Op opklapstoelenquote:
Die moet sporten vanavond.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!
Geen geld om naar Eindhoven te gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!![]()
![]()
Je bent een slak aan tmaken toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb het haakvirus weer even helemaal te pakken
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al (bijna) 3 dagen gehaakt en mn hand doet geen pijn dus ik ga ook ff haken
[..]
Je bent een slak aan tmaken toch?
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!![]()
![]()
Nielulle, gatevullequote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap bleiblei zn post niet. Naja ik snap m wel maar waar komt t vandaan.. Door de seks tt's?
piiiiics!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]Wel een enķrme klus zeg, maar tot nu toe gaat het gioed
welk wordt t? Zo'n Melvin the snail?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben nog niet heel ver, ik ben over de helft van het eerste onderdeel, het buikje
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
welk wordt t? Zo'n Melvin the snail?
dan eet je toch vast?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
nomnomnom brum is over een uur nog niet thuis en honger
Meh ik maak een roomsaus en dan met pasta maar die sauzen worden vies en dikkig als je ze later opwarmt. Vind t ook niet echt gezelligquote:
ik ken t wel hoor,quote:Op donderdag 22 november 2012 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel want wijf en honger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Was het hypnotherapie waar je heen ging?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |