Dat is wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Bayswater het volgende:
Ik herzie mijn mening over Fatima met 100 %. Geweldig complot dit.
Dat wel ,maar nu bevalt het mij wel. Lekker wijf plots ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk.
Ze is nog steeds een rat.
Ging iemand laatst niet helemaal kotsen enzo bij de samensmelting? Kan ook bij survivor zijn, ik kijk het door elkaarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit hoe je alcohol kan wegkrijgen als je zo 'uitgehongerd' bent. Geeft dat niet een smerige reactie op je maag?
Precies ditquote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Klopt maar wel een vermakelijke ratquote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ze houdt wel tiet.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef MissJ het volgende:
nou Joke eet jij alles maar op, das nodig. Damn wat is zij eng dun zeg.
Fajahquote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ging iemand laatst niet helemaal kotsen enzo bij de samensmelting? Kan ook bij survivor zijn, ik kijk het door elkaar
Die is vies dun.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef MissJ het volgende:
nou Joke eet jij alles maar op, das nodig. Damn wat is zij eng dun zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |