abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2012 @ 08:32:13 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119528574

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2012 @ 08:32:32 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119528579
ok nu heb ik mn wachtwoorden veranderd en nu komt t als ik sync wel binnen, en ongelezen, te vaag voor woorden
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:42:28 #3
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119528698
Okaj, vaag. Ik heb hetzelfde gehad en toen had ik de automatische synchronisatie uit
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119531619
Ik heb ook weleens gedonder met die standaard mail app waarmee ik via Exchange (webmail) mijn werk emails binnenhaal. Soms zegtie wel dattie synced, maar komt er geen nieuwe mail terwijl die er wel gewoon is, en sowieso vreet het ook echt accu als je hem op automatische realtime sync hebt staan, dan is mijn accu echt met een halve dag leeg :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2012 @ 11:06:09 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119531758
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook weleens gedonder met die standaard mail app waarmee ik via Exchange (webmail) mijn werk emails binnenhaal. Soms zegtie wel dattie synced, maar komt er geen nieuwe mail terwijl die er wel gewoon is, en sowieso vreet het ook echt accu als je hem op automatische realtime sync hebt staan, dan is mijn accu echt met een halve dag leeg :')
hier doe ik met autosync aan 1.5 dag, dus dat is wel fijn
Today is life -

Dale Carnegie
pi_119545496
Weird. T-mobile betaalt zelf facturen. :') Al vaker gebeurd. Zonder reden.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Dan staat er een factuur open op de website.

Wil ik het vandaag betalen staat het openstaande saldo weer op 0.
pi_119547704
Wordt het dan niet gewoon.afgeschreven met automatische incasso?
pi_119548654
Oh ja....smsje gekregen, dat ze over 7 dagen weer proberen te incasseren. :P
  zondag 25 november 2012 @ 01:22:50 #9
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_119589660
als ik bel hoort men mij niet meer, Mic kapot vrees ik.. heb hem al x of 20 laten stuiteren op de grond inmiddels dus denk dat het daar aan ligt.
als ik de headset erin plug doet hij het wel, nu heb ik hem besteld bij gsm easy, waar kan ik hem het goedkoopst laten maken? via Vodafone of HTC? en wat kost het denken jullie?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_119591026
Trouwens, is het mogelijk om mijn toestel te switchen naar One X+? Met bijbetaling natuurlijk.

Ik zou het normaal niet doen, maar heb over 2 maanden wel wat extra geld om te droppen, dus waarom niet. :)

Of mja, laat maar zitten.

Ik haat echt die blauwe tint op de +.

[ Bericht 42% gewijzigd door Skillstorm op 25-11-2012 05:00:35 ]
pi_119591952
Sowieso is het witte uiterlijk van de One X superieur aan die lelijke bruin/rood combinatie.
  Boks-Chick zondag 25 november 2012 @ 10:27:00 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_119592138
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 10:06 schreef Ireyon het volgende:
Sowieso is het witte uiterlijk van de One X superieur aan die lelijke bruin/rood combinatie.
Mee eens. Zowel met de blauwe teint als de bruin/rood opmerking. En de snelheidsverschillen tussen de twee zijn echt te verwaarlozen in gebruik,. Die fractie van een seconde die de X+ soms sneller is, is niet interessant, en regelmatig is de gewone X gewoon sneller.
lolwut
pi_119592381
Blijkt ook wel uit diverse reviews dat het scherm van de One X+ eigenlijk wat slechter is dan het scherm uit de One X, en dat is toch een van de grootste plus (hihi) punten...

Ze hadden die One X+ beter gewoon over kunnen slaan en Q1 2013 die J Butterfly / Droid DNA hier lanceren. Dat was écht gewoon een 'nieuw' toestel. Geen geldklopperij met wat matige overklokjes en wat extra opslag
pi_119628218
geniaal deze app, gewoon een remote control.voor mijn pc :D ik ga morgen kijken of het op de school pc's werkt. Mensen gek maken. hehe
pi_119628314
Trouwens, houden de providers niet gewoon Jelly Bean's release op?
pi_119628395
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:13 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, houden de providers niet gewoon Jelly Bean's release op?
Ja maar dat heeft dus geen invloed op de unbranded toestellen.... De branded toestellen krijgen 1 of meer maanden later de update...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119628402
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja maar dat heeft dus geen invloed op de unbranded toestellen.... De branded toestellen krijgen 1 of meer maanden later de update...
Dus in principe ben ik fucked en kan ik misschien nog wel een maand of 2 wachten?

T-mobile hier btw.
pi_119628406
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 04:43 schreef Skillstorm het volgende:
geniaal deze app, gewoon een remote control.voor mijn pc :D ik ga morgen kijken of het op de school pc's werkt. Mensen gek maken. hehe
LogMeIn?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_119628410
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 06:52 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

LogMeIn?
Nee, een andere...
pi_119628414
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dus in principe ben ik fucked en kan ik misschien nog wel een maand of 2 wachten?

T-mobile hier btw.
Rooten en unbranded maken door een originele unbranded rom te installeren? Ik zit er wel over na te denken hem te rooten, niet om andere roms te installeren maar meer om het grondiger backuppen dan ik nu kan. (de mijne is sowieso unbranded)
pi_119628422
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Rooten en unbranded maken door een originele unbranded rom te installeren? Ik zit er wel over na te denken hem te rooten, niet om andere roms te installeren maar meer om het grondiger backuppen dan ik nu kan.
Toevallig gister geroot.
pi_119628426
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:55 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Toevallig gister geroot.
Nou, wat houd je nog tegen? Kom op, flash een unbranded rom (of een custom rom) :P
pi_119628431
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:56 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou, wat houd je nog tegen? Kom op, flash een unbranded rom (of een custom rom) :P
Weet niet hoe dat werkt enzo. :(

Zal wel kijken, en welke custom rom moet ik dan doen?

Ik wilde origineel rooten om mijn processor te overclocken maar ik moet nu mijn kernel flashen voordat ik dat kan doen.
pi_119628442
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

T-mobile hier btw.
Lang leve de Galaxy Nexus. :+
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_119628445
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 06:56 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Weet niet hoe dat werkt enzo. :(

Zal wel kijken, en welke custom rom moet ik dan doen?
mbt HOX heb ik me daar nog niet in verdiept... Lees dit draadje eens door en kijk eens welke het meest positiefs over wordt geschreven... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1498006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')