PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Wat doen hahaquote:
Dat lijkt me juist een hele goede vergelijkingquote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende: [..] Ho ho, geen eerlijke vergelijking
![]()
Volgens mij had Toefjes geen retina scherm, dan is het wel vaal jaquote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist een hele goede vergelijking
OKquote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef BDIL het volgende:
Mijn fout dan, blijft dat je snel op je pik getrapt bent en geen grap begrijpt.
Had je de grap niet door ofzo?quote:
Ik heb het opgelost door de S3 te kopen. Ik vind het schandalig dat Apple op die manier mensen dwingt een nieuwe iphone aan te schaffen (wel of niet via abbonement). Moet wel zeggen dat ik af en toe soms wel naar appjes moet zoeken hoor, best een hoop pagina's waar je langs moet scrollen voor je de juiste app gevonden hebt. Maar verderquote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het grote euvel met die dingen is dat ze vrij snel traag worden en 90% weet niet hoe ze dat moeten oplossen.
Hahahahahah jij hebt zeker ING gehacked ofzo hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Huilen, omdat jullie ruzie maken.
Je bent gewoon een skkltje.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had je de grap niet door ofzo?
Ik lag in een deuk hoor
dan nog, S3 vs Iphone 4(?) is gewoon een goede vergelijking.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij had Toefjes geen retina scherm, dan is het wel vaal ja
Je moeder.quote:
Meh, eindeloze discussie.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan nog, S3 vs Iphone 4(?) is gewoon een goede vergelijking.
Je kan apps verbergen, in mappen stoppen en op alfabetische volgorde zetten. Ik heb 1 scherm met al m'n apps, 1 scherm met de tijd, het weer, 9292ov en google search. En 1 scherm met een grote kalender. Mijn app lijst is niet groter dan 3 pagina's, terwijl ik meer dan 100 apps heb en meer dan 10 GB in gebruik (aan apps).quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het opgelost door de S3 te kopen. Ik vind het schandalig dat Apple op die manier mensen dwingt een nieuwe iphone aan te schaffen (wel of niet via abbonement). Moet wel zeggen dat ik af en toe soms wel naar appjes moet zoeken hoor, best een hoop pagina's waar je langs moet scrollen voor je de juiste app gevonden hebt. Maar verderBeste smartphone tot zover
IF Grabban zou ik alleen kopen als ik een hybrid met Kandji en Benzia zou kunnen makenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat als iemand hier een IF Grabban in een pack krijgt dat het dan iemand is die hier bijna nooit post. Die IF Scott zal wel heel goedkoop zijn door de pace.
Dacht dat je meer van aziatisch was ouwe, tegenvallertje ditquote:
Dat moet wel mogelijk zijn. Ik heb laatst Opara, Osborne, Benzia en Wellington Silva in 1 team gekregen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Grabban zou ik alleen kopen als ik een hybrid met Kandji en Benzia zou kunnen maken
leuk tochquote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, eindeloze discussie.
Wij hebben die altijd samen
Dan moet je denk ik 352 spelenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat moet wel mogelijk zijn. Ik heb laatst Opara, Osborne, Benzia en Wellington Silva in 1 team gekregen.
Okee, ga ik eens eventjes nakijken hoe ik dat beter kan ordenen, leuk karweitje tijdens een rustige weekend dienst ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan apps verbergen, in mappen stoppen en op alfabetische volgorde zetten. Ik heb 1 scherm met al m'n apps, 1 scherm met de tijd, het weer, 9292ov en google search. En 1 scherm met een grote kalender. Mijn app lijst is niet groter dan 3 pagina's, terwijl ik meer dan 100 apps heb en meer dan 10 GB in gebruik (aan apps).
Ja, bij de non-retina zie je echt de pixels, bij retina zie je dat als je er echt alleen met je neus op zitquote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk tochmaar is er echt zoveel verschil tussen retina en non-retina dan?
Gewoon de linker touch-button aanraken in je app-list en dan "apps verbergen" kiezen. Mappen kun je aanmaken door lang een lege plek op 1 van je hoofdschermen vast te houden.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, ga ik eens eventjes nakijken hoe ik dat beter kan ordenen, leuk karweitje tijdens een rustige weekend dienst ofzo
Nice man.quote:
Dacht dat je alleen je tv filmde maar ook het weerquote:
wtfquote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, bij de non-retina zie je echt de pixels, bij retina zie je dat als je er echt alleen met je neus op zit
[ afbeelding ]
Vind het interessant om te filmen en zowiezo het weer vind ik boeiendquote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen je tv filmde maar ook het weer
De titel Dikke Regenval
Doe je iets met het weer?
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
Finale TOTW tournament gewonnen10k
![]()
Nu even een pack kopen
Blessures zijn alleen offline dus als je online speelt heb je daar al geen last vanquote:Op donderdag 22 november 2012 16:38 schreef NumberSeven het volgende:
Wat ik een beetje teleurstellend vind is dat ik voor bijna elke wedstrijd zo'n 7-8 verbruiksitems moet toepassen. Na 5min. spelen is er al iemand zwaar geblesseerd, 2 anderen weer helemaal uitgeput, weer een ander een lichte blessure etc. Ik moet elke wedstrijd gebruikmaken van al mijn wissels. Is dat bij iedereen zo of doe ik iets verkeerd?
Ik train mn spelers, geef ze moraal, conditie etc.
huh? ik speel online in seizoenen en elke keer check ik rond de 10e min. de fitheid van mijn spelers, en er is altijd iemand helemaal uitgeput of zwaar geblesseerd. Ik heb nog te weinig coins om nog een stabiel team te maken.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blessures zijn alleen offline dus als je online speelt heb je daar al geen last van
Verder kan je beter 2 teams maken en om de wedstrijd wisselen.
Je snapt het idee van fitness? Maximaal 4 wedstrijden spelen en dan je spelers rust geven. Blessures tijdens een wedstrijd maken niet uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
huh? ik speel online in seizoenen en elke keer check ik rond de 10e min. de fitheid van mijn spelers, en er is altijd iemand helemaal uitgeput of zwaar geblesseerd. Ik heb nog te weinig coins om nog een stabiel team te maken.
Na de wedstrijd zijn de blessures toch weg? Voor 11x350 coins heb je al een tweede team, rustig opbouwen. Veel goedkoper dan al die kaartjes kopen (trainingskaartjes moet je sowieso niet kopen).quote:Op donderdag 22 november 2012 16:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
huh? ik speel online in seizoenen en elke keer check ik rond de 10e min. de fitheid van mijn spelers, en er is altijd iemand helemaal uitgeput of zwaar geblesseerd. Ik heb nog te weinig coins om nog een stabiel team te maken.
Zo herkenbaar soms, en dan krijgt de tegenstander een halve kans en vliegt ie er feilloos in.quote:
clubzon?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je snapt het idee van fitness? Maximaal 4 wedstrijden spelen en dan je spelers rust geven. Blessures tijdens een wedstrijd maken niet uit.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je snapt het idee van fitness? Maximaal 4 wedstrijden spelen en dan je spelers rust geven. Blessures tijdens een wedstrijd maken niet uit.
Dat is misschien wel een goed idee, dus als ik 2 stabiele teams heb kan ik met elk team bijv. 2 wedstrijden achter elkaar spelen en dan switchen zonder probleem?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na de wedstrijd zijn de blessures toch weg? Voor 11x350 coins heb je al een tweede team, rustig opbouwen. Veel goedkoper dan al die kaartjes kopen (trainingskaartjes moet je sowieso niet kopen).
Ja zowel fitness als moraal kaartjes hoef je dan niet meer te kopen. Dat bespaart echt heel veel coins... Die coins kan je dan gebruiken om je team te verbeteren.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
[..]
Dat is misschien wel een goed idee, dus als ik 2 stabiele teams heb kan ik met elk team bijv. 2 wedstrijden achter elkaar spelen en dan switchen zonder probleem?
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Morgen weer, ik moet vroeg eten en dan ben ik de hele avond weg.
ok tnx, ja ik speel fut net een paar dagen nu maar langzamerhand begint alles wel duidelijk te worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zowel fitness als moraal kaartjes hoef je dan niet meer te kopen. Dat bespaart echt heel veel coins... Die coins kan je dan gebruiken om je team te verbeteren.
Teams dus bij elkaar op de bank zetten maar dat snap je wel denk ik
ik heb nog steeds 300 blessure kaarten op mijn trade account. Daardoor kan ik de daily gifts pakjes niet open maken. Heb al 8 pakjes open staanquote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom zijn blessures online eigenlijk nog steeds niet toegevoegd?
Al die kaarten zitten nog steeds in packs maar die zijn dus letterlijk waardeloos om toe te passen
Ja ik had er ook een hoop bewaard uit pakjes, maar die heb ik maar weg gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb nog steeds 300 blessure kaarten op mijn trade account. Daardoor kan ik de daily gifts pakjes niet open maken. Heb al 8 pakjes open staan
Haha skkltjequote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb nog steeds 300 blessure kaarten op mijn trade account. Daardoor kan ik de daily gifts pakjes niet open maken. Heb al 8 pakjes open staan
Ik kan niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zoek de beste spits van de PS3 voor clubs.
Same!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb allang die klerekaartjes gedumpt, toch nog een beetje winst op gemaakt
Jij clubt niet eensquote:
GekkeGerrit, hij heeft een keer een ziek afstandsschot gemaakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ze verkopen het bij mij ook in de Coop, zit tegenwoordig vast in het assortimentquote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
Was hier niet iemand die zo graag Coca Cola Vanille wou hebben ?Was tijd geleden discussie hier over volgens mij
Heb iig wel een voorraad gezien in Coop dus sla je slag
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon 5-1 verloren met mijn bazen team. Sommige mensen zijn echt vreselijk goed in Fifa
Doe je toch 1tje met 7 chem?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:21 schreef BDIL het volgende:
Kandji + Benzia + IF Grabban is onmogelijk om in een team te krijgen met 9 chem
Die Koreaanse spits wil ik nog wel eens gebruiken inderdaad, thanksquote:Op donderdag 22 november 2012 17:09 schreef BDIL het volgende:
Thorben :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het vorige topic wilde iemand coins kopen geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Introvert het volgende:
Iemand interesse in 200k coins voor xbox (poker4lifee)?
HugoAFCA, Jonnsie en Poker4lifee denk ikquote:Op donderdag 22 november 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het vorige topic wilde iemand coins kopen geloof ik
Pascalquote:Op donderdag 22 november 2012 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het vorige topic wilde iemand coins kopen geloof ik
presentquote:
Had hem al 2 keer gezien maar blijft mooiquote:
Hoeveel?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Introvert het volgende:
Iemand interesse in 200k coins voor xbox (poker4lifee)?
HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ZOMAAR DIE GAST ACHTER HEM HAHAHAHAHquote:
Als ik ook ooit Fifa 13 ga halen voor de ps3 mag ik dan jullie club joinen? Concurrentie is te groot bij Dutchiesquote:Op donderdag 22 november 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ligt eraan of je de skills hebt om te bills te payen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik ook ooit Fifa 13 ga halen voor de ps3 mag ik dan jullie club joinen? Concurrentie is te groot bij Dutchies
Ow laat dan maar.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de skills hebt om te bills te payen.
Alleen de elite is toegelaten.
quote:
lol in het kwadraat dit maar cazorla if is de ultieme droom van elke arsenal fan hoelang ga je erover doen denk jequote:Op donderdag 22 november 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 200k tot Cazorla
Heb nog 30k op ander account, nog 30 aan pascal uitgeleend dus heb 60. Misschien dat hij nog daalt tot 150k dus dan nog 90k nodig. Ligt eraan hoeveel tijd ik erin steek maar ben ook nog teampje aan het maken... Geen idee dusquote:Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
lol in het kwadraat dit maar cazorla if is de ultieme droom van elke arsenal fan hoelang ga je erover doen denk je
Waarom maak je niet een team met de IF's die je hebt en speel je er potjes meequote:Op donderdag 22 november 2012 17:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nog 30k op ander account, nog 30 aan pascal uitgeleend dus heb 60. Misschien dat hij nog daalt tot 150k dus dan nog 90k nodig. Ligt eraan hoeveel tijd ik erin steek maar ben ook nog teampje aan het maken... Geen idee dus
Oh bedenk met net dat ik nog wat discard IF's heb (Gignac, keepertje en nog wat). Heb verder nog wel Kos, Gibbs als IF zijnde en nog Ox Chambo die uit pack kwamquote:Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom maak je niet een team met de IF's die je hebt en speel je er potjes meeMaak je ook wat coins en is het iets makkelijker
Oxlaide LW ST Ginac en RW Arfaquote:Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh bedenk met net dat ik nog wat discard IF's heb (Gignac, keepertje en nog wat). Heb verder nog wel Kos, Gibbs als IF zijnde en nog Ox Chambo die uit pack kwam
Clubs is leuker maar als jullie cod spelen ....quote:Op donderdag 22 november 2012 17:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oxlaide LW ST Ginac en RW ArfaAchterin zet je die Arsenal spelers en midden combineer je maar wat
Ik moest ons weer in divisie 2 houdenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Clubs is leuker maar als jullie cod spelen ....
Ik wil wel clubben.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Clubs is leuker maar als jullie cod spelen ....
DX is prima, geen verzekering nodig als je met paypal betaalt.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die ervaring hebben met miniinthebox.com of dealextreme.com?
Zit te twijfelen of die verzendverzekering wel nodig is
Fake beats by dre besteld bij Dealextreme, kwam niet door de douane heen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die ervaring hebben met miniinthebox.com of dealextreme.com?
Zit te twijfelen of die verzendverzekering wel nodig is
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 22-11-2012 om 12:15:47New #FUT tournament - the #TOTWCup. Everytime you win the cup (on/offline) you'll be entered for a chance to win the ENTIRE Nov 21st TOTW! reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 22-11-2012 om 12:16:47There will be 3 winners in total: 1 for each platform (PC, PS3, Xbox). The #TOTWCup is live right now until next Wed. Good luck! reageer retweet
Jazeker Tim!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Was dit eigenlijk al gepost?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 22-11-2012 om 12:15:47New #FUT tournament - the #TOTWCup. Everytime you win the cup (on/offline) you'll be entered for a chance to win the ENTIRE Nov 21st TOTW! reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 22-11-2012 om 12:16:47There will be 3 winners in total: 1 for each platform (PC, PS3, Xbox). The #TOTWCup is live right now until next Wed. Good luck! reageer retweet
Met je silversquote:Op donderdag 22 november 2012 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
Heb het toernooi nu 2 keer gewonnen20k toch leuk
Nice, dan ben je al redelijk goed( je wint de cup online), krijg je ook nog eens de totw erbij xDquote:Op donderdag 22 november 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Was dit eigenlijk al gepost?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 22-11-2012 om 12:15:47New #FUT tournament - the #TOTWCup. Everytime you win the cup (on/offline) you'll be entered for a chance to win the ENTIRE Nov 21st TOTW! reageer retweet
Dat doet mij deugd.quote:
Met welk team?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
Heb het toernooi nu 2 keer gewonnen20k toch leuk
Een van alle mensen die het toernooi winnen he. Maar dan ben je wel meteen binnenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice, dan ben je al redelijk goed( je wint de cup online), krijg je ook nog eens de totw erbij xD
Netjesquote:Op donderdag 22 november 2012 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dit team:
[ afbeelding ]
Heb nu dus 2 loten
Dat is wel knapquote:Op donderdag 22 november 2012 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dit team:
[ afbeelding ]
Heb nu dus 2 loten
Ja dat ook. Was wel grappig, hij had een bronze CM op CB en nog 2 andere bronze spelers. Dus ik dacht, bal in het spel houden en proberen te scoren. Scoor ik omdat Wallyson een duel wint van die CMquote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Kom je veel gasten tegen die meteen 3 wissels doen in die nieuwe cup eigenlijk?
Doe via iDeal, heb het gewoon laten zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DX is prima, geen verzekering nodig als je met paypal betaalt.
Ja, ik heb wss geen douane shit omdat het via een Nederlandse importeur gaatquote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fake beats by dre besteld bij Dealextreme, kwam niet door de douane heen.Claim ingediend via Paypal kreeg netjes mn geld terug.
Rijst?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe via iDeal, heb het gewoon laten zitten
[..]
Ja, ik heb wss geen douane shit omdat het via een Nederlandse importeur gaat
Ik gniffeldequote:
Alsof 'ie water ziet brandenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)kt-dat-titties-13333
ideal? Nederlandse importeur?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
dus de Nederlandse importeur neemt het risico, of betaalt de invoerbelastingen?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Miniinthebox.comquote:Op donderdag 22 november 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ideal? Nederlandse importeur?
Neem aan van wel, is gewoon een tussenpersoon. Die bestelt vast van China en verkoopt het voor een meerprijs aan Nederlandersquote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dus de Nederlandse importeur neemt het risico, of betaalt de invoerbelastingen?
waarom koop je niet gewoon zelf?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Miniinthebox.com
[..]
Neem aan van wel, is gewoon een tussenpersoon. Die bestelt vast van China en verkoopt het voor een meerprijs aan Nederlanders
Je zal maar in het stadion zitten bij PSV. Of als enthousiaste Twente fan kaartjes hebben gekocht voor Hannover uit vlak na de lotingquote:Op donderdag 22 november 2012 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond![]()
Zit ik waarschijnlijk gewoon de hele avond naar de B-garnituur van Twente en PSV te kijken in de EL
Klote van die wedstrijden vind ik altijd dat je niet in je eigen ritme komt. Moeilijk te omschrijven wat dat precies is, maar ik kan dan moeilijk mijn eigen spel spelen ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens een wedstrijd gewonnen met 35% balbezit..een gemiddelde aanval van hem duurde 10 ingame minuten
Uiteindelijk wel in de verlenging gewonnen, maar wat een kutwedstrijden zijn dat zeg..
Ik vind beide ploegen echt een stel falers in Europa...blijkbaar telt EL niet meer mee ofzo, terwijl het denk ik voor een voetballer echt krenten in de pap zijn: mooie reis, eindelijk weer eens een andere tegenstander en een ander stadion.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zal maar in het stadion zitten bij PSV. Of als enthousiaste Twente fan kaartjes hebben gekocht voor Hannover uit vlak na de loting
Al speelt Twente gewoon met de best beschikbare 11..Fer nog niet fit genoeg om te starten en Castaignos gepasseerd. Rest gewoon geblesseerd. PSV daarentegen
Ja, ik wil ook gewoon lekker de bal hebben en aanvallen. Als je dan een keer de bal hebt dan ben je ook ongeduldig..Dat is ook waar de hele tactiek van dat soort gasten om draait. Net als die gasten die naar de achterlijn rennen, omdraaien, 5 meter naar achter rennen, omdraaien en weer terugrennen, net zolang tot je een keer niet goed stapt..echt te kansloos is dat..veel van die Engelsen doen dat. Als je de gemiddelde EPL ploeg ziet spelen kan je het ze ook niet kwalijk nemen though..die denken dat dit echt voetbal is.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klote van die wedstrijden vind ik altijd dat je niet in je eigen ritme komt. Moeilijk te omschrijven wat dat precies is, maar ik kan dan moeilijk mijn eigen spel spelen ofzo
Behoorlijk triest ja. Is ook een nieuw fenomeen voor ons..van die Italianen en vaak ook Spanjaarden en Engelsen zijn we het al heel lang gewend dat het ze geen fuck boeit, zeker niet sinds dit nieuwe pouleformaat met 6 wedstrijden. Dat NL ploegen zich hier nu ook al te goed voor voelen is wel vrij triest, vooral Twente. Die moeten eerst maar structureel een topclub zien te worden voordat ze dit soort geintjes gaan uithalen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind beide ploegen echt een stel falers in Europa...blijkbaar telt EL niet meer mee ofzo, terwijl het denk ik voor een voetballer echt krenten in de pap zijn: mooie reis, eindelijk weer eens een andere tegenstander en een ander stadion.
Bitter Garnituur? haha, nee, dat is natuurlijk een grapje.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond![]()
Zit ik waarschijnlijk gewoon de hele avond naar de B-garnituur van Twente en PSV te kijken in de EL
Dat is het ja, je wordt ongeduldig als je eindelijk eens in balbezit bent.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook gewoon lekker de bal hebben en aanvallen. Als je dan een keer de bal hebt dan ben je ook ongeduldig..Dat is ook waar de hele tactiek van dat soort gasten om draait. Net als die gasten die naar de achterlijn rennen, omdraaien, 5 meter naar achter rennen, omdraaien en weer terugrennen, net zolang tot je een keer niet goed stapt..echt te kansloos is dat..veel van die Engelsen doen dat. Als je de gemiddelde EPL ploeg ziet spelen kan je het ze ook niet kwalijk nemen though..die denken dat dit echt voetbal is.
Omdat ik normaal moet trainen vanavond, maar ziek in de bank ligquote:Op donderdag 22 november 2012 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bitter Garnituur? haha, nee, dat is natuurlijk een grapje.
Maar waarom niet iets anders doen?
3-5-2 heeft niet zo'n goede reputatie op de EA fora..iedere dag is er wel weer iemand die komt miepen dat het 7 atb is ofzo, maar dat hangt echt gewoon af van je spelers en vooral je eigen manier van spelen. Ik speel met 3-5-2 altijd op normal + team press. Als ik te weinig balbezit/controle heb ga ik op attacking. Als ik voor rust amper iets heb kunnen creëren doe ik altijd 1/2 wissels en ga ik al op ultra attackingquote:Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is het ja, je wordt ongeduldig als je eindelijk eens in balbezit bent.
Dat ge-heen-en-weer in de hoek van het veld ook ja, kansloos. Sommige mensen snappen het uberhaupt niet: kreeg vanmiddag een gast tegen me die me na de wedstrijd maar uit bleef schelden voor defensive cunt. Snapte er niks van: ik speel 3-5-2, en in die wedstrijd heb ik gewoon hele tijd op normal gespeeld (geen defensive of offensive). Dus ik vraag om uitleg. Zijn antwoord: "just because you're a defensive cunt"...
Oei, moeten we iemand bellen voor je om je te bevrijden?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ik normaal moet trainen vanavond, maar ziek in de bank lig
Wat betreft die slechte reputatie ben ik het dus niet eens: je hebt lekker veel middenvelders om het spel mee te maken, en je verdedigers staan centraal. Het is echt niet zo dat je met een muur speelt. Ik heb Nani en Ben Arfa op de zijkanten staan, die kun je echt niet als backs zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 heeft niet zo'n goede reputatie op de EA fora..iedere dag is er wel weer iemand die komt miepen dat het 7 atb is ofzo, maar dat hangt echt gewoon af van je spelers en vooral je eigen manier van spelen. Ik speel met 3-5-2 altijd op normal + team press. Als ik te weinig balbezit/controle heb ga ik op attacking. Als ik voor rust amper iets heb kunnen creëren doe ik altijd 1/2 wissels en ga ik al op ultra attacking
Slechte ervaring met PayPal, hou het lekker op iDealquote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom koop je niet gewoon zelf?
Als jij een leuk vrouwmensch in gedachten had, sta ik daar best voor openquote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oei, moeten we iemand bellen voor je om je te bevrijden?
oh ik zal hem even afbellen dan..quote:Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij een leuk vrouwmensch in gedachten had, sta ik daar best voor open
Eensluidendquote:Op donderdag 22 november 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
Je hoeft mij niet te overtuigen, ik speel bijna alleen maar 3-5-2. Grootste moeite heb ik idd met teams die continu over de vleugels komen, maar daar speel ik toch nog altijd liever tegen dan dat wannabe tiki taka met rondtikken tot de tegenstander in slaap valt
ik nietquote:Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring met PayPal, hou het lekker op iDeal
Me neither.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik nietnooit problemen mee gehad
Daar zeg je het al, je slaat de hamer op de kopquote:Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er mis met Paypal? Zeker voor de koper gewoon ideaal..
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, je slaat de hamer op de kop
400 euro kwijt thanks to paypal
Kut, spijker, spijkerquote:
ten eerste, waarom zou je een hamer op de kop slaan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, je moet de spijkers smeden als de ketel zwart ziet.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En je moet iemand nooit dood maken met een blije vogel...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, je moet de spijkers smeden als de ketel zwart ziet.
Had ik dat niet al eens verteld?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ten eerste, waarom zou je een hamer op de kop slaan?
Ten tweede, waarom verkoop je via paypal?
En ten derde, wat probeerde je te verkopen?
Da's een dure lesquote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik dat niet al eens verteld?
Verkocht destijds Runescape accounts en Runescape coins. Had toen voor 400 euro verkocht, maar dat geld dat ik kreeg, was betaald met een gehackt account. De echte eigenaar had dus een chargeback gedaan en gewonnen, maar ik had dus -400 op m'n rekening
oh maar je had dan dus wel die 400 al op je bankrekening staan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkocht destijds Runescape accounts en Runescape coins. Had toen voor 400 euro verkocht, maar dat geld dat ik kreeg, was betaald met een gehackt account. De echte eigenaar had dus een chargeback gedaan en gewonnen, maar ik had dus -400 op m'n rekening
Ja, problemen met ophalen van online-gegevens.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
Kom je Lindgren.?
[..]
oh maar je had dan dus wel die 400 al op je bankrekening staan?
Ging daarvoor altijd goed, maar ik werd dus voor 400 genaaid. Hij geld terug, ik 'boete'quote:
Had geen rekening gekoppeld, puur onlinequote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
Kom je Lindgren.?
[..]
oh maar je had dan dus wel die 400 al op je bankrekening staan?
Heb ik ook last van als ik clubs in wilquote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, problemen met ophalen van online-gegevens.Even rebooten.
Lekker boeien dan, ze hebben dan toch geen gegevens van je? Die -¤400 kan je dan toch gewoon negeren?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging daarvoor altijd goed, maar ik werd dus voor 400 genaaid. Hij geld terug, ik 'boete'
[..]
Had geen rekening gekoppeld, puur online
Zit erin!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb ik ook last van als ik clubs in wilerg irritant =[
Godverdomme maar dat is hilarisch hahahahahahaha.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder zei gisteravond.
Ik maakte een fout, kut kut kut.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godverdomme maar dat is hilarisch hahahahahahaha.
Dit idd?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker boeien dan, ze hebben dan toch geen gegevens van je? Die -¤400 kan je dan toch gewoon negeren?
quote:
haahha je insinueert hiermee dat je seks hebt gehad met zijn moederquote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik tegen je moeder zei gisteravond.
Je hebt hem echt helemaal van de leg gemaakt met je vertragingstechniekenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Haha, 2-0 achter en in de 40e minuut een pingel tegen en een rode kaart. Hij mist. Rust. Moest even snel een belletje doen, dat zette kwaad bloed bij mijn tegenstander, want drukte op pauze 3 keer. Kreeg gelijk berichten als: Loser, piece of shit, etc etc.
Na 90 minuten 2-2. Na 120 minuten 6-2
Wie niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haahha je insinueert hiermee dat je seks hebt gehad met zijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
ohja je moet in 1x clubs in. als je eerst een error krijgt en het 2e of 3e of 4e keer wel lukt word je later eruit gegooidquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EA-servers eruit.Lekker stabiel 14.gif
Verrek, je hebt me nu een dusdanig inzicht in deze geweldige grap gegeven, dat ik m nu ook snapquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haahha je insinueert hiermee dat je seks hebt gehad met zijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van incassobureaus?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker boeien dan, ze hebben dan toch geen gegevens van je? Die -¤400 kan je dan toch gewoon negeren?
Waar gaan die naar zoeken dan? Je hebt toch geen gegevens achtergelaten?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat dacht je van incassobureaus?
IPquote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar gaan die naar zoeken dan? Je hebt toch geen gegevens achtergelaten?
haha dat is balenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie niet sterk is, moet slim zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt hem echt helemaal van de leg gemaakt met je vertragingstechnieken
Jep, maar sowieso is PP echt een naaibedrijf hoor, genoeg accounts gelimit gehad omdat ik 2x een betaling kreeg zonder iets uit te gevenquote:
Erg simpel voor ze om me gewoon na te trekken.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, nog ff, het is de godverdomme FBI niet.
nergens last vanquote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, maar sowieso is PP echt een naaibedrijf hoor, genoeg accounts gelimit gehad omdat ik 2x een betaling kreeg zonder iets uit te geven
Gewoon niet met hoge bedragen werkenquote:
Dan betaal je toch gewoon aan de deur, veel makkelijker ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Erg simpel voor ze om me gewoon na te trekken.
Voor 400 euro doen ze dat echt wel, better safe than sorry in dit geval
Idd, een rijke tatta als GJE vist dat wel van tussen de bank.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan betaal je toch gewoon aan de deur, veel makkelijker ook.
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan betaal je toch gewoon aan de deur, veel makkelijker ook.
Mijn gaydar slaat op hol en de automatisch anusvergrendeling is ingeschakeldquote:Op donderdag 22 november 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/dom_idee_12535.html
![]()
![]()
![]()
Hardop lachen
Open uw ogen, pak de kurk en de ducttapequote:Op donderdag 22 november 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hardop lachen
Stalen onderbroek net als in the Naked Gunquote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Open uw ogen, pak de kurk en de ducttape
Wat een aandachttrekker.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hardop lachen
Precies wat ik gisteren had..quote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef StijnDa het volgende:
Nieuwe toernooi geprobeerd, en binnen een uur klaar. Misschien wel 40 minuten. Allemaal quits... Gek.
Ja, maar dat moment dat hij denkt dat hij uit staat is wel geniaalquote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat een aandachttrekker.
Ja ik herkende het al van jou inderdaadquote:
Ja, maar het kan geen toeval zijn. Bij mij waren er 2 echt typische ragequits incl pauzeren, maar de rest was echt uit het niets, vaak ook terwijl de ander gewoon in de aanval was.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik herkende het al van jou inderdaad![]()
Nou waren het niet de moeilijkste potjes en stond ik al voor elke keer, maar toch.
GS, easy....quote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Morgen een toets over o.a. de dominotheorie
Handelen gaat voor![]()
Hoiquote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
GS, easy....
Dat heeft met de verspreiding van het Commnusime te maken toch?
Hoi trouwens iedereen
Had tennismaster laatst ook, toen hebben we het hier nog allemaal besprokenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Morgen een toets over o.a. de dominotheorie
Handelen gaat voor![]()
Te makkelijk, het is puur doorlezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
GS, easy....
Dat heeft met de verspreiding van het Commnusime te maken toch?
Hoi trouwens
Handel gewoon even 30k bij elkaar!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand van wie ik 30k kan kopen? xbox
Met domino in de naam is het allemaal puur logica iddquote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Te makkelijk, het is puur doorlezen.
Klopt, ze dachten dat als een land communistisch werd er een heleboel anderen zouden volgen.
Bij mij wel op logische momenten en 3 keer met pauze, een keer niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar het kan geen toeval zijn. Bij mij waren er 2 echt typische ragequits incl pauzeren, maar de rest was echt uit het niets, vaak ook terwijl de ander gewoon in de aanval was.
Moojen fotowinkelquote:
Wat was er nou met bertje?quote:
Hij probeerde een speler van mijn tp los te krijgen maar dat is hem nog steeds niet gelukt. Zijn mails zijn ook zo onduidelijk als wat, en dat voor een medewerker van EAquote:Op donderdag 22 november 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat was er nou met bertje?
We pakken de boefjes vanavond wel bij de strot he?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch ongelofelijk dom![]()
Sta ik net in de finale van dat thematoernooi, kijk ik naar de opstelling van mijn tegenstander: zit er best aardig uit met al die Brazilianen, maar die vrolijke vriend had er een of andere bronzen Ooostenrijkse keeper instaan. Meneer mag aftrappen, en ja hoor pauzeren maar om te wisselen![]()
Vervolgens trapt hij af, maar vergeet die bal buiten te trappen om te wisselen. Na een paar minuten aan tikkie-takkie pogingen verover ik de bal, en besluit ik maar een voor de verandering niet voor een uitgespeelde aanval te gaan, maar voor de grap eens van 35 meter te schieten...niet eens mooi in de hoek ofzo, maar zijn bronzen keepertje maakt geen enkele kans![]()
Een halve minuut later komt Lloris eindelijk binnen de lijnen, maar die achterstand is hij nooit meer te boven gekomen
Handmatig mannetje achterhouden gewoonquote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef zerokil het volgende:
In FUT kan je gewoon niet verdedigen.
Of je houdt X in, en dan wordt je er uitgedribbelt.
Of je loopt zelf en dan kan je al helemaal niks.
En dat als de tegenstandiger zo makkelijk kan verdedigen...
Hoe doen jullie dat, slaat nergens op.
Payback timequote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We pakken de boefjes vanavond wel bij de strot he?
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Handmatig mannetje achterhouden gewoon
Inderdaad, containen en handmatig met een mannetje rugdekking geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Handmatig mannetje achterhouden gewoon
Het is een Turk ook nog.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef StijnDa het volgende:
Zo snel als het net ging, zo langzaam nu... Alle voorfilmpjes, 2 keer start voor de wedstrijd begint. En nu een na 2 minuten.
''Zelf achterblijven'' en dan cpu laten verdedigen?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, containen en handmatig met een mannetje rugdekking geven.
precies, gewoon met een poppetje (doe meestal de cdm) de gaten dichtlopen en dan een beetje op de knopjes drukken. Ik doe eigenlijk altijd maar wat, maar gaat meestal wel goedquote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
''Zelf achterblijven'' en dan cpu laten verdedigen?
Jammer dat we dat zelf moeten zeggen, en dat er hier niet iemand is van die jonkies die die conclusie voor ons trektquote:
Die moeten eerst nog uitvogelen hoe dat verdedigen nou precies gaatquote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dat we dat zelf moeten zeggen, en dat er hier niet iemand is van die jonkies die die conclusie voor ons trekt
Hier val je toch wel even door de mand Toefjesquote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
precies, gewoon met een poppetje (doe meestal de cdm) de gaten dichtlopen en dan een beetje op de knopjes drukken. Ik doe eigenlijk altijd maar wat, maar gaat meestal wel goed
De "ik doe maar wat"-tactiek hanteer ik ook met succes op het werk. Met minder succes tijdens relaties trouwensquote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier val je toch wel even door de mand Toefjes
Ook al is het zo, dan moet je dat nooit toegeven. Of zeg je dit ook tegen je baas?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De "ik doe maar wat"-tactiek hanteer ik ook met succes op het werk. Met minder succes tijdens relaties trouwens
Bij mij zitten er ook nog steeds twee spelers vast waar ik totaal niets mee kan doen.quote:
Haha, heel toevallig heb ik vandaag een uitmuntende beoordeling gekregenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook al is het zo, dan moet je dat nooit toegeven. Of zeg je dit ook tegen je baas?
De EA klantenservice, ze kunnen het probleem echter niet oplossen. Nakkersquote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij mij zitten er ook nog steeds twee spelers vast waar ik totaal niets mee kan doen.
Waar heb jij naar toe gemaild?
Duurt maximaal een dag toch? Gewoon daar op wachten, anders is het niet te verifieren.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Introvert het volgende:
Iemand een oplossing voor het verifiëren van betalingen? Net met HugoohAFCA deal gemaakt met coin verkoop alleen hij maakt het over van ABN Amro naar ING waardoor ik niet direct kan controleren of het op mijn bankrekening staat.
Inderdaad, koesteren...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heel toevallig heb ik vandaag een uitmuntende beoordeling gekregenLekker in deze tijden, niemand is zijn baan meer zeker, en zo'n goede beoordeling is toch weer een extra zekerheidje
Heb ik ook gehad met Rabo naar ING. Een puushje van de betaling kun je als bewijsje laten sturen. Wantrouw je het, of ben je bang dat er iets fout gaat, dan moet je gewoon even wachten tot het geld op de rekening staatquote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Introvert het volgende:
Iemand een oplossing voor het verifiëren van betalingen? Net met HugoohAFCA deal gemaakt met coin verkoop alleen hij maakt het over van ABN Amro naar ING waardoor ik niet direct kan controleren of het op mijn bankrekening staat.
ik vraag altijd om een screenshot van de overboekingquote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Introvert het volgende:
Haha, wou men team vanavond afmaken. maarjaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad met Rabo naar ING. Een puushje van de betaling kun je als bewijsje laten sturen. Wantrouw je het, of ben je bang dat er iets fout gaat, dan moet je gewoon even wachten tot het geld op de rekening staat
Met zo'n puushje ben ik weleens genakt dus zelfs dat zou ik niet meer doenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad met Rabo naar ING. Een puushje van de betaling kun je als bewijsje laten sturen. Wantrouw je het, of ben je bang dat er iets fout gaat, dan moet je gewoon even wachten tot het geld op de rekening staat
De 13e maand staat morgen op de bankrekeningquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, koesteren...
En hopelijk een mooie eindejaarsuitkering innen
Wel raar dat het van bank naar andere bank zo lang moet durenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha, wou men team vanavond afmaken. maarja
Hey, da's een goeie...heb ik nog nooit zo over nagedachtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 13e maand staat morgen op de bankrekeningAlleen betaal ik daar altijd gelijk mijn jaarpremie voor de ziektekosten van. Heb ik daar een heel jaar geen omkijken meer naar, plus je krijgt 2% korting
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
Ik kreeg begin dit jaar dit, misschien is het dat in behandeling of is het duidelijk geshopt ofzo
Rebootenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Vanaf de een op de andere dag is mijn online pas niet meer actief ik krijg deze melding:
"Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een Online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registreren. Voor meer informatie kun je terecht op easports.com/onlinepass"
Op die site kom ik ook geen meter verder... meer mensen met dit probleem of heeft iemand een oplossing?
Gewoon een of twee keer rebooten.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Vanaf de een op de andere dag is mijn online pas niet meer actief ik krijg deze melding:
"Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een Online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registreren. Voor meer informatie kun je terecht op easports.com/onlinepass"
Op die site kom ik ook geen meter verder... meer mensen met dit probleem of heeft iemand een oplossing?
Even wegeditten?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ahja mijn naam stond er nog, maakt niet zoveel uit
Dan ziet de jaarbegroting er een stuk leuker uit, hoef het hele jaar niet zo over geld na te denken eigenlijk. Ik ben anti vaste lasten, hou het zo laag mogelijk allemaalquote:Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, da's een goeie...heb ik nog nooit zo over nagedacht
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon een of twee keer rebooten.
Rebooten... uit/aan zetten dus?quote:
Mwah doe maar ja maar staat ook nog in hugo zijn quote. Aantal mensen weten het hier toch al, sowieso Rijst Crook Kevin, Poker en Jonnsie dusjaquote:
Jij bent snel van begripquote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
[..]
Rebooten... uit/aan zetten dus?
Eerst uit je dakraam gooien, daarna weer aansluitenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
[..]
Rebooten... uit/aan zetten dus?
Pff, verlenging gespeeld, lucky verloren, alle filmpjes gezien en een half uur verderquote:Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef StijnDa het volgende:
Zo snel als het net ging, zo langzaam nu... Alle voorfilmpjes, 2 keer start voor de wedstrijd begint. En nu een na 2 minuten.
Oke, thanks! Ik laat zo weten of het heeft gewerkt, brbquote:Op donderdag 22 november 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst uit je dakraam gooien, daarna weer aansluiten
Nee, kom nou maar anders beginnen we zonder jequote:Op donderdag 22 november 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja kan wel BDIL!
Of is dit zo'n grapje dat je dan cod zit te doen
Doe maar eentje zonderquote:Op donderdag 22 november 2012 21:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, kom nou maar anders beginnen we zonder je
De Manolev van Turkije.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Volgens mij is iemand alle Sarioglu's op PS3 aan het opkopen...vanmiddag stonden er nog 20 @ auctions, nu nog maar 4
Serieus? Wist ik niet...quote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De Manolev van Turkije.Er worden al jarenlang meme's gemaakt om de dingen die hij doet.
Hij staat bekend om zijn slechte afstandschoten en debiele keuzes in het veld. Het is voor de rest een werkpaard met veel pace, maar beschikt niet over veel voetbal intelligentie.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet...
Heb er nooit mee gespeeld, maar in FUT13 is hij best duur (10-15k) en heb er al aardig wat in gehandeld (en geld aan verdiend).
Dat klinkt bekend inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij staat bekend om zijn slechte afstandschoten en debiele keuzes in het veld. Het is voor de rest een werkpaard met veel pace, maar beschikt niet over veel voetbal intelligentie.
Was Twente wel een beetje leuk om te zien of ook niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Na 2 uur voetbal kijken eindelijk een goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |