Op opklapstoelenquote:
Die moet sporten vanavond.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!
Geen geld om naar Eindhoven te gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!![]()
![]()
Je bent een slak aan tmaken toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb het haakvirus weer even helemaal te pakken
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al (bijna) 3 dagen gehaakt en mn hand doet geen pijn dus ik ga ook ff haken
[..]
Je bent een slak aan tmaken toch?
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!![]()
![]()
Nielulle, gatevullequote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap bleiblei zn post niet. Naja ik snap m wel maar waar komt t vandaan.. Door de seks tt's?
piiiiics!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]Wel een enķrme klus zeg, maar tot nu toe gaat het gioed
welk wordt t? Zo'n Melvin the snail?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben nog niet heel ver, ik ben over de helft van het eerste onderdeel, het buikje
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
welk wordt t? Zo'n Melvin the snail?
dan eet je toch vast?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
nomnomnom brum is over een uur nog niet thuis en honger
Meh ik maak een roomsaus en dan met pasta maar die sauzen worden vies en dikkig als je ze later opwarmt. Vind t ook niet echt gezelligquote:
ik ken t wel hoor,quote:Op donderdag 22 november 2012 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel want wijf en honger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Was het hypnotherapie waar je heen ging?quote:
Waar kan ik me aanmelden???quote:Op donderdag 22 november 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was het hypnotherapie waar je heen ging?
Dat je dan zo nooit meer honger hebt?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En autisten-moeders in de zwembadkleedkamer pesten.
Had de jongens eens op een andere plek in de kleedkamer gezet. Algehele verwarring jonge!![]()
![]()
Nee nog niet, maar heb net wel Sultana's op. Ik heb de intentie om zo te sporten, en daarna te eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt al gegeten?
Hoe ging het vandaag?
Gewoon zoeen pil dat je nooit meer hoeft te etenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was het hypnotherapie waar je heen ging?
Dat je dan zo nooit meer honger hebt?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar heb net wel Sultana's op. Ik heb de intentie om zo te sporten, en daarna te eten.
Vandaag ging prima. Leuke groep, prettige therapeuten, dus ik ben heel benieuwd!
Die wijven zijn zo spastischquote:
Nee, moest voor m'n werk een paar jongens naar de zwemles brengenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap het niet, schaar werkt in een zwembad?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die wijven zijn zo spastisch.
3 paar ouders die vrolijk naar het bankje kwamen voordat ze zagen dat die plek bezet was.
En normaal ben ik te laat met die koters (omdat ze zo onmenselijk traag zijn) en dan zitten ze allemaal met hun dikke reet op die bankjes zodat er geen ruimte is voor de jongens
Wereldbeeld restoredquote:Op donderdag 22 november 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, moest voor m'n werk een paar jongens naar de zwemles brengen
Ja, ik wil er hier niet teveel over uitweiden, maar ik heb er een goed gevoel bij. Overigens zit ik vandaag wel door de motivatie in een goede flow. Dat is an sich prima, maar ik weet dat dit tijdelijk is en ik die therapie heb om uit mijn slechte gedrag te komen. Dus nu voel ik me raar omdat ik normaal eet, gek hequote:
Als je zo lang al slecht/raar eet dan is het toch niet vreemd?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik wil er hier niet teveel over uitweiden, maar ik heb er een goed gevoel bij. Overigens zit ik vandaag wel door de motivatie in een goede flow. Dat is an sich prima, maar ik weet dat dit tijdelijk is en ik die therapie heb om uit mijn slechte gedrag te komen. Dus nu voel ik me raar omdat ik normaal eet, gek he.
neuh, zelfkennis is een groot goed!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik wil er hier niet teveel over uitweiden, maar ik heb er een goed gevoel bij. Overigens zit ik vandaag wel door de motivatie in een goede flow. Dat is an sich prima, maar ik weet dat dit tijdelijk is en ik die therapie heb om uit mijn slechte gedrag te komen. Dus nu voel ik me raar omdat ik normaal eet, gek he.
Tuurlijk voelt het raar. Dat betekent juist dat je door hebt wat er allemaal fout gaat.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Je zal nog de fout ingaanquote:Op donderdag 22 november 2012 18:53 schreef Mss het volgende:
Ja precies, en ik weet ook wel dat ik nu tijdelijk heel goed oplet omdat ik er tegenop zie om mijn eetgedrag met anderen te bespreken dus vandaar dat ik nu ook braaf normaal eet.
Maar het zal er ooit toch van komen want zo ineens kan dit geen definitieve omslag zijn.
Jep, die worden in de groep besproken. En ze gaan ook heel diep in op de redenen waarom je eet. Wat nou de aanleiding is van een slechte keuze, en dat is wel goed ter bewustwording.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zal nog de fout ingaan![]()
Maar de confrontatie zal je goed doen en aan het denken zetten.
En goed beginnen is altijd goed hoor, alle positieve dingen meenemen![]()
Je moet een eetdagboek bijhouden zeker?
Hehehe ja. We worden daar ook wekelijks gewogen en dit moet je op het bord schrijven met daarnaast hoeveel je bent aangekomen of afgevallen. Hoezo groepsdruk.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik vul mijn weight loss app ook nooit in als ik ben aangekomen, en dat zie alleen ikDus heel begrijpelijk!
niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Groepsdruk is zo verdomd effectief bij aidstoornissen
Jawel, dat heb je wel!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zit ik op de stepswebshop. Ik heb heul geen broeken ende truien ed nodig
Ja? Wat uberhip jonge!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:59 schreef Mss het volgende:
Gelukkig kan het aidsdagboek wel digitaal.
Welquote:
Het is gewoon opvallend als Schaar níet sarcastisch isquote:Op donderdag 22 november 2012 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel![]()
Ik was niet sarcastisch
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend als Schaar níet sarcastisch is.
PICSquote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een zeer pootMaar het was het waard
IK BEN ALTIJD BLOEDSERIEUS EN MEEN ALLES WAT IK ZEG!quote:
AUTISTEN KUNNEN NIET MET SARCASME OMGAAN!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK BEN ALTIJD BLOEDSERIEUS EN MEEN ALLES WAT IK ZEG!![]()
![]()
Ik moet ff een goede pic maken bij daglicht. Hij is zooooo gaafquote:
Al die tijd zeg ik letterlijk wat ik denk, maar denken jullie dat ik sarcastisch benquote:Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef Mss het volgende:
[..]
AUTISTEN KUNNEN NIET MET SARCASME OMGAAN!
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al die tijd zeg ik letterlijk wat ik denk, maar denken jullie dat ik sarcastisch ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ook in paniek; maar cif legde net uit dat wij ook deel spaar hebben en dat ik me nu (misschien over 10 jaar welquote:Op donderdag 22 november 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola!
Ik las iets over hypotheken. Wij gaan ook ons stuk aflossingvrij verkleinen om gezeik in de toekomst (na 1-1-2013) te voorkomen
Vanochtend offerte getekend afgeleverd bij de hypotheekvent.
We hebben nu geen slechte hypotheek, maar meer aflossen als het kan vinden we toch gewoon fijner. Dan is het huis meer van ons aan het einde van de looptijd en blijft er maar een klein bedragje over aan het einde, wat prima op te hoesten is. En het kan, dus da's mooi.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was ook in paniek; maar cif legde net uit dat wij ook deel spaar hebben en dat ik me nu (misschien over 10 jaar wel) niet druk moest maken.
Dus.... zit ik nog steeds op die steps webshop. Fuuu voor diegene die hier neerzette dat er korting was
loop nog even terug naar omaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Diconnected het volgende:
En natuurlijk rijd de tram voor me neus weg en kan ik 20 min wachten op de volgende
Nee was in Schiedam alquote:Op donderdag 22 november 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
loop nog even terug naar omaof was je al in 010 regio?
oh daar is al iemandquote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee was in Schiedam alheb maar andere gepakt en ga ik daarna wel lekker lopen, even m'n cookie die ik net op had in de trein verbranden
Ja wij hoeven hier ook niet persé weg en zitten eik wel goed qua hypotheek. We zijn dit jaar nog naar spaar overgestapt en toen ook al wat meer gaan aflossen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We hebben nu geen slechte hypotheek, maar meer aflossen als het kan vinden we toch gewoon fijner. Dan is het huis meer van ons aan het einde van de looptijd en blijft er maar een klein bedragje over aan het einde, wat prima op te hoesten is. En het kan, dus da's mooi.
Bij ING is alles al afgekapt, ze nemen geen nieuwe aanvragen in behandeling. Mocht je het nog willen laten berekenen en eventueel omgooien dan moet je het wel snel doen.
Wij willen hier voorlooooopig blijven wonen dus voor ons is het ook op zich niet zo'n punt. Mensen die volgend jaar willen verhuizen moeten het nu wel echt even omgooien anders ben je dan vet zuur.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh daar is al iemand
Ik verveel me
zolang je maar niet volledig aflossingsvrij hebt of zoals een vriend van mijn man volledig aflossingsvrij, tophypotheek en alleen maar beleggingshypotheekquote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja wij hoeven hier ook niet persé weg en zitten eik wel goed qua hypotheek. We zijn dit jaar nog naar spaar overgestapt en toen ook al wat meer gaan aflossen.
En verder is er 'misschien' een mogelijkheid dat we het huis van cifs ouders gaan overnemen; maar dit is voor de toekomst en heul nog niet zeker dusjah... Voorlopig zitten we hier eik wel goed
ja man, ben van 8 tot 6 non stop bezig geweest met moeilijk en zwaar en ingewikkeld en en en...quote:
Eerst las ik diepzinnigquote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Dafuck, is er niemand online ofzo?
Ik mis jullie, ik wil lullen over onzinnige dingen jonguh!
Nou ik wil vlg jaar eik al uitbouw/keuken iets... Maar we moeten idd eerst weten wat schoonouders gaan doen. Als zij zeggen: over 5 jaar willen we hier weg; dan is het onzin om uit te gaan bouwen... maar schoonmoeder wil eik niet weg... schoonpa wil vlg week al wegquote:Op donderdag 22 november 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zolang je maar niet volledig aflossingsvrij hebt of zoals een vriend van mijn man volledig aflossingsvrij, tophypotheek en alleen maar beleggingshypotheek
Want dan ben je echt de Sjaak.
Wow, da's wel heel wat anders zeg! Dat betekent dus voorlopig geen uitbouw en andere keuken enzo? Of is het heeeel ver weg nog?
Ahhhhh, mon amour!quote:
da's toch lief? Of denkt ze niet aan je knie?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Diconnected het volgende:
Echt mijn omahad boodschappen gedaan en gekookt enzo, zaten op de bank net. Vraagt ze vervolgens of ik niet moe ben van dit alles
en of ik het wel aankon vanmiddag om 100m verder te lopen naar de AH dan de Emte
diepzinnigheid is overratedquote:
Ah ok, ik snap 'm. Even over praten is dan wel handig ja. Vinden ze/vind hij hun huis te groot worden ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou ik wil vlg jaar eik al uitbouw/keuken iets... Maar we moeten idd eerst weten wat schoonouders gaan doen. Als zij zeggen: over 5 jaar willen we hier weg; dan is het onzin om uit te gaan bouwen... maar schoonmoeder wil eik niet weg... schoonpa wil vlg week al wegM.a.w. we moeten er binnenkort maar eens duidelijk over gaan praten met hun
IK VOEL MIJ AAN DE KANT GESCHOVEN !quote:
Sorryquote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was ook in paniek; maar cif legde net uit dat wij ook deel spaar hebben en dat ik me nu (misschien over 10 jaar wel) niet druk moest maken.
Dus.... zit ik nog steeds op die steps webshop. Fuuu voor diegene die hier neerzette dat er korting was
Yep!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd! Waarom ben ik niet eerder aan Game of Thrones begonnen? Velen heten mannen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb daar niet gefaald![]()
En toen zag ik dat ze ineens Urban Decay verkopen bij Sephora Breda en toen sprong het Smoked palette in mijn tas
mon autre amourquote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK VOEL MIJ AAN DE KANT GESCHOVEN !
Binnenkort Iron Man 3 en aan het eind van 2013 komt Thor 2quote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep!![]()
En in Sjeems Bont ook en in The Avengers ook (oh wacht, die tip had ik volgens mij van jou)
Ik heb nog voor 108 euro in mijn winkelmandje zitten (kom van 250)quote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb daar niet gefaald![]()
En toen zag ik dat ze ineens Urban Decay verkopen bij Sephora Breda en toen sprong het Smoked palette in mijn tas
JA DAT DUS!!!quote:
Ik moet Thor 1 nog kijken, maar die gast is goed (lees: lekker!) jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Binnenkort Iron Man 3 en aan het eind van 2013 komt Thor 2
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
Oeehhh smoked is wel niceMaar die hoef ikzelf niet
Ja hoiquote:Op donderdag 22 november 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zolang je maar niet volledig aflossingsvrij hebt of zoals een vriend van mijn man volledig aflossingsvrij, tophypotheek en alleen maar beleggingshypotheek
Want dan ben je echt de Sjaak.
Wow, da's wel heel wat anders zeg! Dat betekent dus voorlopig geen uitbouw en andere keuken enzo? Of is het heeeel ver weg nog?
Ik vind dezon James Bond niet zo heet eigenlijk. Maar The Avengers is wel een goeien ja want Lokiquote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep!![]()
En in Sjeems Bont ook en in The Avengers ook (oh wacht, die tip had ik volgens mij van jou)
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Priem, is that you???
Nee gaat niet om knie, meer of het niet teveel moeite is enzo, oma vind alles een probleemquote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's toch lief? Of denkt ze niet aan je knie?
Oh moet je dan ook nog taxeren, da's wel ruk...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hoi
Wij hadden dus volledig aflossingsvrij..
En gaan nu dus naar gedeeltelijk aflossen via spaarhypotheek. Gister de handel getekend, morgen taxatie voor NHG en hopelijk passeert het snel
hij heeft een raar hoofd, een duckface en als hij rent flappert hij met zijn armen. Maar toch vind ik 'm wel geinigquote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind dezon James Bond niet zo heet eigenlijk. Maar The Avengers is wel een goeien ja want Loki.
Hij is LE en ze hadden er maar 1. Hij was 39.40 geloof ik. Daar zit dan het zwarte oogpotlood 'Perversion' bij wat heel goed moet zijn, en een primer potion. Ik vond het een mooie prijs.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JA DAT DUS!!!
Was het een aanbieding???![]()
![]()
ja heb je ook wel gelijk inquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Met make-up heb ik het minder
Vooral nu ik vice heb en ik de kleuren van smoked niet verschillend genoeg vind
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Mais oui! Voici la gare du nord a Paris! Un livre! Le coq!
Nee link dit dat allesquote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja heb je ook wel gelijk in
Ik heb al een tijdje vet weinig gekocht op make-up vlak
Ik heb ook de meeste kleuren wel inmiddels
Hebben jullie die wenkbrauwen met nieuw wenkbrauwspul van mevrouwtje lipglans al gezien trouwens? Echt om te huilen zo lelijk. Zo'n dikke schoensmeer vlek wenkbrauw
oh je depri omaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee gaat niet om knie, meer of het niet teveel moeite is enzo, oma vind alles een probleem
Ik voel me echt sportief ehrmahgerd, paar km lopen in deze kouuu
bien sure!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Mais oui! Voici la gare du nord a Paris! Un livre! Le coq!
Oh op Thor zou ik het ook goed kunnen jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft een raar hoofd, een duckface en als hij rent flappert hij met zijn armen. Maar toch vind ik 'm wel geinig
Sfeertje is gewoon zo heerlijk vind ik
Loki vond ik niks, meneer Thor daarentegen
Beetje net zo'n grappig leuk hoofd als Heath Ledger
nah ik hoef 'm ook niet eigenlijk, scheelt weer geldquote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is LE en ze hadden er maar 1. Hij was 39.40 geloof ik. Daar zit dan het zwarte oogpotlood 'Perversion' bij wat heel goed moet zijn, en een primer potion. Ik vond het een mooie prijs.
Ze verwachtte er van de week nog een paar maar niet veel meer. Ze verkopen sinds vandaag het Urban Decay assortiment en ze hadden van alles maar 1 ding, de rest moest nog komen
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kip was het nou jouw man die danst zoals in de andrelon reclame?
quote:
Ben ik ook wel blij mee jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh moet je dan ook nog taxeren, da's wel ruk...
Hoop dat je er snel vanaf bent want het is druk overal.
Is jullie huis (weet niet hoe lang jullie er al wonen) erg in waarde gedaald denk je?
Fijn dat jullie er wel nog even naar gekeken hebben en betere hypotheek gefixt hebben
hehehehe, hij danst écht zoquote:Op donderdag 22 november 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik moet daar telkens zo om lachen he
Heb em gewoon betaald hčquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Incantrix het volgende:
Loki
Miss, je bent ermee weggekomen?
En die cash hebben jullie dus ook? da's wel mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 20:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben ik ook wel blij mee ja
Voor NHG mag de waarde van de hypotheek niet hoger zijn dan de waarde van het huis. En dat is ie nu dus wel.. Dus taxatie, verschil in cash aflossen en hypotheek nemen voor waarde appartement
Het is inderdaad druk, informatiegesprek was dinsdag, woensdag snel alle documenten opgestuurd, woensdag heeft de financieel adviseur alles geregeld mbt offerte, 's avonds getekend.. Morgen dus taxatie.
Happy feetquote:Op donderdag 22 november 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, hij danst écht zo
Mijn vriendinnen noemen hem Happy Feet.
Mooiste is dat het hem echt geen reet boeit
ik vind het ook leukquote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind dezen outfit zo leuuuheuuuuk
[ afbeelding ]
IK KLIK HET NU WEG.... NU......... OK NU DAN.
WAT IS DEZONquote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk
PRIEM PRIEM PRIEM, we hebben iets wat we beide leuk vinden![]()
![]()
Oh, hij sprong er bij de kassa nog even uitquote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb em gewoon betaald hč
BPPDquote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef megamandy het volgende:
Wat is dezen, ik lig op bed te laptoppen en tv te kijken en ik heb opeens het idee alsof het bed naar achter wil kantelen
Even voor de duidelijkheid zo is het niet, maar zo voelt het in mijn rug/hoofd
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, hij sprong er bij de kassa nog even uit
Ja die hebben we gelukkigquote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En die cash hebben jullie dus ook? da's wel mooi
Scheelt weer een hoop gezeik![]()
Hoop voor je dat het snel rond is
Zou ik het proberen?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BPPD![]()
Heb je het ook als je je lijf ineens naar achteren gooit, dat je dan gaat draaien?
Zo van: Fuck de rest, ik doe lekker idioot want ik ben een dansmongoolquote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Happy feet
Ja dat is het leukste
Ja hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, hij sprong er bij de kassa nog even uit
Je moet het een keer filmen, voor later, want dat is leuk en kunnen wij het ook zienquote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van: Fuck de rest, ik doe lekker idioot want ik ben een dansmongool
en kijk dan hierquote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik het proberen?
HIGH ON NOTHING![]()
grond kan ook maar is harderquote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef megamandy het volgende:
Moet ik eerst eens mijn bed gaan leegmaken
hehehehe, weet niet of hij dat zo tof vindtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet het een keer filmen, voor later, want dat is leuk en kunnen wij het ook zien
Helaasquote:Op donderdag 22 november 2012 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en kijk dan hier
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenbrief/PBN3b.htm
onder BPPD
Ohhhh... dan hoef ik het nietquote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk
PRIEM PRIEM PRIEM, we hebben iets wat we beide leuk vinden![]()
![]()
dan staat hier wat je moet doen/ wat je hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
HelaasMaar ik bewoog ook helemaal niet, zat gewoon stil op bed
ZOMG DE BRUTALITEIT, GIJ VLERK!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhhh... dan hoef ik het niet
Thehehehehhe![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, weet niet of hij dat zo tof vindt
Maar wie weet, komende oud en nieuw ofzo, dan wordt er veel gezopen en gedanst over het algemeen
Ik gnorktequote:Op donderdag 22 november 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ZOMG DE BRUTALITEIT, GIJ VLERK!
new kids!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik gnorkte![]()
En woei new kids !! ZO NE GROTE VUURBAL JONGEUH BAM !!
Jammer dat ik maar een half uur kan kijken want tis voetbalKut.
Of 2e scherm op laptop/tablet etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
new kids!
GRATIS GELD!!!!! JONGUH!!!! BAM!!!!
Hehehhee, en fuck voetbal... kun je geen 2e tv ernaast knallen voor jouw films/series/porno?
Daar staat alleen dat ik psychiatrisch onderzoek moet ondergaan maar niet waarvoorquote:Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan staat hier wat je moet doen/ wat je hebt
http://www.artsennet.nl/R(...)-bij-volwassenen.htm
Rond kerst komt er OVERAL korting; dus ik verwacht het wel jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem, komen er rond de kerst laptop kortingsdingen denk je?
Ik wil een laptop kopen maar vind het zo zonde als ze dan afgeprijsd zijn...
Wat is er zo speciaal aan Captain America trouwens? Ik vind het echt zo'n kakhomo met zijn schildjequote:Op donderdag 22 november 2012 20:32 schreef megamandy het volgende:
Captain America bij Twee voor Twaalf en er staat bij dat de scene uit The Avengers komt
VOOR ALLES NATUURLIJK, EINZ!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar staat alleen dat ik psychiatrisch onderzoek moet ondergaan maar niet waarvoor
dan ga ik tķch nog even wachten, ook al zit ik steeds IK WIL 'M NU NU NU NU!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Rond kerst komt er OVERAL korting; dus ik verwacht het wel ja
Ben volgens mij in slaap gevallen bij die filmquote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Captain America trouwens? Ik vind het echt zo'n kakhomo met zijn schildje
Welke wil jequote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan ga ik tķch nog even wachten, ook al zit ik steeds IK WIL 'M NU NU NU NU!!!!
whutquote:Captain America, het alter ego van Steven Rogers (in sommige gevallen Steven Grant Rogers), is een fictieve superheld uit de strips van Marvel Comics.
Dezenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke wil je
VERREKTEN MONGOL !! Thehehehe.....
quote:
Tofheid ! Bij 4launch is ie goeikoper hequote:Op donderdag 22 november 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dezen![]()
http://www.laptopshop.nl/(...)yp47MCFQzKtAodkAsALg
Dus combi mini laptop met een touchscreen
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat is er speciaal aan dan? Ik vind het een kuthommo
quote:In 1940 probeerde Steve, geschokt van het nieuws over de opkomst van de nazi’s in Europa, dienst te nemen in het Amerikaanse leger. Vanwege zijn zwakheid en het feit dat hij veel ziek was werd hij geweigerd. Een legerofficier, Generaal Chester Phillips, bood Steve toen de kans om alsnog zijn land te dienen door deel te nemen aan een geheim militair project genaamd “Operation Rebirth”. Steve ging akkoord en werd naar een geheim laboratorium in Washington gebracht waar hij werd voorgesteld aan Dr. Abraham Erskine (codenaam: Prof. Reinstein), de uitvinder van het zogenaamde “Super Soldaten serum”. Een nieuw militair wapen dat mensen kon veranderen in perfecte soldaten.
Na weken van testen kreeg Steve het serum toegediend en werd blootgesteld aan “Vita-straling”, een speciaal soort straling die het effect van het serum op het lichaam versterkte. Steve kwam weer uit de Vita-stralings kamer tevoorschijn met een lichaam dat zo perfect kon zijn als voor een mens mogelijk is. Echter: een nazi-spion had het hele project gezien en vermoordde Dr. Erskine kort nadat Steve zijn verandering had kunnen ondergaan. Omdat Dr. Erskine de experimentele formule nog niet op papier had gezet bleef Steve de enige Super Soldaat.
Mijn man wil dat ik 'm bij Mycom koop omdat goeie service en 3 jaar garantie.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tofheid ! Bij 4launch is ie goeikoper he
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-129853
Maar ik zou nog even wachten idd
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn man wil dat ik 'm bij Mycom koop omdat goeie service en 3 jaar garantie.
Maar beter nog even wachten dan![]()
IK WIL M NU NU NU NU!!!!
Ik zie me al helemaal zitten op de bank
*wiep* *wieeeeeeeep* *wiep* (<--- bediening touchscreen)
Mijn ma gebruikt alleen nog de ipad, want haar eigen laptop is kapot. En soms als ze naast mij zit en ze wil iets op mijn laptop laten zien gaat ze ook altijd met haar vinger over het schermquote:Op donderdag 22 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn man wil dat ik 'm bij Mycom koop omdat goeie service en 3 jaar garantie.
Maar beter nog even wachten dan![]()
IK WIL M NU NU NU NU!!!!
Ik zie me al helemaal zitten op de bank
*wiep* *wieeeeeeeep* *wiep* (<--- bediening touchscreen)
Mgehehehehequote:Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn ma gebruikt alleen nog de ipad, want haar eigen laptop is kapot. En soms als ze naast mij zit en ze wil iets op mijn laptop laten zien gaat ze ook altijd met haar vinger over het scherm![]()
Helaas heeft het tot nu toe nog niet gewerkt
quote:
ik ook niet, als ik eenmaal een keuze heb gemaakt met dat soort dingen wil ik ook gewoon NUUUUU KOPENNNNNN!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Owjah mycom is ook prima
Geduld
Ik ken het niet
![]()
Doet mijn kind ook bij elk willekeurige beeldscherm dat hij kan bereiken met z'n pootjes. Touchscreengeneratiequote:Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn ma gebruikt alleen nog de ipad, want haar eigen laptop is kapot. En soms als ze naast mij zit en ze wil iets op mijn laptop laten zien gaat ze ook altijd met haar vinger over het scherm![]()
is tof joh, dat het daar wel werktquote:Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
bwhehehehequote:Op donderdag 22 november 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij werd ook pas weer populair als stripheld toen ze hem weer eens boven water hebben gehaald om The Avengers te leiden
Ja pcies... METEEN KOPEUH NU DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 22 november 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook niet, als ik eenmaal een keuze heb gemaakt met dat soort dingen wil ik ook gewoon NUUUUU KOPENNNNNN!![]()
Ik heb 'm uitgeprobeerd dit weekend en hij is echt tof
ja ik ook bij de pinautomaatquote:Op donderdag 22 november 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doet mijn kind ook bij elk willekeurige beeldscherm dat hij kan bereiken met z'n pootjes. Touchscreengeneratieik deed het laatst zelf ook bij de pinautomaat
GIJ SNAPT MIJ JONGUH!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies... METEEN KOPEUH NU DIT DAT ALLES![]()
VERREKTEN KUTquote:
Zo'n verschil ook als je touchscreen van de ipad/gsm gewend bent en dan een tomtom probeert in te stellenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook bij de pinautomaat
En de crappy oude navigatie van een collega
Maar op pinautomaten moet ook gewoon touchscreen komen man.... alles is touchscreen tegenwoordig.
Zou wel beter zijn idd.. Op de Kneuterdijk heeft de ABN dat wel trouwens, daar deed ik per ongeluk ook touchscreenen (quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook bij de pinautomaat
En de crappy oude navigatie van een collega
Maar op pinautomaten moet ook gewoon touchscreen komen man.... alles is touchscreen tegenwoordig.
en dan moet je weer terug omdat je mini vinger blijkbaar tķch nog te groot was en het verkeerde aan tikte.... en ik tik daarop al altijd met mijn pinkquote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo'n verschil ook als je touchscreen van de ipad/gsm gewend bent en dan een tomtom probeert in te stellenKeihard duwen en niet secuur en alles
ik woon in een aftands dorp, daar hebbe we da niequote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn idd.. Op de Kneuterdijk heeft de ABN dat wel trouwens, daar deed ik per ongeluk ook touchscreenen () en toen werkte dat gewoon, ik was all like WTF??
Kom je toch ff op de kneuterdijk pinnen jonge!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik woon in een aftands dorp, daar hebbe we da nie
zou kunnen ja, maarrrrrrrrr, toch maar nietquote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kom je toch ff op de kneuterdijk pinnen jonge!
Ik zou ervoor omrijdenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik woon in een aftands dorp, daar hebbe we da nie
ik pop gewoon even een neg0r neer en neem zijn geld, je weet toch, je weet toch!quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik pop gewoon even een neg0r neer en neem zijn geld, je weet toch, je weet toch!
+1quote:
Dan zou ik ze eerst dwingen om te pinnen, heb je dat ook meteen gezien + meer casssshquote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik pop gewoon even een neg0r neer en neem zijn geld, je weet toch, je weet toch!
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vanavond toen ik nog even een boodschap wilde doen en dus de auto wilde inparkeren voor de appie wilde ik wel zo'n dombo door zijn kop schietenquote:
En dan shake je dat fine ass even en dan wil 'ie ook nog met je trouwenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's jammer, maaruh, ik zie 'm dan wel verschijnen, die fotoquote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
Oh, en sorry, morgenavond paspics, mijn liefste komt er nu toch wel enigzins achter dat uitstellen tot het laatste moment wat nadelen heeft![]()
Zoiets zeg ik ook somsquote:Op donderdag 22 november 2012 20:57 schreef Diconnected het volgende:
Thuis op de bank met de voetjes omhoog en laptop op schoot
Was wel lekker dat stuk lopen moet ik zeggen. Ga ik vaker doen.
die gasten hebben heul geen geld op de bank man, alleen zwart (<-- hehehehe) geld naast hun zweterige zak ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou ik ze eerst dwingen om te pinnen, heb je dat ook meteen gezien + meer cassssh
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Avondeten overslaan want geen trek maar nu wel white chocolate cheescake nommen
Ja manquote:Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's jammer, maaruh, ik zie 'm dan wel verschijnen, die foto
neg0rs willen altijd wat met dikke witte meisjesquote:Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan shake je dat fine ass even en dan wil 'ie ook nog met je trouwen
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neg0rs willen altijd wat met dikke witte meisjes
Ik helaas nooit wat met hun
Mwehehequote:
ook niet als je in de achterbuurten van A'dam/R'dam/Den Haag loopt?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehenaja ik moet ff beetje conditie goed opbouwen voordat ik onder het mes ga want dan gaat revalideren beter
dus ik heb wel een goed doel
en merk nu al dat m'n conditie beter is dan normaal want rook niet meer, en dat scheelt echt al als ik trappen moet oplopen enzulks
NOMNOMNOM!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neemaar wel met extra geraspte witte sjokolaa erover
Nope. Tenminste, niet in A'dam. De rest kom ik nooit.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook niet als je in de achterbuurten van A'dam/R'dam/Den Haag loopt?
Niet dat jij dik bent, maar wel iets gevulder, én blond natuurlijk
probeer het maar nietquote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Tenminste, niet in A'dam. De rest kom ik nooit.
koekbodem?quote:
Gaaf.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
probeer het maar niet![]()
ik ben al 3 x ten huwelijk gevraagd, meerdere keren mee naar huis gevraagd, gevraagd om moslim te worden, uitgescholden voor hoer, achtervolgd, you name it
vooral leuk als je naast je man op straat loopt of tijdens werk met een patiënt ofzoquote:
Digestivekoekjes met roomboter jonguhquote:Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
koekbodem?
(oftewel, ik vraag subtiel om een recept)
Zelfs de engerds willen me niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vooral leuk als je naast je man op straat loopt of tijdens werk met een patiënt ofzo
Hierrr! http://metliefdegedragen.nl/recept/white-chocolate-cheesecake/quote:Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
koekbodem?
(oftewel, ik vraag subtiel om een recept)
ohhhh, ja dat lukt me nog welquote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Digestivekoekjes met roomboter jonguh
Recept op mn blogff graven
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]voor het niet meer roken en meer laufen
Noooooooquote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs de engerds willen me niet.![]()
Volgens mij vinden ze me gewoon een bietje eng.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nooooooo
Of je bent onbereikbaar voor hen
Neeee niet zoeen! Die vind ik niet lekker bij cheesecakequote:Op donderdag 22 november 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, ja dat lukt me nog wel![]()
Ik dacht zo'n koekbodem zoals bij deze
[ afbeelding ]
ik eet tegenwoordig elke koffie en theepauze een appel/mandarijn ofzo, gaat echt lekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 21:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
En nu zit ik een appel te nommen, ik voel me zo gezond![]()
LANGHARIG METALTUIG!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij vinden ze me gewoon een bietje eng.
ik welquote:Op donderdag 22 november 2012 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neeee niet zoeen! Die vind ik niet lekker bij cheesecake
quote:375 gr roomkaas
Ik zag die lekkere gast vanavond weer in de AH hierquote:
je rekening beschermt jequote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
LollerIk wou tķch falen maar dat gaat heul niet. Heb geen geld op mijn rekening wegens aanschaf laptop voor cif (z'n verjaardagscadeau)
Ow well... wellicht ook beter zo
Ja ik eet de laatste tijd minder fruit enzulks, terwijl ik het super lekker vind dusjaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik eet tegenwoordig elke koffie en theepauze een appel/mandarijn ofzo, gaat echt lekker
Vergeet ik tenminste mijn fruit niet, groente eet ik wel genoeg.
Heerlijk toch?
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag die lekkere gast vanavond weer in de AH hier![]()
![]()
![]()
Zegt 'ie bij de kassa "jij komt ook vaak hier"
een appel, bruin brood en een bak koffie. Schijt all the thingsquote:Op donderdag 22 november 2012 21:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik eet de laatste tijd minder fruit enzulks, terwijl ik het super lekker vind dusjamorgen een appel in m'n tas gooien dus
ik had net als hij een flapperende zwarte jas aan, hij moest in dezelfde paden als ik zijn en het is een mini AH, misschien dat dat ook nog mee speeldequote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een appel, bruin brood en een bak koffie. Schijt all the things
Oehhhh een flirtjequote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Truequote:
Wel een leuk uitzicht.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had net als hij een flapperende zwarte jas aan, hij moest in dezelfde paden als ik zijn en het is een mini AH, misschien dat dat ook nog mee speelde![]()
Maar wel humor
ook schijt?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]ik eet/drink het allemaal dagelijks
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
flirtenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh een flirtje
[..]
TrueKan ik dat outfit alleen niet falen
Ow well
375 gram is niks joh, waar denk je dat een cheesecake van gemaakt is?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij ook die vlaaivulling erop? Dat lijkt me wel lekker
Tuurlijk welquote:Op donderdag 22 november 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
flirten![]()
Kijken mag, beetje aanraken mag vast ook, beetje friemelen mag ook, beetje zoenen..... nee?
Flirtenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
flirten![]()
Kijken mag, beetje aanraken mag vast ook, beetje friemelen mag ook, beetje zoenen..... nee?
Omnom dat is ook lekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben vandaag uitgelachen omdat ik avocado op brood deed... dat was geen broodbeleg volgens mijn collega
Maar ik vind dat heul lekker met peper en zout
ja da's waarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
375 gram is niks joh, waar denk je dat een cheesecake van gemaakt is?
Ik heb ook ergens een recept waar 1100 gram in gaat
En ja er zit vlaaivuling op, vind ik de lekkerste
lijkt me af en toe heerlijk, beetje buiten de deur flirten en neuken als je dat wilt. Geen relatie, puur krikkenquote:
Dat kan nooit goed blijven gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt me af en toe heerlijk, beetje buiten de deur flirten en neuken als je dat wilt. Geen relatie, puur krikken
Maar vrees dat er wel iemand is die daar anders over denkt
ach, voor een keertjequote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed blijven gaanEn lijkt me ook wel vermoeiend... telkens weer iemand moeten 'veroveren'
1 keer is wellicht leuk; maar vlg mij gaat het vervelen
NEW KIDS IN JE BUURT JONGEUH BAM !!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Nieuwe vriendje van buurmeid komt aan in zijn vette auto met lekker dreunmuziekje aan, mijn schemerlamp staat gewoon te trillen hier
het is een leuk stoer rockwijffie dus ik gun haar wel een leuk grappig stoer ventje als vriendjequote:Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEW KIDS IN JE BUURT JONGEUH BAM !!
Da's al genoeg reden om 'm leuk te vinden.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is een leuk stoer rockwijffie dus ik gun haar wel een leuk grappig stoer ventje als vriendje
Hij is ook echt 18 ofzo, echt nog een jongetje, en dan heel stoer in die auto aan komen, zo cute![]()
![]()
(en mijn bejaarde buren vonden het natuurlijk schorriemorrie, uiteraard)
Ik ben nog nooit bij de boterwaag geweest, moet dat eens gaan testenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's waar![]()
Goed om het recept te hebben voor een verjaardag ofzo, want vrijwel iedereen lust dat wel
Bij de Boterwaag hebben ze overigens ook gruwelijk lekkere cheesecake![]()
En fuck it, dit weekend ga ik die tarte au chocolat maken
ja precies.... lijers. DOOOOOOOOOD moeten zequote:Op donderdag 22 november 2012 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's al genoeg reden om 'm leuk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |