SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
[ Bericht 0% gewijzigd door Olment op 22-11-2012 20:45:03 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Het enige jammere is dat op deze manier nooit de OP ververst wordt, en nieuwe chars dus niet in de OP verschijnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:57 schreef Olment het volgende:
nieuw deel aanmaken is wel makkelijker gemaakt nu.
Laatste keer dat ik ergens iets nieuws aanmaakte moest je de hele OP kopieren en zelf het nr ervoor zetten (en dus vaker dubbele of overgeslagen nrs had)
Ik heb net de OP van de wiki afgehaald (had um al onder copy/paste zitten) dus was kleine moeite.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Het enige jammere is dat op deze manier nooit de OP ververst wordt, en nieuwe chars dus niet in de OP verschijnen.
Heldquote:Op donderdag 22 november 2012 15:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb net de OP van de wiki afgehaald (had um al onder copy/paste zitten) dus was kleine moeite.
Dus alle aanpassingen die gemaakt zijn in de afgelopen tijd op de wiki zijn nu doorgevoerd.
Welke nieuwe charsquote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Het enige jammere is dat op deze manier nooit de OP ververst wordt, en nieuwe chars dus niet in de OP verschijnen.
Ben der helemaal klaar mee met die dialiesquote:Op donderdag 22 november 2012 16:21 schreef Friday12 het volgende:
heb het zo gehad met dailies en heb het pas 1 dag gedaan na een maand niets te hebben gedaan
Nee hoor, mijn char is ook aangepastquote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Welke nieuwe charsSchijnbaar heb ik ook als enige een level 90 volgens de op
Haha niet gezienquote:Op donderdag 22 november 2012 16:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn char is ook aangepast(groentenboer; kor'gall)
Hihi.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Welke nieuwe charsSchijnbaar heb ik ook als enige een level 90 volgens de op
Als je alleen de op aanpast dan gaat het toch niet mee naar het volgende deel? Dacht alleen de wiki linkquote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef Olment het volgende:
Voor de gene die willen, stuur mij een PM/DM met je realm en char + ;level, dan pas ik de OP ff aan. Dan wordt die het volgende deel ook meengenomen (als de volgende geen zin heeft om van de wiki af te halen)
Dacht ik ook, maar als er de laatste post is geweest komt er een knop "Nieuw deel". dan wordt het nr wat ervoor staat +1 gedaan en de titel + OP worden volledig overgenomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:06 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als je alleen de op aanpast dan gaat het toch niet mee naar het volgende deel? Dacht alleen de wiki link
Ja dat wist ik wel maar dacht dat ie dan de op pakt zoals hij in de wiki link staatquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar als er de laatste post is geweest komt er een knop "Nieuw deel". dan wordt het nr wat ervoor staat +1 gedaan en de titel + OP worden volledig overgenomen.
(dus je heoft eigenlijk alleen nog maar op OK te klikken)
Kwam ik ook net achter, lang geleden dat ik een reekstopic heb geopend
Eigenlijk wel ja. Want nu wordt 1 van de 2 geupdate. (de ene doet de wiki en de andere de OP) hierdoor klopt er over een deel of 15 helemaal geen bal meer van.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel maar dacht dat ie dan de op pakt zoals hij in de wiki link staatAls dat niet zo is dan kan die hele wiki link er toch uit ?
ik heb altijd hekel gehad eraan en nu word je gedwongen die troep te doen als je iets met je vp wil doenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ben der helemaal klaar mee met die dialies(letterlijk dan
) Gewoon ff doorbijten
Of naar Kun-laiquote:Op donderdag 22 november 2012 18:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Je pakt de algemene quest van Celestials op bij the Shrine of Seven Stars, waarbij er drie mogelijkheden zijn. Ze sturen je óf naar Krasarang Wilds, óf naar Townlong Steppes, óf naar Jade Forest. Gewoon ff naar die dude (in die zaal onder Shrine of Seven Stars, in de rechter achterhoek)
(Als Alliance zijnde...maar als Horde hetzelfde, maar dan in hun gebouw)
LOL!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Ik vroeg er één. How do you prenounce ur game name!
Hij antwoordde: Beer, Vodka, Stalin!![]()
Ik heb er 13quote:
Je staat er nog helemaal niet in, heb je toevallig armory linkje (A)quote:Op donderdag 22 november 2012 20:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Maccabeus, lvl 90 tauren elemental shaman, op Argent Dawn
Editedquote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef Verbodsbord het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)awn/Maccabeus/simple
De makers van deze reclame hebben teveel WoW gespeeld trouwens
onze DK tank is epic hij was in phase 3 gewoon nog een minuut bezig voordat ie dood was, terwijl de rest van de raid al dood was.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij op normal Feng the Accursed....Mensen die al tot 3x toe te langzaam wegrennen na Arcane Velocity.... En daardoor de groep whipen!
Nu gelukkig wel down...
Over ninjapulls gesproken.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:55 schreef Olment het volgende:
Damn we hebben een noobtank in de dungeon. Iemand ninjapullt perongeluk, laat tank gelijk hele groep dood gaan..
"Im not tanking if you ninjapull"
Pff
Oef die tanks zijn GRUWELIJK irritant. Van die koppige fucktards met zo'n ''you pull it, you tank it'' attitudequote:Op donderdag 22 november 2012 23:55 schreef Olment het volgende:
Damn we hebben een noobtank in de dungeon. Iemand ninjapullt perongeluk, laat tank gelijk hele groep dood gaan..
"Im not tanking if you ninjapull"
Pff
Ben dan wel geen tank maar laat hun lekker zelf pullen? Je hebt ook van de irritante dpsers die schijnbaar alles moeten pullen omdat het ze niet snel genoeg gaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Oef die tanks zijn GRUWELIJK irritant. Van die koppige fucktards met zo'n ''you pull it, you tank it'' attitude![]()
![]()
idd! ongelukje a la, maar dpssers die de tank uit gaan hangen zijn ook erg irritantquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:31 schreef Wolve000 het volgende:
Per ongeluk iets pullen is niet zo erg. Gebeurt me zelf ook wel eens. Maar iemand die voortdurend blijft ninjapullen laat ik uiteindelijk maar gewoon aan z'n lot over.
Tot 1decemberquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:04 schreef Omega het volgende:
Klopt het dat die 8% buf tot en met zondag werkt?
lijkt me zoals normale "enchants" werken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Even een vraag voor de Engineers onder ons, als ik nu een flexweave underlay op een cloak gooi, kan ik er dan later nog een Goblin Glider op maken?
Oké topquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef Olment het volgende:
[..]
lijkt me zoals normale "enchants" werken.
Kies er 1, en vervang later met de andere
quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:16 schreef Metonae het volgende:
Over ninjapulls gesproken.
Had ik woensdag in Heart of Fear bij de laatste boss. Ik wou op mn Mistweaver wat mana tea opsparen, dus ik gebruik mijn Expel Harm en Renewing Mist en vervolgens Chi Wave...
...terwijl ik dus Shek'zeer op target had. Zie ineens een rode raket naar de boss vliegen denkend "Chi wave doet damage. Is... ook... zo..."
/raid "OOPS! INCOMING!!"
Tank gelijk wakker. Meteen Aggro. Geen wipeGrappig momentje.
Zo gaat het inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef Olment het volgende:
[..]
lijkt me zoals normale "enchants" werken.
Kies er 1, en vervang later met de andere
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Olment het volgende:
Als jullie respeccen, verlies je dan al je mana? kameraad van me namelijk wel (priest) maar ik als shaman ga van de 300k naar 240k ofzo als ik respec (ele -> resto en viceversa)
Ik verklaarde hem eerst ook voor gek, stel je niet aan, je kijkt gewoon scheef. Tot hij mij liet zien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Had ik nog even kort een discussie over toen ik ging respeccen en zei dat ik al mijn mana verlies. Dat was BS zei vriendlief, want hij verloor maar een deel als shaman. Ik weer laten zien om te bewijzen (leuk van die mannen die je niet gewoon op je woord geloven).
Jup, en het houdt behoorlijk op als hij de hele tijd respect.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen idee, beetje oneerlijk als je het mij vraagt.
Je kunt toch diablo doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:56 schreef Isabeau het volgende:
godsamme, vrije dag, kutweer buiten en geen wow kunnen spelen![]()
![]()
Ga zo maar de rommelkamer opruimen.
Ja...of Skyrim...of Civilization... maar is allemaal geen wow en ik denk steeds: ik moest nog maar 2 dagen voor mijn August Celestial dailiesquote:
Nah, arm is een groot woordquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Blistering het volgende:
Omdat ze arm is
Hier exalted met tillers & order of cloud serpent, dat zijn weer wat ergelijke dailies per dag minder!
Tillers is juist leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Blistering het volgende:
Omdat ze arm is
Hier exalted met tillers & order of cloud serpent, dat zijn weer wat ergelijke dailies per dag minder!
girl power.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Bienelientjee is lekker aan de archeology, verveelt zich dood. Tot plots! Een Horde DK besluit haar aan te vallen. Bienelientjee probeert nog weg te rennen, ze heeft geen zin in een fight of een death. Maar de DK geeft niet op! Dan besluit ze de strijd aan te gaan!
Ze draait zich om, op een klein stukje heuvel halverwege de berg, en begin terug te slaan!![]()
Ondertussen heeft Bienelientjee nog maar 5% health over en loopt de health van de DK drastisch naar beneden. Er gebeurd echter niets. Bienelientjee komt zelfs een aantal keer op 2% te staan, maar het lukt de DK niet om haar te doden. En ze heeft niet eens PvP gear aan! En toen gingen al haar cooldowns aan en ging de DK dood.![]()
![]()
En Bienelientjee ging weer verder diggen!
![]()
Warrior ... Second Wind ... FTW!
![]()
Die heb ik nu alweer een paar dagen niet gedaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tillers is juist leukGolden Lotus vind ik bijzonder ergerlijk
slechte DK danquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Bienelientjee is lekker aan de archeology, verveelt zich dood. Tot plots! Een Horde DK besluit haar aan te vallen. Bienelientjee probeert nog weg te rennen, ze heeft geen zin in een fight of een death. Maar de DK geeft niet op! Dan besluit ze de strijd aan te gaan!
Ze draait zich om, op een klein stukje heuvel halverwege de berg, en begin terug te slaan!![]()
Ondertussen heeft Bienelientjee nog maar 5% health over en loopt de health van de DK drastisch naar beneden. Er gebeurd echter niets. Bienelientjee komt zelfs een aantal keer op 2% te staan, maar het lukt de DK niet om haar te doden. En ze heeft niet eens PvP gear aan! En toen gingen al haar cooldowns aan en ging de DK dood.![]()
![]()
En Bienelientjee ging weer verder diggen!
![]()
Warrior ... Second Wind ... FTW!
![]()
Ik wou zeggen..damn..l2p...quote:
Ahhh, the yellow-dot-disease. Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:11 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben nu mijn miner/herber aan het levelen maar kom daar nauwelijks aan toe. Allemaal nodes overal. En tja, die MOET ik minen. Gratis goud!
Know that feeling.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:11 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben nu mijn miner/herber aan het levelen maar kom daar nauwelijks aan toe. Allemaal nodes overal. En tja, die MOET ik minen. Gratis goud!
Stoer hoor, met kanker meer kracht achter je zin zettenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Maax het volgende:
die unleashed spirits zijn gvd kk vervelend. Elke mob die je pulled moeten die kk spirits zich er weer mee bemoeien.
Ik moet er ook nog een paar, misschien met fokkers een groepje maken?quote:
ik ben hordequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog een paar, misschien met fokkers een groepje maken?
Ik weet wel een tank die ik mee kan slepen
jij bent dus alliancequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/support/en/article/faction-change-faq
Hoe bedoel je? Dat de server niet stabiel is?quote:
Ja, constant crashes, world server down, huiliehuil op de forums etc.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat de server niet stabiel is?
Scribequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:50 schreef Maax het volgende:
3 inscriptionists, net voor middernacht! nice!
Ticket openen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:06 schreef Blistering het volgende:
Wtfwtfwtf! Ik log in, Aeonaxx is er, ik aanklikken en killen. Wil ik looten, despawned de corpse.
![]()
Toch een ticket openen en zeggen dat je Aeonaxx gewoon gekilled heb en dat zijn corpse despawnde. Ik heb het een keer gehad met een npc die een pet dropt en ik kreeg ook gewoon de pet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:22 schreef Blistering het volgende:
Haha dat heeft geen zin vrees ikDe server gaat om de minuut offline ongeveer. Waarschijnlijk was dit gewoon een bug of iets dergelijks. De event startte wel gewoon, dus het aanklikken van Aeonaxx, het spawnen van de young dragons. En ik kreeg ook gewoon een parachute toen ik Aeonaxx dood had. Alleen bij het aanklikken van de corpse despawnde die
En 10 seconden daarna weer server offline.
Niet leuk
Hoe hoog?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef Blistering het volgende:
Ik weet nu in ieder geval goed hoe hoog die vliegt, en dat ik 'm zo dood heb
Zo hoog!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef Blistering het volgende:
Ongeveer net zo hoog als de Stonecore entrance.
En m'n ticket is escalated zie ik, zul je zien dat ik midden in een gesprek uit de game gekickt word
ik heb een schurfthekel aan archeologyquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Archeologyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!![]()
Twintig van al die dingen maken....Pfffff
Ticket ook gelijk geclosed door die lulhannesquote:Greetings,
The disconnection issues experienced on a number of realms have now been resolved.
It should once again be possible to login as normal.
We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience
Kind regards,
Game Master Team
Blizzard Entertainment Europe
Dat dus jaquote:
http://www.ripten.com/200(...)ts-raids-by-himself/quote:Op zondag 25 november 2012 02:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lolwud?!
Wat is het verhaal hier achter?
quote:Greetings, Elizea
Thank you for contacting the World of Warcraft Game Master Department. I apologize that I was not able to speak with you directly.
It does appear that the loot from the rare kill was not distributed properly. As such, I have sent the mount to youYou should have it in your mailbox the next time you log in. Grats!
Thank you again for playing World of Warcraft and I hope you continue to enjoy your experience with Blizzard Entertainment! {◕ ◡ ◕}
Sincerely,
Game Master Holithemayna
English Game Master Team
Blizzard Europe
http://eu.battle.net/support
geen hoog level, maar wel het zelfde ideequote:Op zondag 25 november 2012 10:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Bij ons toen ook! Liepen er 5, identieke, shamans rond in Dalaran!Die gingen soms ook BG's doen ensow.
Wow, ziet er toch wel vet uitquote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen hoog level, maar wel het zelfde idee
[ afbeelding ]
deden ze dat niet met trail accountsquote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen hoog level, maar wel het zelfde idee
[ afbeelding ]
Haha inderdaad, echt irritant in PvPquote:Op zondag 25 november 2012 13:22 schreef Maax het volgende:
[..]
Wow, ziet er toch wel vet uit
Ik heb ook ooit eens gehoord van iemand die had een team van 4 locks en 1 priest. Die was ook onverslaanbaar in pvp (je hebt ineens 8 dots op je nek!)
Als monk zeker?quote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef MarkyB het volgende:
1 dag en 23 uur played, level 89 + 20%
Bijna mijn duo achie
Je eigen rol als je LFR gebruikt en sha/galleon. Als je raid met je eigen team kan je gewoon rollen op alle gear, zoals vroeger. Looten, verdelen. De muntjes echter, gaan weer op rol. Dus als je als resto druid raid, een muntje gebruikt, dan krijg je resto gear.quote:Op maandag 26 november 2012 08:58 schreef Olment het volgende:
In raids (sha/galleon/lfr/normale) krijg je daar de loot gebaseerd op de role die je bent? dus als ik resto ben krijg ik dan uitsluitend resto pieces, of heb ik ook kans op bv een agility piece voor enhancement?
Dat is mooi om te weten, beetje bagger als je random gear zou krijgen.quote:Op maandag 26 november 2012 09:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je eigen rol als je LFR gebruikt en sha/galleon. Als je raid met je eigen team kan je gewoon rollen op alle gear, zoals vroeger. Looten, verdelen. De muntjes echter, gaan weer op rol. Dus als je als resto druid raid, een muntje gebruikt, dan krijg je resto gear.
muntjes kun je in alle MoP raids en raidtypes (lfr, normal, hc) gebruiken en staat los van de gebruikte lootmethode en de al gevallen loot. gebruik van een muntje is individueel en gebaseerd op je spec op het moment van rollen. eerst na einde combat van spec wisselen en dan je muntje gebruiken kan dus ook!quote:Op maandag 26 november 2012 09:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is mooi om te weten, beetje bagger als je random gear zou krijgen.
Kun je op normale raids ook je muntjes gebruiken? of alleen de pieces die droppen? Heb nog niet kunnen raiden :S nog steeds geen 2e raidteam in de guild opgezet.
Dat is wel cheat vind ikquote:Op maandag 26 november 2012 09:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
muntjes kun je in alle MoP raids en raidtypes (lfr, normal, hc) gebruiken en staat los van de gebruikte lootmethode en de al gevallen loot. gebruik van een muntje is individueel en gebaseerd op je spec op het moment van rollen. eerst na einde combat van spec wisselen en dan je muntje gebruiken kan dus ook!
Ik maak bezwaar tegen de TT overigens: zowel m'n shaman als DK hebben weer eea mogen looten dit weekend, ook met muntjes.
1x planten en controleren (met alles "growing..." ben je klaar voor die dag), volgende dag oogsten.quote:Op maandag 26 november 2012 09:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is wel cheat vind ik![]()
Zo heb ik sha trouwens ook gedaan, role was healer maar ik was aant dpssen want we hadden al te veel healers. Nou wil ik eest mijn resto spec gearen en dan pas mijn elemental.
Met het farmen in Halfhill, hoelang duurt het voor die dingen gegroeid zijn? en moet ik er nog vaker na kijken dan 1x water geven (aan een plant trekken en rare dingen) of moet ik er om de 4 uur ofzo langs om te checken?
Thanks,, ben me er toch maar es in aan het verdiepen dat hele Farmerama idee.quote:Op maandag 26 november 2012 09:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1x planten en controleren (met alles "growing..." ben je klaar voor die dag), volgende dag oogsten.
Ik ben overmorgen exalted met klaxxi. /cheerquote:Op maandag 26 november 2012 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Eindelijk, vanmorgen Exalted met de Golden Lotus!
kan je helaas niet helpen, speel zelf pas sinds wotlk, ken verder ook niemand met een vanilla acc.quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Jan_ger het volgende:
Hoi,
Ik weet dat dit nogal een long shot is, maar heeft er iemand, of kent er hier iemand die een vanilla account niet meer gebruikt?
Ik ben namelijk zelf vroeger ernstig hardcore geweest. Heb m'n account, nu met spijt, vorig jaar verkocht. Ik wil graag weer beginnen maar niet helemaal vanaf niets, vandaar dat ik vraag of er iemand nog iets weet. Het gaat mij om de vanilla pvp title, de rest is alles extra mooi meegenomen maar niet nodig. Voornamelijk is r11+.
PM maar als je iets weet!
Snap ik ook wel, heb zelf ook nog ergens een Runescape account liggen verstoffen, mja deze verkoop ik ook niet.. mocht ik ooit weer zin krijgen om te spelen, dan hoef ik iig niet opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik wel, maar die accounts gaan ze echt niet verkopen, ook al spelen ze al heel lang niet meer.
Netjes, zo doen wij het ook, zeker 's avonds na het werken heb ik geen zin meer om 2+ uur daylies te doen. Pak lekker de leuke er uit en doe de rest een andere dag welquote:Op maandag 26 november 2012 11:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben overmorgen exalted met klaxxi. /cheer
Maar ik doe maar 2 factions at a time. Echt geen zin in 2 uur dailies. Dus nu doe ik Celestials en Klaxxi. Straks Celestials en Shadow-Pan, dan Shadow-Pan en Cloud-Serpent en als laatste, Cloud-Serpent en Anglers.
Duuurt nog wel een maand
coolquote:Op maandag 26 november 2012 19:07 schreef Junglebeast het volgende:
Dit is de mijne op het moment.
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb em ookquote:Op zondag 25 november 2012 11:11 schreef Blistering het volgende:
[..]Nog bedankt voor de tip om toch een ticket aan te maken Isa!
[ link | afbeelding ]
Ziet er wel nice uit. Tokens voor 100% extra rep, chakras doen meer healing, item upgrades etc.quote:
helaas nog steeds geen BoA spirits of harmonyquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit. Tokens voor 100% extra rep, chakras doen meer healing, item upgrades etc.
Duurt ook nog wel even denk ik, zal wel net zoals met de Frozen Orbs en Chaos Orbs ergens in patch 3 komen oid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:16 schreef Olment het volgende:
[..]
helaas nog steeds geen BoA spirits of harmony
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
Eternally in the Vale is er zeker een van?
Ah, vriendlief moest er idd nog 1 en dan had hij de achievement, maar hij kwam dus in de knoei met die phased Sha in een questlijn. Hij had die al een keer gedood, maar dat telde dus niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Die duurt bij mij sowieso wel even, want je hebt die Sha uit Terrace of Endless Spring nodig, en die telt niet uit LFR.
pff, zit te kijken met 20+ spirits waar ik niks mee kanquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Duurt ook nog wel even denk ik, zal wel net zoals met de Frozen Orbs en Chaos Orbs ergens in patch 3 komen oid.
Oh zal ik die laatste paar er nog even bijkopen. Nice.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:36 schreef Blistering het volgende:
Morgen dus geen raid meer nodig voor pre-mop instances! En 150 mount achievement!
Lever ze in voor Golden Lotus en verkoop die op de AHquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
pff, zit te kijken met 20+ spirits waar ik niks mee kan
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:36 schreef Blistering het volgende:
Morgen dus geen raid meer nodig voor pre-mop instances! En 150 mount achievement!
k heb herblore zelf (nog 2 stacks golden lotus op bank) en die gaan voor nog geen 80g ea ofzo op onze realm. Vind het niet echt waard.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Lever ze in voor Golden Lotus en verkoop die op de AH![]()
...of maak er flasks van als je een elixir master hebt.
Runescape speler?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
k heb herblore zelf (nog 2 stacks golden lotus op bank) en die gaan voor nog geen 80g ea ofzo op onze realm. Vind het niet echt waard.
ya ^^ (vroeger althans) herblore = herbalism xDquote:
Zo'n cooking token kopen, daar peper oid voor kopen en dat op het auctionhouse verkopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:54 schreef Olment het volgende:
k heb herblore zelf (nog 2 stacks golden lotus op bank) en die gaan voor nog geen 80g ea ofzo op onze realm. Vind het niet echt waard.
Dat is opzich wel een goed idee, dr is zon een of andere olie oid en die gaat voor 500g ea bij ons xDquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n cooking token kopen, daar peper oid voor kopen en dat op het auctionhouse verkopen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Euhm, ok...... Ga ik links, rechts, rechtdoor of terug voor mijn archeology!?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef Evertjan het volgende:
ik heb trouwens nog geen trailer gezien voor patch 5.1?
iedere patch heeft altijd een uitgebreide trailerquote:
Gister eindelijk revered met Golden Lotus, shoulders gekocht en toen kon ik ook de LFR wings in 470ilvlquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Alle LFR's net afgemaakt, in totaal 1 item gewonnen en dat was slechter dan wat ik al had
Ragequitters zijn irritant, eer keer is niet erg, iedereen heeft het wel eens helemaaaal gehad. Maar vaker is een probleem.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:56 schreef GI het volgende:
Grote troll down gisteren. Gajajaj dinges.
We hebben in ons team een erg onzekere healer zitten. Nee, dat zeg ik fout, we hadden in ons team een erg onzekere healer zitten.
Na de 2e ragequit in twee weken tijd hebben we de healer maar teruggezet naar de social rank, en niet meer de raider rank. We gaan dus weer recruiten maar.
Na de ragequit en een DPS erbij in 2 keer de boss down waar we dus al de hele avond op aan het wipen waren....
Nog een shaman nodig?quote:Op woensdag 28 november 2012 08:56 schreef GI het volgende:
Grote troll down gisteren. Gajajaj dinges.
We hebben in ons team een erg onzekere healer zitten. Nee, dat zeg ik fout, we hadden in ons team een erg onzekere healer zitten.
Na de 2e ragequit in twee weken tijd hebben we de healer maar teruggezet naar de social rank, en niet meer de raider rank. We gaan dus weer recruiten maar.
Na de ragequit en een DPS erbij in 2 keer de boss down waar we dus al de hele avond op aan het wipen waren....
Ik heb een ragequit gedaan op die stone guards.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Ragequitters zijn irritant, eer keer is niet erg, iedereen heeft het wel eens helemaaaal gehad. Maar vaker is een probleem.
En gratz met de boss
We zitten op Steamwheedle Cartel.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Nog een shaman nodig?
Bij mij is de guildleader deze week gestopt, en daarmee de halve guildEn die was al niet echt actief...
wachten tot de patch, zoekfunctie bij mountsquote:Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef Blistering het volgende:
Ik kan die Jade Pandaren Kite niet vinden tussen m'n mountsBlijkbaar krijg je 'm ook niet gemaild. Heb wel de achievement!
Ik zou het bijna nog overwegen ook, maar de komende maand wordt een beetje heel druk voor me (nieuwe baan, verhuizing, dat soort dingen), dus het is nu niet heel nuttig, helaasquote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
We zitten op Steamwheedle Cartel.
ally of horde? zoek eigenlijk ook nog een fatsoenlijke guild, Kor'gall is nog steeds fairly dood qua AH en guildsquote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
We zitten op Steamwheedle Cartel.
Hordequote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef Olment het volgende:
[..]
ally of horde? zoek eigenlijk ook nog een fatsoenlijke guild, Kor'gall is nog steeds fairly dood qua AH en guilds
Ja momenteel is de DPS spot wel gevuld door Delphine. Hij heeft de raids geaccept.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef GI het volgende:
[..]
Horde
Wij zitten in het "tweede" team van de guild Watch This Space.
Niet echt het tweede team, maar we zijn gemerged tijdens DS. Ons raiding team is een apart team dat zijn eigen beslissingen tactics en weet ik het allemaal voert. Het "echte" WTS team heeft net de eerste raid gecleared van de week. (op normal).
We zijn een laid back team dat graag progression wil doen, maar niet zo ver gaat om mensen te switchen tijdens een raid omdat er iemand anders beter is. Het is echt een team effort.
Op dit moment hebben we een Heal en een DPS spot open. Sinds gisteren de heal spot, de DPS spot vullen we met pugs of met alts van mensen uit het andere team.
Ik vind het vooral kut dat je niet een team van 2 of 1 pet kunt maken, je kunt een pet alleen vervangen en niet "verwijderen"quote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef lifeblind het volgende:
Hm, leuk, op de armory pagina zijn nu alle pets te zien waarmee je pet battles kunt doen onderaanHeel leuk, maar ik doe dat eigenlijk nooit, mag die troep weg?
Ik heb ook een keer ragequit gedaan op stoneguardsquote:Op woensdag 28 november 2012 09:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een ragequit gedaan op die stone guards.Wel nadat de raidleader (die een goede rl vriendin van ons is) vroeg of ik last had van PMS en we beiden op elkaar zaten te schelden.
Na 15 minuten boos zijn, stond ik weer braaf te tanken.
Ja, ik vind die groene regeltjes voor crit, haste enz echt irritant. Maar even een addon voor zoeken oid.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:56 schreef cherrycoke het volgende:
die gear is zo onoverzichtelijk geworden nu
Gewoon een kwestie van wennen, over een tijdje ben je niets anders gewend meer.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:56 schreef cherrycoke het volgende:
die gear is zo onoverzichtelijk geworden nu
Ken het ja, van de week naxx25 geprobeerd met een kameraad (shadow/disco priest) en ikzelf (ele/resto shaman) ma zelfs patchwork viel vies tegen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:05 schreef lifeblind het volgende:
Sinds vandeweek trouwens een nieuwe hobby op wow; oude raids (met name TBC) met z'n twee doen, altijd leuk als je er achter komt dat een 25-man raid toch wat aparte mechanics heeft die met 2 toch best lastig zijn![]()
Kalecgos in Sunwell Plateau bijvoorbeeld, hemzelf al dood hebben, maar in de spirit world de andere nog niet... sta je dan zonder portals
We hadden die avond de pech dat die petrification precies op die van mij zat de hele tijd, dat is een onwijs gevogel. Anyhoe, onze OT is een nieuwe tank, was altijd een rogue. Die heeft nog wat placement issues en taunt soms zo traaaaaaaaaag. En als je dan op 88 energy zit en snel moet swappen omdat je zo kut begint, maar hij eerst mijn target moet zoeken, de helft van de DPS klem heeft gezet met puddles, dan lukt het niet zo. -.-quote:Op woensdag 28 november 2012 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer ragequit gedaan op stoneguards
Iemand uit mijn guild vroeg of ik kwam healen in een vriendegroep cq pug waarin hij mee ging. Nou, vooruit. Maar ze waren zooo dom en het merendeel incl. de tanks kende de tactics niet èn wilde niet luisteren. Ik heb het tenenkrommend geprobeerd omdat ik die guildie niet voor lul wilde zetten, maar hem op een gegeven moment toch gewhispered dat ik het niet trok en het me speetWat een stelletje idioten waren dat zeg
![]()
en toen gooiden ze het e rop dat ik een elitaire bitch die dacht dat ze het allemaal wel wist was omdat ik in "zo'n guild" zaten dat had er niets mee te maken
Hoe groot is die Patch ?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Daar gaan we dan... Patchje downloaden, 15% and counting! Laten we hopen dat er niet veel mis gaat vandaag!![]()
Ok nice , thanks voor de infoquote:
600 MBquote:Op woensdag 28 november 2012 14:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Hoe groot is die Patch ?
Anders rij ik eerst even langs huis voordat ik ga sporten na m'n werk
Mja, ik doe 't samen met een vriend van me die Blood DK is, en ik zelf ben prot pally, dus met 2 goed gegearde tanks lukt dat prima.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ken het ja, van de week naxx25 geprobeerd met een kameraad (shadow/disco priest) en ikzelf (ele/resto shaman) ma zelfs patchwork viel vies tegen.
Plan was om Shocking! 25man achi te halen, ma om daar te komen hebben we schijnbaar al man of 3-4 nodig (op zijn minst een fatsoenlijke tank^^)
dan ben je daar de hele ochtend en middag mee bezig om 200g te verzamelen...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:24 schreef lifeblind het volgende:
Herkenbaar, gisteren 4 muntjes kwijtgeraakt aan gold
en dan te bedenken dat je level 90 bentquote:Op woensdag 28 november 2012 16:56 schreef Metonae het volgende:
Reliquary ja. Word nog steeds kapot gespammed door die CC in de 2de fase.
Ik heb ze sinds gisteren allebei, maar nadat ik die van gar had heb ik hem niet meer gekilled. (Behalve gisteren nadat ik de quest had (blijkt dat je die quest al kunt halen als 1 van de beide helften hebt) omdat je een questitem (100% drop) van ragnaros moet looten).quote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef Blistering het volgende:
Bindings of the Windseeker, wéér de verkeerde
25 man toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef Olment het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat je level 90 bent
Een fucking lvl 70 10 man raid![]()
Mja, die cc phase echt kut.
Ik ook niet, en met jou en mij velen anderen. WoW-Europe en US servers staan er vol mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:54 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kon de anomaly daily niet doen....
ik had gisteravond ook het gevoel dat er iemand net voor me was met mining. Vond maar verschrikkelijk weinig oresquote:Op donderdag 29 november 2012 12:09 schreef Hathor het volgende:
Best een goede vinding dat je je epic gear nu tot twee toe kan upgraden voor 750 VP, zo blijf je tenminste voorlopig motivatie houden om VP te farmen, anders ga je je op den duur toch maar vervelen.
Heeft er trouwens ook iemand het idee dat de respawn tijd van herbs en ore behoorlijk generfed is? Gisteren een uur lang op mijn favorietje grindplek in the vale of eternal blossoms rondgevlogen, en er waren bij lange na niet zoveel nodes als ik gewend ben, en het duurde ook veel langer voor ze weer respawnden.
Iemand...? bereid flink voor te betalen!quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Jan_ger het volgende:
Hoi,
Ik weet dat dit nogal een long shot is, maar heeft er iemand, of kent er hier iemand die een vanilla account niet meer gebruikt?
Ik ben namelijk zelf vroeger ernstig hardcore geweest. Heb m'n account, nu met spijt, vorig jaar verkocht. Ik wil graag weer beginnen maar niet helemaal vanaf niets, vandaar dat ik vraag of er iemand nog iets weet. Het gaat mij om de vanilla pvp title, de rest is alles extra mooi meegenomen maar niet nodig. Voornamelijk is r11+.
PM maar als je iets weet!
pvp'ers wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:47 schreef lifeblind het volgende:
Koop/begin gewoon een nieuwe account, niemand interesseert 't zich of je bepaalde pvp titles van vroeger hebt tegenwoordig hoor..
Was een enorme bug vandaagquote:Op donderdag 29 november 2012 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemd, ik loop een heroic in, zie ik ineens dit:
[ afbeelding ]
Die Argent Crusade kan nog, maar Hero of Shattrath? Die is volgens mij niet account wide, omdat hij niet blauw is.
Naja, als je je account wilt kopen om maar een titel te hebben, ook al heb je 'm vroeger zelf op een andere account gehaald, slaat eigenlijk gewoon helemaal nergens opquote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
pvp'ers wel.
Ik weet ook precies welke titels echt 'iets betekenen' itt wat iedereen met een klein beetje tijd kan halen.
Mensen doen wel gekkere dingen voor wow-titels etcquote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef lifeblind het volgende:
Naja, als je je account wilt kopen om maar een titel te hebben, ook al heb je 'm vroeger zelf op een andere account gehaald, slaat eigenlijk gewoon helemaal nergens op
bij ons gaan ze rond de 17k /21k wegquote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Wachten op een Brawler Guild invite....Heb er op twee geld gezet. Wordt een beetje lame als ik ze zometeen allebei win!
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
bij ons gaan ze rond de 17k /21k weg
Of wacht op een uitnodiging. Mensen in het brawlers guild kunnen in de toekomst toch ook anderen uitnodigen?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou hem ook wel willen, maar 50k. Het enige wat je krijgt is achievements en een zooi grijze items die je voor max 150g kan vendoren. Ik koop het over een paar maanden wel.
Was vandaag op onze server ook iemand ja, in zijn eentje.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was een enorme bug vandaagMijn vriend heeft alle challenge modes op gold gedaan en daar krijg je transmorg gear + een mount voor, maar die zijn NIET accountwide, alleen geldig voor het char wat het heeft gehaald. Nou, vandaag heeft hij alles op elk char gehaald
Je kon het zelfs op je level 10 halen op die manier
Je kon zelfs op een realm waar nog niemand realm first challenge modes gold heeft gehaald een char tot level 10 levelen, een dungeon in gaan en realm first challenge mode gold halen!
Incl transmorg gear en mount.
Het is nog niet gefixed, ik zie in het guild continue hele reeksen achievements langs komen als mensen hun alts loggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef Zosk het volgende:
Was vandaag op onze server ook iemand ja, in zijn eentje.Kan uiteraard ook met anderen gehaald hebben, of nog niet fixed.
En terecht , alliance scum !quote:Op donderdag 29 november 2012 20:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Inderdaad, maar het is wel leuk om er al in te zitten!![]()
Wij zijn net over f*cked door hordes!
gz, en ik heb nooit geluk wat betreft drops in raids en dungeons, dat is met mop niet veranderd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:37 schreef Futureshock het volgende:
Ik had vorige week ook erg geluk in lfr![]()
Ik heb nu eindelijk mijn sha touched wapen, die inmiddels zijn 1ste item lvl upgrade gehad heeft.
Moet alleen nog maar 4 sigils of wisdom voor ik weer verder kan met de legendary quests.
Hebben jullie wat geluk met sigils/loot/sha touched wapens?
ja en lees de notes!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Olment het volgende:
hmm, volgens mij is de tier set 4 bonus van shaman resto gear veranderd. Meen eerst dat het de buff Tidal Waves verlengde van 2 naar 3 charges.
Nu is de bonus dat tidal waves je 5% cast time reduction geeft op (greater) heal en 5% crit add aan healing surge.
Iemand die dit kan bevestigen?
Hmm. Ik heb nog 400 stacks ores en 800 stacks herbs..quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:25 schreef Olment het volgende:
Nice, half uur ores gemined (lees: gezocht) en heb in totaal 2 stacks ores. Damn kut patch![]()
Ik heb de notes gelezen woensdag maar stond niks in over shamans tier bonusquote:Op zaterdag 1 december 2012 03:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
of kijk op wowhead/googlemaar goed "mensen" lezen toch nix
Yes, mn hordies zitten daar allemaal. Staan in de OP als het goed isquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef Syphixx het volgende:
toevallig iemand op draenor ? ff m'n warrior gerevived
Dat is nog eens nerfen, dit wordt opletten de komende tijd, mana zal wel hard gaan nu.quote:The mana costs of Jab, Spinning Crane Kick, Soothing Mist, Crackling Jade Lightning, and Renewing Mist have been increased by 30%.
ben nu vollop bezig daar nu met tauren warriorquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Yes, mn hordies zitten daar allemaal. Staan in de OP als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had gisteren ook even gezocht op wowhead en google maar ook niks gevonden inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb de notes gelezen woensdag maar stond niks in over shamans tier bonus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |