is binnen hoor, jelly bean
duurde wel heel lang......
?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
En nu kunnen de mensen met providers ook een jaar wachten tot JB.
Heb nog niks...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
nou de update is binnen hoor, jelly bean
duurde wel heel lang......
als je een branded toestel hebt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Providers zoals T-mobile en Vodafone houden de updates nog een maand of meerdere maanden.
geen idee, dat was mijn vraag dusquote:
http://www.htconex.net/62(...)e-x-pas-in-december/quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, dat was mijn vraag dus
en hoe zit dat met de One X toestellen die de komende tijd gemaakt worden? inclusief JB? of oude versie en dan updaten?
Dat is best een oud bericht, en toch klopt ie als enige van alle berichten inclusief kutMoons zijn twitterberichten die veel recenter zijn gepost...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.htconex.net/62(...)e-x-pas-in-december/
Ja hoe dan als de telefoon niet meer aan gaat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik hoor juist veel vaker dat je wel gewoon garantie krijgt, gewoon relocken & stock terugzetten en opsturen.
Waarom installeer je ook in hemelsnaam iets waardoor je phone uitgaat? 2 keren heb je opnieuw leven in gekregen en je maakt het keer op keer erger.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef Methamorphosis het volgende:
[..]
Ja hoe dan als de telefoon niet meer aan gaat?
adblocker/betere backups maken zodat ik niet perse alles opnieuw moet downloaden en installeren en instellen.quote:Op zondag 2 december 2012 02:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Waarom zou je hox willen rooten eigk?
Omdat het overgrote deel van Sense bagger is. Omdat MIUI.quote:Op zondag 2 december 2012 02:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Waarom zou je hox willen rooten eigk?
Ik ben een Sensefanboy. Dus dat is mijn reden niet...quote:Op zondag 2 december 2012 10:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van Sense bagger is. Omdat MIUI.
Nee, je unlocked alleen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff een vraagje, als ik root wil met mijn HOX moet ik de bootloader unlocken. Wordt de HOX dan fabrieksgereset? Ik ben dan alles kwijt en kan alles weer opnieuw instellen enzovoorts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |