Het enigewat Sport1 uitzend is voetbal, voetbal, voetbal .....en een beetje tennis. Komop zeg, dat interesseert me geen ruk. Waarom zou ik hiervoor betalen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je gaat klagen over ''betalen voor een sportzender'' moet je niet zaniken
Sport 1 zendt ook golf en motogp uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:04 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Het enigewat Sport1 uitzend is voetbal, voetbal, voetbal .....en een beetje tennis. Komop zeg, dat interesseert me geen ruk. Waarom zou ik hiervoor betalen?
Enige wat ik nog zou kunnen overwegen is een soort Motors TV, met alleen motorsport. Dus Nascar, Indycar, DTM, Le mans series, GP2, MotoGP, Formule Renault...Dat zou de moeite waard zijn.
Gelukkig hebben we de Duitse RTL, kijken we lekker gratis en gratis en voor niets Niki Lauda. Prima, dat Sport1 hebben we echt niet nodig.
Onzin.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je gaat klagen over ''betalen voor een sportzender'' moet je niet zaniken
Zelfs de supermarkt is commercieel, dat wil niet zeggen dat je behalve voor de boodschappen ook nog eens moet gaan betalen om binnen te komen en naar buiten te mogen.quote:
Nogmaals, ik lees alleen dat Mol iets zegt, en dat vind ik niet echt een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:12 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoe kan SBS nou in de race zijn als sport de rechten voor drie jaar heeft gekocht....
Eens, maar dan moet je inderdaad wel van voetbal houden. Het is echt ongekend wat je voor dat kleine bedrag allemaal aan (kwaliteits) voetbal krijgt.quote:
Ik denk dat mensen die van voetbal hebben het vast al hebben, of het niet hebben maar door F1 ook niet overgehaald wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je inderdaad wel van voetbal houden. Het is echt ongekend wat je voor dat kleine bedrag allemaal aan (kwaliteits) voetbal krijgt.
Ik betaal niksquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je inderdaad wel van voetbal houden. Het is echt ongekend wat je voor dat kleine bedrag allemaal aan (kwaliteits) voetbal krijgt.
Dat laatste kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Laat Sport 1 maar eerst met een aankondiging komen. Olav Mol kan het wel zeggen maar echt betrouwbaar vindt ik dit niet.
Maar Sport1 heeft in het verleden ook f1 uitgezonden toen hete het nog canal+ daar naast was het ook te zien op RTL5. Ik hoop dat het op deze wijze in gaat.
Eurosport heeft het toch ook ooit gedaan naast RTL5/7?
en Dartenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Sport 1 zendt ook golf en motogp uit.
Dus ik hoop dat de rechten naar SBS gaan en niet naar Sport1. Ik ben niet bereikt om 15 euro te betalen om formule1 te kijken. Dat is ook niet handig in een crisis tijd.twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:00:50Naar aanleiding van vragen over F1: Wij zijn nog aan het onderhandelen over de rechten en hopen over een paar weken duidelijkheid te geven. reageer retweet
Zal mooi zijn. Ik ben wel bereid om 15 euro neer te tellen. Maar dat komt ook omdat ik graag naar andere sporten kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 10:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
Olav Mol heeft voor zijn beurt gesproken.
Dit heeft sport1 gezegt op twitter.Dus ik hoop dat de rechten naar SBS gaan en niet naar Sport1. Ik ben niet bereikt om 15 euro te betalen om formule1 te kijken. Dat is ook niet handig in een crisis tijd.twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:00:50Naar aanleiding van vragen over F1: Wij zijn nog aan het onderhandelen over de rechten en hopen over een paar weken duidelijkheid te geven. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |