abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124036047
Bedankt voor jullie reacties.
Die deur is inderdaad niet mooi :-s maar moeten ergens ophouden en keuzes maken.
Die tip van de kast verschuiven is voor de foto's wel beter ja. Maar normaal is het daar niet leeg, staat vol speelgoed.
pi_124038764
Binnenkant ziet er al super uit! Buiten nog wat plantjes neerzetten en dan komt het helemaal goed!
pi_124038796
Mooi gedaan :)

was het nog veel werk?
pi_124039644
Mooi opgeknapt TS! Het is echt een enorm verschil, ik vind de woonkamer veel warmer en lichter aandoen.

Mij valt op dat in sommige foto's van de slaapkamers de deurposten als een soort lijst om de foto zitten. Dit maakt dat de kamers heel klein ogen. Ook is er 1 foto van de kinderkamer die van bovenaf genomen is waardoor de kamer heel klein oogt.

Als laatste: ik zie een moderne tuinset in de tuin staan. Die zou ik op de foto's van de tuin terug laten komen. Mooie plant of kaars erbij op de tafel en het oogt al meteen heel wat gezelliger.
pi_124039702
Ziet er een stuk beter uit! ZOu voor foto's op een verkoopsite alleen wel echt de moeite nemen om iemand met een goede camera te regelen die wel fatsoenlijke overzichtsfoto's kan maken; dat kan vaak met de simpele toestellen niet. Misschien kun je eens hier in FOT/FHF kijken of er mensen zijn met een (wat beter) lenzenassortiment die je hiermee kunnen helpen? :)
Ja doei.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:34:46 #186
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_124043167
Ziet er al stukken beter uit! Enige tip die ik nog kan geven: de horizon loopt wat raar in sommige foto's. Nu ben ik geen expert, dus doe vooral wat motorbloempje zegt, maar volgens mij is het probleem dat je de foto's vanaf een te grote hoogte hebt genomen (ben je lang toevallig? :D ), iets door de knieën zakken zou volgens mij al helpen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:31:09 #187
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124045032
Ik sluit mij volledig aan bij de eerdere posters.

Prima gedaan, ziet er veel aantrekkelijker uit. Ik krijg in ieder geval een heel prettig gevoel over je huis van die foto's. Warm, gezellig. :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124063016
De foto's zijn shit, maar het huis is wel opgeknapt. Vooral keuken en wc zien er 10x beter uit nu.
pi_124077814
De prijs is het probleem niet. Belgie is duurder.
http://www.immoweb.be/nl/(...)lery=gallery&xpage=1

De wc op de begane grond vervangen door een hangend toilet. Dat is mijn tip.

Heb je veel last van de vliegbasis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')