abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119595243
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:07 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik me niet herinneren.
Volgens mij enkel de trainingen op vrijdag en misschien kwalificatie, maar dat laatste betwijfel ik zelfs. De races hebben ze volgens mij nooit uitgezonden.

Een apart Sport1 kanaal voor auto- en motorsport zou ik overigens wel leuk vinden. F1, NASCAR, MotoGP, WTCC, GP2, enzovoort. :P
pi_119604356
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Volgens mij enkel de trainingen op vrijdag en misschien kwalificatie, maar dat laatste betwijfel ik zelfs. De races hebben ze volgens mij nooit uitgezonden.

Een apart Sport1 kanaal voor auto- en motorsport zou ik overigens wel leuk vinden. F1, NASCAR, MotoGP, WTCC, GP2, enzovoort. :P
Wel de internationale Eurosport klaarblijkelijk, misschien niet de Nederlandse.

pi_119614647
Allard Kallf die commentaar levert in het Engels ik wist niet dat hij dat deed bij Eurosport. Dit is nog slechter dan in het Nederlands.

Maar ze deden het wel met hun 2en zo had RTL7 het ook moeten doen was het 10x keer beter geweest.
pi_119614836
Ik las net dat ze op de BBC gezegd hebben er volgend jaar bij elke race bij te zijn. Bedoelen ze hiermee dat ze alles live gaan uitzenden? Ze zijn er nu natuurlijk ook altijd bij, maar slechts de helft van de races is live. Het zou mooi zijn als ze ook weer de rechten hebben om alles live te doen, aangezien de F1 in Nederland waarschijnlijk naar Sport1 gaat.
pi_119615716
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef Rodawa het volgende:
Ik las net dat ze op de BBC gezegd hebben er volgend jaar bij elke race bij te zijn. Bedoelen ze hiermee dat ze alles live gaan uitzenden? Ze zijn er nu natuurlijk ook altijd bij, maar slechts de helft van de races is live. Het zou mooi zijn als ze ook weer de rechten hebben om alles live te doen, aangezien de F1 in Nederland waarschijnlijk naar Sport1 gaat.
Dat lees ik ook op verschillende fora, zou wel erg mooi zijn en ook 15 euro in de maand schelen!
pi_119619757
Ook steeds meer voetbal liefhebbers in mijn omgeving haken af, Ik denk de verkeerde tijd om dit nu door te voeren, Hopelijk heeft Sport 1 dit ook in de gaten want anders wordt het niet winstgevend voor hen.
Vorwerk Kobold VR100
http://youtu.be/HEMHDG75aQA?t=10s
pi_119628961
Het zou kunnen dat de BBC een daling ziet in de kijkcijfers algemeen, over alle programma's sinds het begin van dit seizoen. Door F1 eventueel in afgeslankte vorm het hele jaar uit te zenders, krikken ze daar wel weer hun kijkcijfers mee op.

Maar het halveren van aantal live uitzendingen had net zo goed een beslissing kunnen zijn van één of andere nitwitBrit en nu halve bestuur is opgestapt, is het :W naar de NitwitBrit en iemand met meer verstand van zaken draait deze beslissing weer terug? _O_
  Official ESF Kreviewer maandag 26 november 2012 @ 08:39:35 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119629126
Is dat met dat europees voetbal en golf enzo? Dan heb ik het al.

....maar de lol is er wel af als Alof geen commentaar doet. Die man maakt voor mij 80% van het plezier van het kijken.
pi_119659852
Ook ik vind het jammer dat de F1 verslaggeving in Nederland achter de decoder verdwijnt. In vrijwel ieder ander Europees land kan men in 2013 van autosport met commentaar in eigen taal genieten zonder er extra voor te moeten betalen. Het democratisch gehalte van de sportverslaggeving in Nederland moet dan ook nodig ter discussie worden gesteld.

Het heeft natuurlijk ook te maken met de lage waardering die het Nederlandse volk in het algemeen voor autosport heeft. En dat heeft volgens mij weer te maken met de verstikkende invloed die de sport-conglomeraten KNVB, NOC-NSF, KNWU en KNSB al decennia lang op de sportverslaggeving hebben (met name bij de publieke omroep). Dit zorgt er voor dat men over het algemeen wel weet wie Europees kampioen rolhockey (...) is, maar niet weet wie bijvoorbeeld Bas Lammers (Europees kampioen karting KZ1), Stef Dusseldorp en Yelmer Buurman (resp. 2e en 3e in het FIA GT1 wereldkampioenschap) zijn. Google maar eens op de namen als je ze niet kent, en er gaat een wereld (die je door de omroepen wordt onthouden) voor je open.

Door deze ondemocratische ontwikkeling zal de belangstelling voor autosport in ons land nog verder onder druk komen te staan. Denk niet dat dit op termijn geen gevolgen voor ons heeft; in Nederland is het woord 'technische innovatie' een loos begrip dat ten onrechte gekoesterd wordt door opeenvolgende ministers van Economische zaken. In de rest van Europa (met name in Engeland) weten ze wel beter! Daar begrijpen ze dat autosport een competatieve testbank is voor nieuwe technieken (voorbeeld: het 'Flybrid' systeem van het Williams F1 team).
De volwaardige autosport verslaggeving staat er (aangevuld met de mogelijkheid om als deelnemer of als monteur betrokken te zijn bij 'clubracing' evenementen) borg voor de juiste omgeving voor jonge ingenieurs. Zij zijn het die het vervoer van de toekomst zeker zullen stellen.

In Nederland zal helaas het tegenovergestelde gebeuren. Veel meer dan wat leuke voetbal/schaats boeken en DVD's zal het niet opleveren, maar we zullen wel flink moeten betalen voor de met nieuwe technieken uitgeruste vervoermiddelen die we zelf niet zullen produceren.
Een troost is nog dat de eredivisie voetbalwedstrijden m.i.v. 2014 ook achter de decoder (die van Rupert Murdoch) zullen verdwijnen.
  maandag 26 november 2012 @ 23:24:11 #60
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_119660302
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef muffler het volgende:

Een troost is nog dat de eredivisie voetbalwedstrijden m.i.v. 2014 ook achter de decoder (die van Rupert Murdoch) zullen verdwijnen.
De live wedstrijden zitten al achter een decoder. Al een paar jaar.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 november 2012 @ 23:43:10 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_119661188
Ik snap het gehaat op Sport1 niet zo, als je winst verwacht te maken doe je het toch gewoon?

En sowieso is het achterlijk om het een "kutzender" te noemen omdat het "alleen voetbal" uitzendt, alsof voetbal een kutsport is omdat je het zelf niet leuk vindt.
Overigens is het aanbod qua sporten juist erg groot bij Sport1, als sportliefhebber maakt het me toch weinig uit aangezien ik natuurlijk al lang een abonnement heb :)

SBS zou wel het beste zijn als dat nog mogelijk is, mits het zonder reclames tijdens de race is natuurlijk.

quote:
Dit zorgt er voor dat men over het algemeen wel weet wie Europees kampioen rolhockey (...) is, maar niet weet wie bijvoorbeeld Bas Lammers (Europees kampioen karting KZ1), Stef Dusseldorp en Yelmer Buurman (resp. 2e en 3e in het FIA GT1 wereldkampioenschap) zijn. Google maar eens op de namen als je ze niet kent, en er gaat een wereld (die je door de omroepen wordt onthouden) voor je open.
Rolhockey nog nooit gezien op de Nederlandse tv, schijnt in Spanje en Portugal overigens populair te zijn.

En waarom zouden ze op de publieke omroep nog lagere/minder bekende raceklasses uitzenden dan oa GP2 en World Series (die al te zien zijn op andere zenders) ten koste van sporten zoals schaatsen, wielrennen en paardensport, waarvan ik eigenlijk vrij zeker ben dat er een stuk meer mensen graag naar kijken dan naar allerlei kleinere competities in de autosport...

quote:

Deze opmerking snap ik trouwens niet? Nog zo'n totaal onnodige sneer naar een andere sport die je zelf niet leuk vindt (en heel veel mensen wel) en die hier niks mee te maken heeft?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 november 2012 @ 23:51:26 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119661535
Eredivisie zit al sinds jaren achter de decoder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119671049
quote:
Samenvattingen moeten volgens de Nederlandse wet op het open net worden aangeboden, dus dat kan niet, hooguit dat het later wordt uitgezonden. En de live wedstrijden zitten al (zoals eerder gezegd) achter de decoder.

Rupert Murdoch neemt een belang in Eredivisie Live, dat al achter de decoder zit.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 28 november 2012 @ 10:15:21 #64
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_119702493
http://www.totaaltv.nl/ni(...)dt_Formule1_uit.html

Sport1 haalt zeer waarschijnlijk de volledige uitzendrechten voor de Formule1 binnen, maar de racesport verdwijnt daardoor niet volledig achter de decoder. We mogen bekendmaken dat Veronica volgend jaar de Formule1 uitzendt.

De mannenzender heeft pas afgelopen vrijdag van de FIA groen licht gekregen. Hierdoor kon het nieuws nog niet tijdens de gisteravond gehouden SBS-Winterpresentatie bekend worden gemaakt. Veronica mag in het nieuwe seizoen drie races live uitzenden. De overige zestien wedstrijden worden als samenvatting getoond. Welke presentatoren bij de Veronica-uitzendingen aan het stuur zitten, is volgens een woordvoerster nog onbekend. Ook een mogelijke rol van Olav Mol en Allard Kalff is niet duidelijk.

TERUGVERDIENMODEL
De Formule1 werd de afgelopen jaren door RTL 7 uitgezonden. Het contract liep echter af, waarop Sport1 meldde het miljoenenspektakel graag in bezit te krijgen. Echter wel met een goed en onderbouwd terugverdienmodel. Onderdeel hiervan is - als de Formule1 daadwerkelijk naar Sport1 gaat - de sub-licentie voor Veronica. Het nieuwe seizoen begint 17 maart met de Grote prijs van Australiė.
* I intend to live forever, so far so good! *
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 november 2012 @ 10:33:53 #65
284411 crew  heywoodu
pi_119702936
We mogen bekendmaken dat Veronica volgend jaar de Formule1 uitzendt.

Veronica mag in het nieuwe seizoen drie races live uitzenden.

Dat schiet lekker op _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_119703170
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef heywoodu het volgende:
We mogen bekendmaken dat Veronica volgend jaar de Formule1 uitzendt.

Veronica mag in het nieuwe seizoen drie races live uitzenden + samenvattingen overige wedstrijden

pi_119703524
Dat wordt dus Veronica, BBC en misschien (voor 15 euro per maand extra) RTL+ om alles live te kunnen zien.

Sport1 zit niet in het aanbod van mijn provider
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 november 2012 @ 10:59:34 #68
284411 crew  heywoodu
pi_119703638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Tja, de meeste F1 fans zullen weinig aan die samenvattingen hebben en gewoon zorgen dat ze het live kunnen kijken lijkt me :P
  woensdag 28 november 2012 @ 12:26:29 #69
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_119706368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:55 schreef sasquatsch het volgende:
Dat wordt dus Veronica, BBC en misschien (voor 15 euro per maand extra) RTL+ om alles live te kunnen zien.

Sport1 zit niet in het aanbod van mijn provider
bij welke provider zit je dan. Ik neem volgend jaar wel sport1 kan ik ook zondagavond lekket nog buitenlands voetbal kijken.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_119706429
Gewoon BBC en anders streamen jatogggg
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_119706521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef Abed het volgende:
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_119706552
quote:
Keek sowieso al BBC, geen reclame elke pitstop en inhaalactie.
I feel kinda Locrian today
pi_119708182
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:26 schreef WEST het volgende:

[..]

bij welke provider zit je dan. Ik neem volgend jaar wel sport1 kan ik ook zondagavond lekket nog buitenlands voetbal kijken.
XMS over glasvezel
  woensdag 28 november 2012 @ 13:57:51 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119709353
quote:
BBC zend niet alles uit, die delen de licentie met een andere omroep toch, ik meen Sky
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119709836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, de meeste F1 fans zullen weinig aan die samenvattingen hebben en gewoon zorgen dat ze het live kunnen kijken lijkt me :P
De BBC-samenvattingen zijn zeer goed te doen, je mist niets aan de race. Maar dan moet je wel tussen de race en de samenvatting elk contact met radio, tv en internet vermijden.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')