Op opklapstoelenquote:
Die moet sporten vanavond.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!
Geen geld om naar Eindhoven te gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!![]()
![]()
Je bent een slak aan tmaken toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb het haakvirus weer even helemaal te pakken
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al (bijna) 3 dagen gehaakt en mn hand doet geen pijn dus ik ga ook ff haken
[..]
Je bent een slak aan tmaken toch?
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat jullie heel nooit willen seksen, maar alleen maar online aan het compenseren zijn. Dus hup, lul der niet zo over, maar ga over die lul (van je man/vriend)!![]()
![]()
Nielulle, gatevullequote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap bleiblei zn post niet. Naja ik snap m wel maar waar komt t vandaan.. Door de seks tt's?
piiiiics!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]Wel een enķrme klus zeg, maar tot nu toe gaat het gioed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |