Volgens mij enkel de trainingen op vrijdag en misschien kwalificatie, maar dat laatste betwijfel ik zelfs. De races hebben ze volgens mij nooit uitgezonden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me niet herinneren.
Wel de internationale Eurosport klaarblijkelijk, misschien niet de Nederlandse.quote:Op zondag 25 november 2012 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij enkel de trainingen op vrijdag en misschien kwalificatie, maar dat laatste betwijfel ik zelfs. De races hebben ze volgens mij nooit uitgezonden.
Een apart Sport1 kanaal voor auto- en motorsport zou ik overigens wel leuk vinden. F1, NASCAR, MotoGP, WTCC, GP2, enzovoort.![]()
Dat lees ik ook op verschillende fora, zou wel erg mooi zijn en ook 15 euro in de maand schelen!quote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef Rodawa het volgende:
Ik las net dat ze op de BBC gezegd hebben er volgend jaar bij elke race bij te zijn. Bedoelen ze hiermee dat ze alles live gaan uitzenden? Ze zijn er nu natuurlijk ook altijd bij, maar slechts de helft van de races is live. Het zou mooi zijn als ze ook weer de rechten hebben om alles live te doen, aangezien de F1 in Nederland waarschijnlijk naar Sport1 gaat.
De live wedstrijden zitten al achter een decoder. Al een paar jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef muffler het volgende:
Een troost is nog dat de eredivisie voetbalwedstrijden m.i.v. 2014 ook achter de decoder (die van Rupert Murdoch) zullen verdwijnen.
Rolhockey nog nooit gezien op de Nederlandse tv, schijnt in Spanje en Portugal overigens populair te zijn.quote:Dit zorgt er voor dat men over het algemeen wel weet wie Europees kampioen rolhockey (...) is, maar niet weet wie bijvoorbeeld Bas Lammers (Europees kampioen karting KZ1), Stef Dusseldorp en Yelmer Buurman (resp. 2e en 3e in het FIA GT1 wereldkampioenschap) zijn. Google maar eens op de namen als je ze niet kent, en er gaat een wereld (die je door de omroepen wordt onthouden) voor je open.
Deze opmerking snap ik trouwens niet? Nog zo'n totaal onnodige sneer naar een andere sport die je zelf niet leuk vindt (en heel veel mensen wel) en die hier niks mee te maken heeft?quote:Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef muffler het volgende:
Een troost is nog dat de eredivisie voetbalwedstrijden m.i.v. 2014 ook achter de decoder (die van Rupert Murdoch) zullen verdwijnen.
Samenvattingen moeten volgens de Nederlandse wet op het open net worden aangeboden, dus dat kan niet, hooguit dat het later wordt uitgezonden. En de live wedstrijden zitten al (zoals eerder gezegd) achter de decoder.quote:Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef muffler het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef heywoodu het volgende:
We mogen bekendmaken dat Veronica volgend jaar de Formule1 uitzendt.
Veronica mag in het nieuwe seizoen drie races live uitzenden + samenvattingen overige wedstrijden
Tja, de meeste F1 fans zullen weinig aan die samenvattingen hebben en gewoon zorgen dat ze het live kunnen kijken lijkt mequote:
bij welke provider zit je dan. Ik neem volgend jaar wel sport1 kan ik ook zondagavond lekket nog buitenlands voetbal kijken.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:55 schreef sasquatsch het volgende:
Dat wordt dus Veronica, BBC en misschien (voor 15 euro per maand extra) RTL+ om alles live te kunnen zien.
Sport1 zit niet in het aanbod van mijn provider
XMS over glasvezelquote:Op woensdag 28 november 2012 12:26 schreef WEST het volgende:
[..]
bij welke provider zit je dan. Ik neem volgend jaar wel sport1 kan ik ook zondagavond lekket nog buitenlands voetbal kijken.
BBC zend niet alles uit, die delen de licentie met een andere omroep toch, ik meen Skyquote:
De BBC-samenvattingen zijn zeer goed te doen, je mist niets aan de race. Maar dan moet je wel tussen de race en de samenvatting elk contact met radio, tv en internet vermijden.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de meeste F1 fans zullen weinig aan die samenvattingen hebben en gewoon zorgen dat ze het live kunnen kijken lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |