Deel 1: NWS / 'Downloadverbod hangt in de lucht'quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
nu.nl
Wie kan mij uitleggen wat Europa met onze nationale wetten te maken heeft?
En verder, downloadverbod...
Op het moment dat er gruwelijke boetes uitgedeeld gaan worden: ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
Downloadverbod.Je gaat toch niet menen dat dit serieus genomen wordt?
PvdA doet vrolijk mee anders; dus net zo goed Samsomisering.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:44 schreef Boze_Appel het volgende:
De Teeverisering van de samenleving.
Als hun kiezers downloaden of maken gebruik van door andere gedownloade dingen dus is het toch logisch dat je die allemaal wil criminaliseren?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
Downloadverbod.Je gaat toch niet menen dat dit serieus genomen wordt?
Dit. Waar de mensen nu nog tegen zijn vrees ik dat over zo'n 10 jaar iedereen die denkt als ons nu voor rare steelgek die voor terrorisme en pedofielen is wordt uitgemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Op het moment dat er gruwelijke boetes uitgedeeld gaan worden: ja.
In eerste instantie zou het om grote aanbieders gaan, maar ik vermoed, dat stelletje smeerlappen in Den Haag kennende, dat het binnen de kortste keren ook om de kleinste visjes gaat. Alles om zoveel mogelijk de privacy van burgers te schenden en lekker veel boetegeld binnen te harken.
Mooi meegenomen ook nog eens dat de grote bedrijven die baat hebben bij zo'n verbod (platenlabels, filmmaatschappijen, etc.) er ook nog eens baat bij hebben en dus hun waardeloze producten voor nóg idiotere prijzen op de markt plaatsen. Zal vast wel weer wat extra campagnegeld voor de volgende verkiezingen opleveren...
[..]
PvdA doet vrolijk mee anders; dus net zo goed Samsomisering.
7 maar liefstquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:49 schreef b4kl4p het volgende:
God gaan we weer, iedereen de proxies al klaar?
met een downloadverbod is het wel heel erg makkelijk om usenetservers neer te krijgen of op zijn minst te blokkeren in Europa en P2P is sowieso achterlijk makkelijk om aan te pakken. Zie Duitslandquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
Prima dat ze zeggen dat ze het aan willen pakken, maar dat gaat ze nooit lukken. Dan zullen ze plotselinge invallen moeten gaan doen bij nietsvermoedende burgers, om te checken of er toevallig iets binnen wordt gehaald. Die boetes komen dan wel dreigend over, maar uiteindelijk bereik je er niks mee, aan de uitvoering er van zitten teveel haken en ogen.
Dat is prima te omzeilen, de mogelijkheden zijn oneindig. Ik zie het zo'n beetje het zelfde als de wietpas. Ze denken dat het er beter op wordt, maar het wordt er alleen maar groter en onoverzichtelijker van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
met een downloadverbod is het wel heel erg makkelijk om usenetservers neer te krijgen of op zijn minst te blokkeren in Europa en P2P is sowieso achterlijk makkelijk om aan te pakken. Zie Duitsland
oh ja? De mogelijkheden zijn niet zo eindeloos als je denkt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:53 schreef b4kl4p het volgende:
Weet je wat het ook is, wij doen zoveel moeite dat acta octo gedoe van tafel te krijgen.
Waarom laten we ze het niet gewoon doen, er zijn nog oneindig mogelijkheden te bedenken om dit te omzeilen. Ik neem de politiek niet meer serieus, al een hele tijd niet. Vroeger werd ik pissig, nu moet ik schaterlachen.
hoe is dat dan te omzeilen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is prima te omzeilen, de mogelijkheden zijn oneindig. Ik zie het zo'n beetje het zelfde als de wietpas. Ze denken dat het er beter op wordt, maar het wordt er alleen maar groter en onoverzichtelijker van.
Laten we beginnen met een flinke dosis crypto (tor), en p2p. ISP omzeilen door wifi netwerken te bouwen etc. Laat ze maar komen die flikkers.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja? De mogelijkheden zijn niet zo eindeloos als je denkt.
het enige wat ik me kan bedenken ja, maar ik vraag me af of dat netwerk ook werkt voor het vrij eenzijdige downloadsysteem. Zonder aanpassing ga je dan 10 jaar terug in de tijd toen P2P nog lang niet zo ver was als nu.quote:
dat heeft niks van doen met de downloader in Nederlander. Dit gaat erom of de trackers van TPB in de lucht kunnen worden gehouden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voorbeeldje; http://tweakers.net/nieuw(...)p-cloud-hosting.html
mag ik erop? Ik hoef die comercieele eu propaganda van straks toch niet op mijn netvlies.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb 600 mbit glas in huis. Ik start mijn eigen internet wel.
ook niet dus, daarmee omzeil je alleen de blokkade op een website, maar je kan nog steeds prima worden aangepakt.quote:
dan moet je nieuwe kabels gaan graven, succes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb 600 mbit glas in huis. Ik start mijn eigen internet wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |