ditquote:Op donderdag 22 november 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Min Hee heeft nog nooit een vis gezien geloof ik
Ditquote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef muzas het volgende:
Doe eens reclame. Zit al 20 minuten te wiebelen.
komop konijntje nog even volhoudenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef muzas het volgende:
Doe eens reclame. Zit al 20 minuten te wiebelen.
Goed uitgespeeld ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:18 schreef Bayswater het volgende:
Min Hee gaat de zoveelste worden met veel jokers die ze dadelijk niet in gaat zetten, prachtig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist leuk, waarschijnlijk zal er volgend seizoen wel iemand zijn die lekker terug gaat katten.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef Smeich het volgende:
Dit gaat leuk worden zo!
Wat is die Dennis verschrikkelijk irritant zeg tijdens die proef! Daar word je toch gek van als je daar staat...
BAM!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef Bastiefcg het volgende:
En als toetje krijg je een mes in je rug!
Bobientje was een echte teef.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
ja samson, marleeeehhne moet me niet
Het vriendinnetje van samson niet kennenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat is na mijn tijd denk ik.
Nouah zunne, zal toch wel meevallehquote:Op donderdag 22 november 2012 21:29 schreef IMShuuul het volgende:
Ja Evi heeft gelijk, Min hee en der clubje snappen het spel nog steeds niet
dit heeft ze echt niet door hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef Bayswater het volgende:
Min Hee zet dadelijk 2 jokers in, zou wel meesterlijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |